Konzerviranje 4T motorja

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro, Marchi

Uporabniški avatar
Tex
Admiral
Prispevkov: 8289
Pridružen: Sr Mar 28, 2007 00:28
Kraj: od Vardara do Triglava

OdgovorNapisal/-a Tex » To Nov 30, 2010 21:18

Jaz sem pa za "dekonzervacijo" pripelji, naredimo ugodno ! :twisted:
SlikaSlika
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
blze
Admiral
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne Maj 02, 2010 17:41
Kraj: Il. Bistrica-Selce
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a blze » To Nov 30, 2010 22:33

Tex napisal/-a:Jaz sem pa za "dekonzervacijo" pripelji, naredimo ugodno ! :twisted:


Kaj bomo sebe dekonzervirali al čoln :P
Uporabniški avatar
jutri pa res
Viceadmiral
Prispevkov: 533
Pridružen: Če Sep 25, 2008 22:08
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a jutri pa res » Sr Dec 08, 2010 19:58

Pred dobrim mesecem so mi na servisu naredili redni servis in konzerviranje na glavnem (90 KM) in pomožnem (5KM) motorju (oba Suzuki).
Ko sem zadevo parkiral, sem po nekaj dneh opazil, da iz obeh motorjev po malem kaplja olje. Mislim, da je v enem mesecu iz obeh nakapljalo skupaj za kakšno žlico olja.
Je to normalno (konzervacija), ali moram zadevo reklamirati?
Rookie
Kontraadmiral
Prispevkov: 225
Pridružen: Sr Maj 12, 2010 20:47
Kraj: Ljubljanski kotliček

OdgovorNapisal/-a Rookie » Sr Dec 08, 2010 20:53

V tvoje (motorjevo) dobro upam da ni servisa delal Nautic servis v Marini Koper :( in če je ne hodi tja na reklamacijo...kamorkoli drugam!
Če ne gre, vzamem večje kladivo.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Če Dec 09, 2010 08:13

Preveri če ti olje teče ali iz pete ali iz motorja. Drugače pa je to mogoče olje od njihove konzervacije, čeprav mislim da ga nebi smelo biti toliko, da bi se cedilo. Preveri izpustne vijake na peti in karterju motorja pa boš več vedel.
Guma je guma, zaenkrat.
Uporabniški avatar
jutri pa res
Viceadmiral
Prispevkov: 533
Pridružen: Če Sep 25, 2008 22:08
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a jutri pa res » Če Dec 09, 2010 10:13

Servis so delali na As Boats v Račah.
Problem je, ker olje mezi tako po malem, da ni videti vira. Verjetno je res od konzervacije, bom še opazoval.
Drugače pa, lani so mi na obeh motorjih delali servis v Nutic Servisu Koper. Velikega je naredil odlično, pri malem pa ni zategnil izpustnega vijaka za olje. Ampak ko je to teklo, ni bilo problem najti vzroka.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Če Dec 09, 2010 13:29

Če zbrišeš izpustna vijaka in greš potem drugi dan probaš z prstom okrog vijaka ne sme biti niti malo mastna. Potem nimaš kaj skrbeti.
Guma je guma, zaenkrat.
MKN
Kontraadmiral
Prispevkov: 256
Pridružen: Sr Sep 03, 2014 12:51

OdgovorNapisal/-a MKN » Pe Okt 31, 2014 14:35

Koliko časa mora 4t motor teči, da potegne skozi sistem mešanico goriva in olja pri konzerviranju?? Vsaj približno, ker niso vsi motorji enaki?? In kakšna je primerna mešanica? Zasledil sem od 15-25 odstotno mešanico.

Hvala.

LP, MKN
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Po Nov 03, 2014 11:25

Imaš vplinjače ali direktni vbrizg, pri drugem to ni pametno početje.
Guma je guma, zaenkrat.
MKN
Kontraadmiral
Prispevkov: 256
Pridružen: Sr Sep 03, 2014 12:51

OdgovorNapisal/-a MKN » Po Nov 03, 2014 11:39

Imam direktni vbrizg. O smiselnosti in pameti o tem vprašanju sem prebral približno toliko kot če bi se lotil Dostojevskega. Nekaj se bom odločil in to bo to. Pooblaščeni servis priporoča in izvaja vse tri možnosti hkrati. (mešanica, vbrizg v cilinder in vbrizg v vstop zraka) Po tej logiki težko zgrešim.

LP, MKN
polanc
Admiral
Prispevkov: 7126
Pridružen: Če Dec 04, 2008 22:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Po Nov 03, 2014 22:39

Kr mešanico naredi z oljem za dvotaktne motorjepa fino prelaufaj...pol pa pred spomladjo kupi nove dize, morda po akcijskih predsezonskih cenah.Če jih ne boš zajebal prvo leto, ti bo drugo sigurn uspelo.vsaka je pa kakih 200 e,vsaj za Yamaho.
Mal grobo sem tole začel pisat,je pa veliko resnice v tem.olje zelo rado zalepi membrane in diza ne dela.Za to se rabi posebno olje
LP Iztok
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4093
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar

OdgovorNapisal/-a gregor.n » Po Nov 03, 2014 22:50

Mene pa zanima kako konzervirate kosilnice, motorne žage in mopede čez zimo, ker jaz jih ne, pa vse dela spomladi ko puška :shock:
polanc
Admiral
Prispevkov: 7126
Pridružen: Če Dec 04, 2008 22:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Po Nov 03, 2014 22:59

ja v 600 litrsko kad za grozdje natočiš vodo,dodaš sol,nato vse te agregate nasoliš da so pol morski stroji..nato jih pa konzerviraš.to pa z pomočjo kviksilverjevega konzervacijskega spreja :lol:
mal heca sam jaz v mojo kosilnico pihnem konzervacijski sprej,odvijem svečko in še mal posprejam not.motorko pa celo zimo rabim.
Uporabniški avatar
Tex
Admiral
Prispevkov: 8289
Pridružen: Sr Mar 28, 2007 00:28
Kraj: od Vardara do Triglava

OdgovorNapisal/-a Tex » To Nov 04, 2014 15:40

gregor, mi to pozimi šele začnemo uporabljat !
SlikaSlika

“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 3565
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » To Nov 04, 2014 20:08

MKN napisal/-a:Koliko časa mora 4t motor teči, da potegne skozi sistem mešanico goriva in olja pri konzerviranju?? Vsaj približno, ker niso vsi motorji enaki?? In kakšna je primerna mešanica? Zasledil sem od 15-25 odstotno mešanico.

Hvala.


LP, MKN


Ne komplicirej z nevem kakšno konzervacijo,saj se ti vsi po malo posmehujejo.Operi ga,sprazni uplinjač,mal ga pošpricej z WD in pika.Ne nalivej NIČ v cilinder.Pozimi pa kdaj pa kdaj obrni propeler,da se bat malo sprehodi. :lol:
mašinfirer

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta