Boat wrap by mM - slike
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Boat wrap by mM - slike
Da objavim še en projekt, da ne boste mislili, da sem res le Google majstr.
Wrap mi je sicer blizu, sem tudi izšolan. Avti, kombiji, paneli s kar nekaj izkusnjami.
Barke boatwrap... Do sedaj sem pomagal pri treh projektih, ta pa je čisto moj
Barka je 40ft, montiral se je kos dolg 13 metrov, širok 152cm.
Najprej je bilo treba odstraniti vse stare črte, oznake, registracija. Odstraniti tudi vse lepilo.
Ker nisem bil na dvigu smo morali barko "oprati" brez cevi za vodo, ker se je spodaj že sušilo dno za nanos AFja. Tako je šlo nekaj več šasa, ampak je šlo BP.
Sledila je razmastitev z Alkoholom, nato po robovih še z bencinom za čiščenje. Tik pred montažo pa še enkrat z alkoholom, da se eliminira prah...
Provizorična montaža folije je potrebna, da se ujame linija, ker se hitro zgodi, da barka zavije in zmanjka folije. Čeprav se širina 152cm sliši veliko je bilo v sredini "lufta" le kakih 15cm.
V naslednjih treh urah bi, če bi bili na TV, poslušali le piske... No samo dobre pol ure bi piskalo, potem ne...
Nastalo je tole...
Sledila je montaža varovalnega traku na drugi strani...
Sledila je montaža folije. Ogreti na delovno temperaturo smo porabili eno uro...
Slik montaže ni, ker je to poslovna skrivnost
Obrezovanje in fina dela... Vidi se sijaj folije...
Nato je sledilo fiksiranje folije. Ker je folija temna se lahko vidijo mikro praske, zato smo uporabili gumi valje. Z njimi ne praskamo folije, se pa da močno pritisniti. Slik žal nimam, ker smo vsi valjčkali.
Še montaža oznak, črt, registrskih označb...
Skoraj na koncu pa še t.i. "post heating". Folijo je potrebno segreti na 94 stopinj, da se spremeni vezava polimerov. S tem dosežemo, da folija zgubi spomin in se ne želi vrniti v prvotno obliko. To je predvsem pomembno na delih, ki so močno uviti, predvsem, če je folija ubočena.
Jasno, ker sem "žavba" fan, sem razmastil folijo in jo namazal z zaščito, ki še dodatno odbija vodo in varuje pred UV žarki.
Sledi še tesnenje robov folije. Sealer se nanese na del kjer je folija obremenjena, bodisi z vodo ali omazanijo. Nanese se nekako tako, da je pol premaza na foliji, pol na površini.
Še ena pred nanosom zascite
Hvala lastniku za izkazano zaupanje in dovoljenje za objavo slik.
The End
Wrap mi je sicer blizu, sem tudi izšolan. Avti, kombiji, paneli s kar nekaj izkusnjami.
Barke boatwrap... Do sedaj sem pomagal pri treh projektih, ta pa je čisto moj
Barka je 40ft, montiral se je kos dolg 13 metrov, širok 152cm.
Najprej je bilo treba odstraniti vse stare črte, oznake, registracija. Odstraniti tudi vse lepilo.
Ker nisem bil na dvigu smo morali barko "oprati" brez cevi za vodo, ker se je spodaj že sušilo dno za nanos AFja. Tako je šlo nekaj več šasa, ampak je šlo BP.
Sledila je razmastitev z Alkoholom, nato po robovih še z bencinom za čiščenje. Tik pred montažo pa še enkrat z alkoholom, da se eliminira prah...
Provizorična montaža folije je potrebna, da se ujame linija, ker se hitro zgodi, da barka zavije in zmanjka folije. Čeprav se širina 152cm sliši veliko je bilo v sredini "lufta" le kakih 15cm.
V naslednjih treh urah bi, če bi bili na TV, poslušali le piske... No samo dobre pol ure bi piskalo, potem ne...
Nastalo je tole...
Sledila je montaža varovalnega traku na drugi strani...
Sledila je montaža folije. Ogreti na delovno temperaturo smo porabili eno uro...
Slik montaže ni, ker je to poslovna skrivnost
Obrezovanje in fina dela... Vidi se sijaj folije...
Nato je sledilo fiksiranje folije. Ker je folija temna se lahko vidijo mikro praske, zato smo uporabili gumi valje. Z njimi ne praskamo folije, se pa da močno pritisniti. Slik žal nimam, ker smo vsi valjčkali.
Še montaža oznak, črt, registrskih označb...
Skoraj na koncu pa še t.i. "post heating". Folijo je potrebno segreti na 94 stopinj, da se spremeni vezava polimerov. S tem dosežemo, da folija zgubi spomin in se ne želi vrniti v prvotno obliko. To je predvsem pomembno na delih, ki so močno uviti, predvsem, če je folija ubočena.
Jasno, ker sem "žavba" fan, sem razmastil folijo in jo namazal z zaščito, ki še dodatno odbija vodo in varuje pred UV žarki.
Sledi še tesnenje robov folije. Sealer se nanese na del kjer je folija obremenjena, bodisi z vodo ali omazanijo. Nanese se nekako tako, da je pol premaza na foliji, pol na površini.
Še ena pred nanosom zascite
Hvala lastniku za izkazano zaupanje in dovoljenje za objavo slik.
The End
Nazadnje spremenil mamaMicka, dne Pe Apr 08, 2016 15:43, skupaj popravljeno 3 krat.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Pri tako visoko sijajni foliji se vidi vse skozi. Vidi se celo kje so prej bile stare nalepke, pa čeprav je vse spucano v nulo!
AMPAK... vidi se pod pravim kotom ko iščeš in še to od popolnoma blizu na lojtri. Že samo da prestaviš glavo za kak centimeter pa se ne vidi več nič. Z razdalje nekaj metrov se vse le sveti in sveti. Torej z uporabniškega vidika lahko rečem, da se ne vidi.
No saj poglej slike in oceni ali se kaj vidi.
Vecje praske pa se splača pokitati.
Glede bokobranov. Načeloma je folija zelo, zelo trpežna. Recimo kake poskodbe se bolj vidijo na metalik, glitter in podobnih folijah. Morda je vecji problem, ce je bokobran slab in pusca gumo na foliji, saj folije ne mores cistiti z acetonom. Da bo bokobran preribal folijo pa je skoraj nemogoče.
Je pa tako, da se folijo dokaj enostavno popravi. Pač odreže se kos ven in da novega.
Bi bilo pa tudi za preizkusiti posebno folijo, ki je iz PU. Je popolnoma prozorna in je zelo trpežna. Menda se skoraj ne vidi. In kose te folije bi prelepil preko primarne folije tam kjer so bokobrani stacionarni.
Spet se da "pomagati" tako, da izberemo svetlejso folijo. Na njej se praske manj vidijo.
AMPAK... vidi se pod pravim kotom ko iščeš in še to od popolnoma blizu na lojtri. Že samo da prestaviš glavo za kak centimeter pa se ne vidi več nič. Z razdalje nekaj metrov se vse le sveti in sveti. Torej z uporabniškega vidika lahko rečem, da se ne vidi.
No saj poglej slike in oceni ali se kaj vidi.
Vecje praske pa se splača pokitati.
Glede bokobranov. Načeloma je folija zelo, zelo trpežna. Recimo kake poskodbe se bolj vidijo na metalik, glitter in podobnih folijah. Morda je vecji problem, ce je bokobran slab in pusca gumo na foliji, saj folije ne mores cistiti z acetonom. Da bo bokobran preribal folijo pa je skoraj nemogoče.
Je pa tako, da se folijo dokaj enostavno popravi. Pač odreže se kos ven in da novega.
Bi bilo pa tudi za preizkusiti posebno folijo, ki je iz PU. Je popolnoma prozorna in je zelo trpežna. Menda se skoraj ne vidi. In kose te folije bi prelepil preko primarne folije tam kjer so bokobrani stacionarni.
Spet se da "pomagati" tako, da izberemo svetlejso folijo. Na njej se praske manj vidijo.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
M se
Micka vsaka čast, sam se igral s karbonsko folijo na ohisju meglenk in sem skoraj obolel, tole si pa tudi pomislit ne upam.
Re: M se
kocka napisal/-a:Micka vsaka čast, sam se igral s karbonsko folijo na ohisju meglenk in sem skoraj obolel, tole si pa tudi pomislit ne upam.
Uuu verjemi, da sem bil tudi jaz pred zastojem srca na začetku te montaže, pa še pihat je začel. Je odpelo folijo iz barke... zato je bilo piskanje prve pol ure...
Tu sta dva velika faktorja. En kos take folije ni ravno poceni...
Drugi, zame težji aspekt pa je, da večino folije ni na zalogi v Slo. in lahko čakaš folijo cel teden. Barka pa zunaj... Torej stroški gredo v nebo, lastnik barke pa te tudi ne bo pohvalil, če mu 14 dni delaš na barki...
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov