Konzerviranje 4T motorja

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro, Marchi

kocka
Admiral
Prispevkov: 4455
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

Re: Konzerviranje 4T motorja

OdgovorNapisal/-a kocka » Sr Okt 09, 2019 06:54

Vsekakor je razlika če imaš čoln in motor v garaźi ali pa na morju. V garaži ni soli v zraku in vlažnost je manjša. Osebno ga imam v garaži in ga enkrat na teden malo potegnem za štrik in vse špila. Olje v peti pa po sezoni preverim na gornjem čepu in če je ok ga ne menjam, saj ga tudi v avtomobilskem menjalniku ne. Po spiranju pa snamem prop in òčistim.in namažem gred ker zna drugače prop dobro prijet in ne gre dol.
polanc
Admiral
Prispevkov: 7157
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

Re: Konzerviranje 4T motorja

OdgovorNapisal/-a polanc » Ne Okt 20, 2019 22:20

Ti svetujem ,da od sedaj redno menjuješ olje v peti, saj je zanemarljiv strošek,če ga boš pa še naprej le preverjal,pa ga preverjaj na SPODNJEM vijaku.Veš, voda je težja od olja in se nabere spodaj in tam boš prej odkril..ima sranja il nema.. :D
kocka
Admiral
Prispevkov: 4455
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

Re: Konzerviranje 4T motorja

OdgovorNapisal/-a kocka » Ne Okt 20, 2019 23:09

Ja saj ga tudi menjam in preverjam na spodnjem tudi, sploh če ne priteće ven na zgornjem.
A je kdo poskusil dati v peto tisto STP umetnijo, ki naj bi bila oh in sploh za menjalnike?
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2965
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Konzerviranje 4T motorja

OdgovorNapisal/-a AEgir » Ne Okt 20, 2019 23:52

Dokler maš dobro olje not se ni za bat tudi brez dodatnih aditivov. Ta olja so v raznih tovornjaških diferencialih kjer so tazaresne obremenitve cele dneve pa ni sile. :)
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov