Konzerviranje 4T motorja
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Konzerviranje 4T motorja
Vsekakor je razlika če imaš čoln in motor v garaźi ali pa na morju. V garaži ni soli v zraku in vlažnost je manjša. Osebno ga imam v garaži in ga enkrat na teden malo potegnem za štrik in vse špila. Olje v peti pa po sezoni preverim na gornjem čepu in če je ok ga ne menjam, saj ga tudi v avtomobilskem menjalniku ne. Po spiranju pa snamem prop in òčistim.in namažem gred ker zna drugače prop dobro prijet in ne gre dol.
Re: Konzerviranje 4T motorja
Ti svetujem ,da od sedaj redno menjuješ olje v peti, saj je zanemarljiv strošek,če ga boš pa še naprej le preverjal,pa ga preverjaj na SPODNJEM vijaku.Veš, voda je težja od olja in se nabere spodaj in tam boš prej odkril..ima sranja il nema..
Re: Konzerviranje 4T motorja
Ja saj ga tudi menjam in preverjam na spodnjem tudi, sploh če ne priteće ven na zgornjem.
A je kdo poskusil dati v peto tisto STP umetnijo, ki naj bi bila oh in sploh za menjalnike?
A je kdo poskusil dati v peto tisto STP umetnijo, ki naj bi bila oh in sploh za menjalnike?
Re: Konzerviranje 4T motorja
Dokler maš dobro olje not se ni za bat tudi brez dodatnih aditivov. Ta olja so v raznih tovornjaških diferencialih kjer so tazaresne obremenitve cele dneve pa ni sile.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 16 gostov