Konzerviranje 4T motorja
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
[quote="mito75"]Razlika je če imajo uplinjač ali elektronski vbrizg(injection). Motorjev z elektronskim vbrizgom ne smeš konservirati z načinom, da v dovod zraka špricaš olje(konzervirni spray)!!!!!
Ali to drži?
(Meni so na servisu rekli, da naj konzerviram z šprejem v zračni filter. Ima pa elektronski vbrizg.)
Ali to drži?
(Meni so na servisu rekli, da naj konzerviram z šprejem v zračni filter. Ima pa elektronski vbrizg.)
(Novi 4T)Samo odvij svečke v valj nalij-našpricaj olja obrni parkrat da se lepo namaže brez sveč seveda, sveče nazaj. Motor in el instalacijo prešpricaj, če ni masten oz. če je potrebno. Očisti in sprazni bencinski filter. O menjavi olja v peti in motorju je pa verjetno jasno.
Jaz naredim tako in spomladi potegnem parkrat brez sveč potem pa benz in kresne iz prve.
Jaz naredim tako in spomladi potegnem parkrat brez sveč potem pa benz in kresne iz prve.
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 266
- Pridružen: Sr Mar 04, 2009 18:51
- Kraj: GROSUPLJE-KRK
Namesto vode, daš mešanico antifriza in vode, se pravi pri izvenkrmnem ali skozi slušalke, ali v vedro, obvezno pa moraš oprati impeler, ker antifriz škoduje impelerju, a se ti splača s tem komplicirati pri izvenkrmnem motorju, po mojem ne in tudi ne rabiš.
Pri vgradnem pa ni problem vzeti ven impeler in je lažje pa tudi priporočljivo, če imaš barko na celini kjer je pozimi lahko tudi pod -20ˇC, če jo imaš ob morju na suhem vezu jaz nebi nič kompliciral in pustil v hladilnem sistemu morje, kolikor ga pač ostane.
Moja prva yamaha je letnik 86, še nikoli je ni nihče pral z antifrizom, pa še danes deluje, tako da mislim da je brez veze komplicirat z izvekrmnimi, aluminij je kar odporen proti oksidaciji. Jaz bi opral z antifrizom samo v primeru da se barka nahaja preko zime na celini in še to samo notranje motorje. To pa predvsem zaradi tega, ker lahko poči blok motorja, če zmrzne, morje pa pri -4ˇC zmrzme.
Bolj koristno bo, če na pet let ali cca 500ur iz motorja očistiš kamen s pomočjo razrečene kisline 12% HCl + voda, če ni drugega bo pa tudi kis za vlaganje OK, ob končanem postopku impeler zamenjaš. To se dela le v primeru motorjev z direktnim hlajenjem, pri dvo krožnem sistemu, se samo notrnji del toplotnega izmenjevalca da v mešanico HCl + vodo.
Pri vgradnem pa ni problem vzeti ven impeler in je lažje pa tudi priporočljivo, če imaš barko na celini kjer je pozimi lahko tudi pod -20ˇC, če jo imaš ob morju na suhem vezu jaz nebi nič kompliciral in pustil v hladilnem sistemu morje, kolikor ga pač ostane.
Moja prva yamaha je letnik 86, še nikoli je ni nihče pral z antifrizom, pa še danes deluje, tako da mislim da je brez veze komplicirat z izvekrmnimi, aluminij je kar odporen proti oksidaciji. Jaz bi opral z antifrizom samo v primeru da se barka nahaja preko zime na celini in še to samo notranje motorje. To pa predvsem zaradi tega, ker lahko poči blok motorja, če zmrzne, morje pa pri -4ˇC zmrzme.
Bolj koristno bo, če na pet let ali cca 500ur iz motorja očistiš kamen s pomočjo razrečene kisline 12% HCl + voda, če ni drugega bo pa tudi kis za vlaganje OK, ob končanem postopku impeler zamenjaš. To se dela le v primeru motorjev z direktnim hlajenjem, pri dvo krožnem sistemu, se samo notrnji del toplotnega izmenjevalca da v mešanico HCl + vodo.
-
- Naddesetnik
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Pe Jul 30, 2010 09:51
mito75 napisal/-a:Razlika je če imajo uplinjač ali elektronski vbrizg(injection). Motorjev z elektronskim vbrizgom ne smeš konservirati z načinom, da v dovod zraka špricaš olje(konzervirni spray)!!!!!
Prosim , če lahko pojasniš zakaj na ta način ne smeš konservirati motorjev z elektronskim vbrizgom .?
Hvala
Tomaž
To smo že odgovorili!
Na kratko, v sesalnih ceveh so lahko tudi kakšni senzorji pretoka zraka, ki bi jim olje lahko škodilo... To je vse...
Če govorimo o Mercu, potem tudi v MPI lahko hrabro špricneš Quicksilverjev Fogging Oil in ne bo nič narobe. Obvezno pa pri MPI uporabi še cca. 20% mešanico olja in goriva za zadnje delovanje... To namaže visokotlačno črpalko in šobe...
Na kratko, v sesalnih ceveh so lahko tudi kakšni senzorji pretoka zraka, ki bi jim olje lahko škodilo... To je vse...
Če govorimo o Mercu, potem tudi v MPI lahko hrabro špricneš Quicksilverjev Fogging Oil in ne bo nič narobe. Obvezno pa pri MPI uporabi še cca. 20% mešanico olja in goriva za zadnje delovanje... To namaže visokotlačno črpalko in šobe...
Kdor ima možnost lahko namesto konzervacije vsake toliko zalaufa motor in to je to. Sedaj pa vprašanje:
-na koliko časa je treba laufati motor (jaz ga na 30 do60 dni)
-koliko časa naj motor teče (jaz načrpam gorivo, štartamin odklopim gorivo, motor dela cca20min)- je to dovolj za dopolnitev baterije
-kaj je bolje sod z vodo ali slušalke (jaz imam sod z vodo in je peta motorja celo zimo v vodi
-el vodnike našpricam z WD40
-na koliko časa je treba laufati motor (jaz ga na 30 do60 dni)
-koliko časa naj motor teče (jaz načrpam gorivo, štartamin odklopim gorivo, motor dela cca20min)- je to dovolj za dopolnitev baterije
-kaj je bolje sod z vodo ali slušalke (jaz imam sod z vodo in je peta motorja celo zimo v vodi
-el vodnike našpricam z WD40
mirno morje
Eh, pretiravati pa ni treba.
Roman, čas trajanja laufanja motorja za dopolnitev akujev je verjetno zadosti, saj se v tako kratkem času ne morejo preveč izprazniti. mislim da je to dovolj pogosto. Edino ne razumem, zakaj imaš celo zimo peto v vodi. No, saj škoditi verjetno ne more in tam, kjer imaš ti čoln tudi zmrzne ne, verjetno.
Roman, čas trajanja laufanja motorja za dopolnitev akujev je verjetno zadosti, saj se v tako kratkem času ne morejo preveč izprazniti. mislim da je to dovolj pogosto. Edino ne razumem, zakaj imaš celo zimo peto v vodi. No, saj škoditi verjetno ne more in tam, kjer imaš ti čoln tudi zmrzne ne, verjetno.
Guma je guma, zaenkrat.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov