Volvo penta 2003, diesel, 3 cilindri, 28 KM
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Volvo penta 2003, diesel, 3 cilindri, 28 KM
Živijo,
na jadrnici bi bilo potrebno sneti motor, ga pregledati, zamenjati potrebne dele, očistiti izmenjevalce, motor očistiti in na novo prebarvati ter ponovno vgraditi. Letnik 1990, 2600 ur. Barka ima osovinski pogon in je na suhem v SI primorju.
Koga priporočate?
na jadrnici bi bilo potrebno sneti motor, ga pregledati, zamenjati potrebne dele, očistiti izmenjevalce, motor očistiti in na novo prebarvati ter ponovno vgraditi. Letnik 1990, 2600 ur. Barka ima osovinski pogon in je na suhem v SI primorju.
Koga priporočate?
Ne redno vzdrževan motor po 25-tih letih verjetno solzi olje na vseh koncih, razna puščanja vode so tudi pustila pečat v obliki rje.
Tak motor je najlažje vzeti ven, ga dobro prečistit, pretesnit in prebarvat. Če se mu vmes premeri kompresijo in kontrolira injektorje in pumpe pa nič ne škodi.
Ko je motor zunaj se spotoma počisti santino in doda še eno roko topkota.
Po vsem tem je motorni prostor kot nov.
Tak motor je najlažje vzeti ven, ga dobro prečistit, pretesnit in prebarvat. Če se mu vmes premeri kompresijo in kontrolira injektorje in pumpe pa nič ne škodi.
Ko je motor zunaj se spotoma počisti santino in doda še eno roko topkota.
Po vsem tem je motorni prostor kot nov.
Nautic Service Koper.
Jaz z njimi imam dobre izkušnje. Kar smo se dogovorili so naredili in v roku. Za ceno težko rečem, ker z drugimi nisem imel opravka razen pred leti z Okretičem pa se mi zdi (kolikor se spomnim), da je bil kar drag.
Meni se je zdela kar realna glede na vrsto okvare in obseg dela. Sicer imam Yanmarja. Delajo seveda tudi Volvo.
http://www.nautic-service.net/
Jaz z njimi imam dobre izkušnje. Kar smo se dogovorili so naredili in v roku. Za ceno težko rečem, ker z drugimi nisem imel opravka razen pred leti z Okretičem pa se mi zdi (kolikor se spomnim), da je bil kar drag.
Meni se je zdela kar realna glede na vrsto okvare in obseg dela. Sicer imam Yanmarja. Delajo seveda tudi Volvo.
http://www.nautic-service.net/
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Osebno imam najboljše iskušnje z Vojkom O. vendar to ne govorim samo za en primer ampak sva sodelovala na najmanj 10tih plovilih in do sedaj je vse klapalo, zato bi ga prijatelju vsekakor priporočal. Prej omenjenega servisa pa ne!
Z vsakim mojstrom se je vedno priporočljivo vnaprej dobro dogovoriti. Potrebno pa je tudi vedeti, da se dostikrat, ko se motor razdre, pokažejo dodatne zadeve katerih včasih ni možno vnaprej predvideti in v takem primeru je vedno treba računati na dodatne stroške tako materiala kot dela.
LP NT
Z vsakim mojstrom se je vedno priporočljivo vnaprej dobro dogovoriti. Potrebno pa je tudi vedeti, da se dostikrat, ko se motor razdre, pokažejo dodatne zadeve katerih včasih ni možno vnaprej predvideti in v takem primeru je vedno treba računati na dodatne stroške tako materiala kot dela.
LP NT
Imam motor Yanmar in sem do sedaj imel dva večja posega - enkrat se je menjala glava motorja in izpušno koleno, drugič pa sem vgradil Aquadrive.
Obakrat je bil mehanik Vojko Okretič in lahko potrdim, kar je zgoraj napisal NT.
Obakrat je bil mehanik Vojko Okretič in lahko potrdim, kar je zgoraj napisal NT.
V informacijo. Mogoče nov motor za 5k€? Je kar občutno znižan.
http://www.nautic-service.net/prodajni- ... enta-d130f
Računica:
- starega prodaš za 1500
- popravila te bi prišla 1500
- dodaš 2000
in si NOV!
0000 ur
Prej se je treba seveda pozanimat, če nov motor paše na obstoječo os ali saildrajv ali je treba še kaj investirat.
http://www.nautic-service.net/prodajni- ... enta-d130f
Računica:
- starega prodaš za 1500
- popravila te bi prišla 1500
- dodaš 2000
in si NOV!
0000 ur
Prej se je treba seveda pozanimat, če nov motor paše na obstoječo os ali saildrajv ali je treba še kaj investirat.
Če jaz pogledam svojo odisejado, bi bilo bolje kupit nov motor, ampak:
- a boš star motor res prodal v doglednem času?
- nov motor je treba skeširat takoj, za mala popravila pa mečeš malo po malo
- ob prvi okvari nisi tolk pesimističen, da bi predvidel vse nadaljne okvare
- zamudiš kreativno-tehnični odnos z mehanikom in veselje na koncu, ko je vse zrihtano
- a boš star motor res prodal v doglednem času?
- nov motor je treba skeširat takoj, za mala popravila pa mečeš malo po malo
- ob prvi okvari nisi tolk pesimističen, da bi predvidel vse nadaljne okvare
- zamudiš kreativno-tehnični odnos z mehanikom in veselje na koncu, ko je vse zrihtano
Vidim, da je bolje ne komentirat takšnih zadev ali sploh dajati kakršne koli nasvete. Konec koncev kdo ga je pa meni dal, ko sem se odločal za izbor mehanika. Vsak naj se sam odloči. Slovenija je premajhna, da bi človek delil nasvete glede mojstrov.
Mi pa gre na k...., ko en mehanik za štelanje ventilov da ceno od 400 EUR navzgor (tukaj omenjeni g. O), ker "on si bo vzel čas in poslušal motor in ventile" in ne vem še kaj bo počel (to so dobesedno njegove besede) in mi drug (pooblaščen!) isto zadevo naredi v 1 uri brez kakršnegakoli filozofiranja in temu primerno zaračuna (najmanj 4x manj), uradno izstavi račun (barka ni na firmo) in da garancijo. Ker sem hotel biti zraven sem videl, da to famozno štelanje ventilov ni neka "bazična znanost" za katero rabiš imet doktorat in 100% posluh kot Herbert von Karajan.
Pa da ne bo pomote. Sploh ne trdim, da bi g.O slabo naštelal ventile ali karkoli drugega počel z motorjem. Ravno obratno. Verjamem, da je odličen strokovnjak in če se bo kdo odločil zanj sigurno ne bo falil.
Samo mene takšen pristop do strank odvrača od tovrstnih mojstrov in sem se zaradi tega pač odločil za drugega. Morda pa je imel takrat samo slab dan. Kdo bi vedel.
Kako se boste vi odločili je vaša stvar.
Mi pa gre na k...., ko en mehanik za štelanje ventilov da ceno od 400 EUR navzgor (tukaj omenjeni g. O), ker "on si bo vzel čas in poslušal motor in ventile" in ne vem še kaj bo počel (to so dobesedno njegove besede) in mi drug (pooblaščen!) isto zadevo naredi v 1 uri brez kakršnegakoli filozofiranja in temu primerno zaračuna (najmanj 4x manj), uradno izstavi račun (barka ni na firmo) in da garancijo. Ker sem hotel biti zraven sem videl, da to famozno štelanje ventilov ni neka "bazična znanost" za katero rabiš imet doktorat in 100% posluh kot Herbert von Karajan.
Pa da ne bo pomote. Sploh ne trdim, da bi g.O slabo naštelal ventile ali karkoli drugega počel z motorjem. Ravno obratno. Verjamem, da je odličen strokovnjak in če se bo kdo odločil zanj sigurno ne bo falil.
Samo mene takšen pristop do strank odvrača od tovrstnih mojstrov in sem se zaradi tega pač odločil za drugega. Morda pa je imel takrat samo slab dan. Kdo bi vedel.
Kako se boste vi odločili je vaša stvar.
Po moje je tudi odvisno kak je poseg in kaj točno želiš.
Lastniki bark smo pogosto picajzli in polni samih sebe, po drugi strani pa navtičnih mehanikov ni ravno na pretek (kot avto mehanikov), pa še sezona nas preganja. Izbira mehanika je torej, če gre za zahtevno popravilo, ki bo trajala dalj časa in bo vmes veliko interakcije (tehničnih debat, dodatnih odločitev) kar pomembna.
Ker si nisem želel zjebati prihajajoče sezone, hkrati pa ne sklepati kompromisov glede kvalitete izvedbe, mi je bilo jasno, da se moram tudi jaz potruditi za dober odnos - kar je pomenilo: da, če mi bi bil mehanik zoprn ali se mi zdel glup, da ga eliminiram že na začetku (enega sem), da sem točno vedel na kakšen način želim, da se AQ vgradi, da sem se za okvirni znesek dogovoril vnaprej in da nisem težil, da želim točen datum, ko bodo dela zaključena (dorekla sva cca. 5 tednov). Pa seveda neko osnovno spoštovanje do mojstra, ki ga izbereš, tudi moraš pokazati.
Seznam kaj vse se bo delalo se je seveda razširil; določene stvari so bile nujne; za nekatere pa vmes vidiš, da je še najbolje, da se uredijo sedaj; npr. menjava izolacije motornega prostora, barvanje motorja itd. Seveda se je tudi rok iz 5 tednov zavlekel na 3 mesece; ampak zaradi realnih okoliščin; prav tako sem budget prebil za vsaj 2x; ampak sem se za vsako dodatno stvar sproti tako odločil.
V.O. se je držal vseh dogovorov. Plus točke si je nabral tudi, ker je natančen in ni glup - moja kaprica - zelo ne maram neumnih ljudi okrog sebe. Seveda pa sem tudi jaz na koncu mojstra korektno plačal.
Upam pa, da ga pred novim letom ujamem, da mu dam steklenico viskija, ki si jo je z opravljenim delom in odnosom zagotovo zaslužil.
Lastniki bark smo pogosto picajzli in polni samih sebe, po drugi strani pa navtičnih mehanikov ni ravno na pretek (kot avto mehanikov), pa še sezona nas preganja. Izbira mehanika je torej, če gre za zahtevno popravilo, ki bo trajala dalj časa in bo vmes veliko interakcije (tehničnih debat, dodatnih odločitev) kar pomembna.
Ker si nisem želel zjebati prihajajoče sezone, hkrati pa ne sklepati kompromisov glede kvalitete izvedbe, mi je bilo jasno, da se moram tudi jaz potruditi za dober odnos - kar je pomenilo: da, če mi bi bil mehanik zoprn ali se mi zdel glup, da ga eliminiram že na začetku (enega sem), da sem točno vedel na kakšen način želim, da se AQ vgradi, da sem se za okvirni znesek dogovoril vnaprej in da nisem težil, da želim točen datum, ko bodo dela zaključena (dorekla sva cca. 5 tednov). Pa seveda neko osnovno spoštovanje do mojstra, ki ga izbereš, tudi moraš pokazati.
Seznam kaj vse se bo delalo se je seveda razširil; določene stvari so bile nujne; za nekatere pa vmes vidiš, da je še najbolje, da se uredijo sedaj; npr. menjava izolacije motornega prostora, barvanje motorja itd. Seveda se je tudi rok iz 5 tednov zavlekel na 3 mesece; ampak zaradi realnih okoliščin; prav tako sem budget prebil za vsaj 2x; ampak sem se za vsako dodatno stvar sproti tako odločil.
V.O. se je držal vseh dogovorov. Plus točke si je nabral tudi, ker je natančen in ni glup - moja kaprica - zelo ne maram neumnih ljudi okrog sebe. Seveda pa sem tudi jaz na koncu mojstra korektno plačal.
Upam pa, da ga pred novim letom ujamem, da mu dam steklenico viskija, ki si jo je z opravljenim delom in odnosom zagotovo zaslužil.
Nazadnje spremenil Grega295, dne Pe Dec 04, 2015 22:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Kdo je na strani
Po forumu brska: nautilus in 15 gostov