Popravilo aluminij
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
-
- Višji vodnik
- Prispevkov: 20
- Pridružen: Ne Dec 15, 2013 16:35
Popravilo aluminij
Pozdravljeni,
imam počen blok motorja, pa me zanima ali je že kdo lepil s tekočo kovino kaj takega - in če, s katerim produktom.
Gre se za blok cross motorja, tako da ni čist povezano z morjeplovstvom, lahko pa se uporabi tudi za to. Če bo OK, bom potem zalepil nekaj tudi na Tomos 4...
Lep pozdrav
imam počen blok motorja, pa me zanima ali je že kdo lepil s tekočo kovino kaj takega - in če, s katerim produktom.
Gre se za blok cross motorja, tako da ni čist povezano z morjeplovstvom, lahko pa se uporabi tudi za to. Če bo OK, bom potem zalepil nekaj tudi na Tomos 4...
Lep pozdrav
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Saj ni res pa je.To sem tudi jaz nekoč kot mulc sanjal da bi to zalepil in povem ti sledeče.Imel sem Yamaho Yz 125 cros pri kateri mi je odtrgalo ojnico na pol in zabilo skozi blok motorja navpično navzdol(2 taktni motor).Naredilo je razpoko in luknjo.Delov takrat ni bilo-oziroma so bili zelo dragi.Tako sem motor razstavil.Kupil nove ojnične ležaje,novo ojnico,sornika,ležaje glavne gredi,semeringe in batne obročke.Lokalni drejar mi je ojnico na glavni gredi preprešal in glavno gred scentriral.Motor sem sestavil skupaj z počenim blokom in luknjo in naredil sledeče:
Agregat sem obrnil na glavo in naredil iz ohišja starega menjalnika avtomobila podobne oblike "fliko",katero sem položil na blok.Pri kemisu v jaršah sem kupil lepilo za aluminjaste zadeve.Spomnim se,da je bilo lepilo z lončkom A komponente in lončkom B komponente(črna in bela vsebina-ne vem imena).To "fliko" sem potem zamazal s tem.Drugi dan pa malo obrusil in zarezal še dve razpoki ,ki sta nastali pri lomu in vse skupaj še enkrat zamazal.Je bila pa luknja točno na sredi-tam kjer je tesnilo leve in desne polovice bloka-tako da sem dobesedno zalepil blok skupaj na spoju.
Rezultat? Bil sem precej skeptičen,ampak motor je normalno deloval in nikjer ni nič puščalo.Po dveh letih uporabe sem ga prodal v voznem stanju.Kako pa je naslednji delal generalno pa nisem nikoli izvedel-verjetno je moral zažagati blok.
Agregat sem obrnil na glavo in naredil iz ohišja starega menjalnika avtomobila podobne oblike "fliko",katero sem položil na blok.Pri kemisu v jaršah sem kupil lepilo za aluminjaste zadeve.Spomnim se,da je bilo lepilo z lončkom A komponente in lončkom B komponente(črna in bela vsebina-ne vem imena).To "fliko" sem potem zamazal s tem.Drugi dan pa malo obrusil in zarezal še dve razpoki ,ki sta nastali pri lomu in vse skupaj še enkrat zamazal.Je bila pa luknja točno na sredi-tam kjer je tesnilo leve in desne polovice bloka-tako da sem dobesedno zalepil blok skupaj na spoju.
Rezultat? Bil sem precej skeptičen,ampak motor je normalno deloval in nikjer ni nič puščalo.Po dveh letih uporabe sem ga prodal v voznem stanju.Kako pa je naslednji delal generalno pa nisem nikoli izvedel-verjetno je moral zažagati blok.
polanc napisal/-a:ja ampak ,da bi nekdo blok zalepil,bi pa enga smeškota tud jaz prpopal,pa ne na njegovo okvaro,ampak na njegovo idejo.Tle je tolk temperaturnih sprememb in posledično napetosti v mat.da je še varjenje vprašljivo.Kak nepomemben nosilec se zalepi,ostalo pa žal ne.
Šele zdaj vidim,da bom dobil smeškota.
Bom še pa jaz povedel izkušnjo z varjenjem bloka motorja.
Razpoka je bila sicer na traktorju IMT, ker smo "pozabli" nalit antifriz.
Razpoka cca15cm
IN se je začela štorija.
Je varil en mojster---počilo
Jevaril drugi mojster....ponovno počilo. ne ne mestu varjenja temveč zraven
Moram povedet, da so varili mojstri, ki so imeli kilometre varjenja za sabo.
Uglavnem, kakorkoli smo varili, ni držalo.
Rešitev:
Vse stare vare zbrusit do gladke površine.
Nato sem vzel točkalo in naredil pikico pri pikici.
V bivšem merkurju v MB sem kupil neko tekočo kovino (mala flaška, ne spomnim se imena)
Zalepil in zadeva že sedaj cca 7 let tesni
Antifriz pa vseeno kontroliram.
No toliko o smejanju na idejo glede lepljenja blokov.
Razpoka je bila sicer na traktorju IMT, ker smo "pozabli" nalit antifriz.
Razpoka cca15cm
IN se je začela štorija.
Je varil en mojster---počilo
Jevaril drugi mojster....ponovno počilo. ne ne mestu varjenja temveč zraven
Moram povedet, da so varili mojstri, ki so imeli kilometre varjenja za sabo.
Uglavnem, kakorkoli smo varili, ni držalo.
Rešitev:
Vse stare vare zbrusit do gladke površine.
Nato sem vzel točkalo in naredil pikico pri pikici.
V bivšem merkurju v MB sem kupil neko tekočo kovino (mala flaška, ne spomnim se imena)
Zalepil in zadeva že sedaj cca 7 let tesni
Antifriz pa vseeno kontroliram.
No toliko o smejanju na idejo glede lepljenja blokov.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov