Konzerviranje 4T motorja

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro, Marchi

Uporabniški avatar
JanezJ
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 87
Pridružen: Če Avg 27, 2009 13:09
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a JanezJ » Sr Nov 03, 2010 14:07

admin napisal/-a:To smo že odgovorili!
Na kratko, v sesalnih ceveh so lahko tudi kakšni senzorji pretoka zraka, ki bi jim olje lahko škodilo... To je vse...

Če govorimo o Mercu, potem tudi v MPI lahko hrabro špricneš Quicksilverjev Fogging Oil in ne bo nič narobe. Obvezno pa pri MPI uporabi še cca. 20% mešanico olja in goriva za zadnje delovanje... To namaže visokotlačno črpalko in šobe...


Hvala za odgovor tudi z moje strani. Sem dvakrat isto vprašal pa me nobeden ni ˝šljivil ˝. Nisem pa nikjer prej zasledil tega odgovora.
LP,J
Original-One
Viceadmiral
Prispevkov: 482
Pridružen: Po Maj 25, 2009 21:56

OdgovorNapisal/-a Original-One » Sr Nov 03, 2010 14:17

Potem je, načeloma, dovolj, da hodim na cca. 3 tedne dol in zalaufam motor?
Roman 1
Admiral
Prispevkov: 1922
Pridružen: Ne Jun 01, 2008 20:15
Kraj: Novo mesto, Klimno

OdgovorNapisal/-a Roman 1 » Sr Nov 03, 2010 18:04

Janadino: vodo imam skoz v sodu, ker se mi ne davsakič znova nosit v sod nove. Čoln pa je v garaži na Krku, tako, da ne zmrzuje. Štartam pa, ko pač pridem dol. Saj ga včasih tudi ko je v morju cel mesec ne štartam.
mirno morje
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Pe Nov 05, 2010 10:21

Pa saj je po mojem če ga na dva meseca kresneš tudi zadosti, tudi če ga že malo "peš" obrneš nekaj velja, da ga nebi zagrabilo, čeprav je to skoraj nemogoče pri novejših motorjih, po mojem.
Guma je guma, zaenkrat.
gs nautica
Kontraadmiral
Prispevkov: 226
Pridružen: Sr Mar 04, 2009 18:51
Kraj: GROSUPLJE-KRK

OdgovorNapisal/-a gs nautica » So Nov 13, 2010 21:50

Lep morski pozdrav!

http://www.youtube.com/watch?v=_P8Qh9Idc7c&feature=related
Zanima me ali je ta postopek konzervacije MPI motorja pravilen, kot na videu pri 5:00 min.

LP Žiga
Mirno morje.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8681
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Po Nov 15, 2010 20:38

Absolutno je popolnoma napačna!!!

Prvič, bistveno prehitro je vlil olje, to se dela počasi, curek čim manjši, kot las... Zato potem daljše obdobje...
Pri MPI pa OBVEZNO še močna mešanica, kar pa smo že 20x predebatirali...
Uporabniški avatar
bladzo
Admiral
Prispevkov: 930
Pridružen: Ne Okt 26, 2008 21:45
Kraj: Lj-Portorož
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a bladzo » Po Nov 15, 2010 20:50

gs nautica napisal/-a:Lep morski pozdrav!

http://www.youtube.com/watch?v=_P8Qh9Idc7c&feature=related
Zanima me ali je ta postopek konzervacije MPI motorja pravilen, kot na videu pri 5:00 min.

LP Žiga


In ne vijači stvari na motorju, medtem ko motor deluje in ne plezaj okoli jermenov, da ne bo kakšen prst manjku...
gs nautica
Kontraadmiral
Prispevkov: 226
Pridružen: Sr Mar 04, 2009 18:51
Kraj: GROSUPLJE-KRK

OdgovorNapisal/-a gs nautica » To Nov 16, 2010 15:17

Lep pozdrav!

Hvala za info obema!

Lp Žiga 8)
Mirno morje.
admiral
Kapitan korvete
Prispevkov: 100
Pridružen: So Apr 28, 2007 20:55

OdgovorNapisal/-a admiral » Po Nov 29, 2010 21:55

Gaso napisal/-a:Čakajte, tu je govora o 4T motorjih ne pa 2T. Tega da odvijete svečke in nalivate karkoli v cilinder nikakor ne smete početi pri 4T. Če že to počnete, morate sprej v olju vbrizgati v dovod zraka.

V cilinder se pri 4T nikoli ne naliva olje ali piha olje v spreju skozi odprtino za svečke , to kar je blze napisaj je za 2T motorje.

Zakaj pa nebi smel naliti olja v cilinder pri 4t motorju?
Uporabniški avatar
Mike
Admiral
Prispevkov: 1373
Pridružen: To Jul 01, 2008 11:01
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Mike » To Nov 30, 2010 09:14

Ker to narediš skozi sesalni kolektor, oziroma frgazar, tako da se motor "sam" namaže.
V8 + Jet drive
blze
Admiral
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne Maj 02, 2010 17:41
Kraj: Il. Bistrica-Selce
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a blze » To Nov 30, 2010 11:50

No pa še to bom uprašal, a je potrebno kaj motor pred sezono dekonzervirat al sam pališ in gasa?
Uporabniški avatar
dole
Kontraadmiral
Prispevkov: 231
Pridružen: Če Mar 05, 2009 16:38
Kraj: gorenjska - center galaksije

OdgovorNapisal/-a dole » To Nov 30, 2010 17:51

tisto zadnje
ke ste ribe, raubšic je in
jankec
Kapitan korvete
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 08:07

OdgovorNapisal/-a jankec » To Nov 30, 2010 18:51

dole napisal/-a:tisto zadnje
: :lol: :lol: : :lol: :


lp jankec
dinksi
Admiral
Prispevkov: 626
Pridružen: So Nov 22, 2008 19:08
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a dinksi » To Nov 30, 2010 19:22

dole napisal/-a:tisto zadnje


Nebo nič narobe, če prej očistiš svečke. Bo motor lažje vžgal.
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6276
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » To Nov 30, 2010 19:50

Start spray je zakon !!! Ali pa vsaj karburator cleaner od KENT-a. Malo pobrizgaš po filtru in pali od prve. Malo pokadi, da skuri olje od konzervacije, v naslednjem trenutko pa mora že presti, kot kak star maček :wink:
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti