Marinizacija avtomobilskega motorja

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro, Marchi

atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

Marinizacija avtomobilskega motorja

OdgovorNapisal/-a atilone » Pe Nov 28, 2008 22:26

Da ne bo šlo vse pod temo impeler. Če koga zanima kaj na to temo, naj vpraša, pa mu bomo pomagali z nasveti. Imamo člane kateri so že izkušeni v predelavah, jaz pa nekaj teorije (naučene, ne iz osebne prakse) tudi vem, imam pa tudi kar nekaj literature in kompleten opis dela z naslovi dobaviteljev. Lahko pošljem , kot sem že trem, v PDF obliki ampak je v Nemščini. Pa še brezplačno.
Tako
LP :wink:
e220cdi
Štabni praporščak
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne Apr 29, 2007 18:30

OdgovorNapisal/-a e220cdi » Sr Dec 03, 2008 19:56

Ali se se da marinizirat v "domači delavnici" ?
Kakšen pa je postopek pridobitev papirjev za registracijo?

LP
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Sr Dec 03, 2008 20:04

Če imaš opremljeno delavnico in ročne spretnosti, se da seveda. Razen visokotlačne črpalke (boš pumpa), to boš moral dat mehaniku kateri ima opremo za nastavitve pumpe, ker je delovanje avto pumpe drugačno od marine pumpe.
LP
ps: mariniziran motor bo pregledan in preizkušen s strani klasifikacijskega zavoda. Na Forumu se je nekaj govorilo, da več ne moreš registrirat takega motorja, ampak do sedaj še nisem zasledil nič uradnega.
bora2
Kapitan fregate
Prispevkov: 114
Pridružen: Ne Okt 28, 2007 14:13

OdgovorNapisal/-a bora2 » Če Dec 04, 2008 06:53

Marinizirati se da, vendar mora imeti motor certifikat o ustreznosti hrupa in emisij, ko pa je motor ugrajen ,pa pride na ogled certificiran oglednik in poda strokovno mnenje.

Največji problem pa je pridobiti certifikat o hrupu in emisij.

lp
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Če Dec 04, 2008 09:24

Bora 2 pozdravljen !
Sem bral nekje, pa če me ubiješ , se ne morem spomnit kje, možno tudi na Morjeplovcu, da ta certifikat, oz. potrdilo o ustr. emisij, dobiš spodaj na testiranju motorja s strani specif. zavoda. Ker pa nimajo testerja, verjetno podobna stvar kot na tehničnem pregledu vozila, ti ta dokument kar potrdijo.
Saj je logično. Če je prej ta motor bil vgrajen v avtomobilu, pa četudi je star, pa brez katalizatorja, opravil tehničnega in bil sposoben za vožnjo po cesti, je tudi za morje sposoben.
E220CDI, moraš pa imet račun od motorja , ali prometno !
LP
e220cdi
Štabni praporščak
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne Apr 29, 2007 18:30

OdgovorNapisal/-a e220cdi » Če Dec 04, 2008 10:20

Ja seveda brez papirjev ne gre! Kolikšna pa je potem cena ( cca), da pridobiš to normo in papirje do registracije, ali mogoče kdo ve?
EL CAPITANO
Admiral
Prispevkov: 837
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 11:45
Kraj: Brezovica pri Lj.- Bunarina Pula

OdgovorNapisal/-a EL CAPITANO » Če Dec 04, 2008 11:09

Vprašaj Paleta on sam marinizira motor .
FISHING & SAILING IS LIFE
u-r-o-s
Admiral
Prispevkov: 635
Pridružen: So Jul 14, 2007 10:51
Kraj: Celje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a u-r-o-s » Če Dec 04, 2008 16:29

Kako pa je kaj s tem, če daš mariniziran motor v že obstoječe plovilo, se pravi da menjaš motor?
LP, Uroš.
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Če Dec 04, 2008 18:27

atilone napisal/-a:Če imaš opremljeno delavnico in ročne spretnosti, se da seveda. Razen visokotlačne črpalke (boš pumpa), to boš moral dat mehaniku kateri ima opremo za nastavitve pumpe, ker je delovanje avto pumpe drugačno od marine pumpe.
LP
ps: mariniziran motor bo pregledan in preizkušen s strani klasifikacijskega zavoda. Na Forumu se je nekaj govorilo, da več ne moreš registrirat takega motorja, ampak do sedaj še nisem zasledil nič uradnega.

Enako kot že opisano. Če je bil čoln že registriran kdaj, daš vlogo za registracijo motorja, ostalo pa kot že povedano.
LP
Ps. imaš ZS
bora2
Kapitan fregate
Prispevkov: 114
Pridružen: Ne Okt 28, 2007 14:13

OdgovorNapisal/-a bora2 » So Dec 06, 2008 11:32

ATILONE
KATERA USTANOVA PA BI TI KAR POTRDILA ?
PRIDOBITI MORAŠ DOKUMENTE OD PROIZVAJALCA MOTORJA IN NA PODLAGI TEH DOKUMENTOV IN PREGLEDA VGRADNJE TI ZAVOD DA POTRDILO O USTREZNOSTI.
BIRO VERITAS SE S TEM NE UKVARJA, ČEPRAV PIŠE NA URS ZA POMORSTVO DA SE.
DOKUMENTACIJA PRIDE PREKO 1000 EUR
LP
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » So Dec 06, 2008 12:17

Bora 2.
Res sem malo nerazločno napisal, sem pa Urošu poslal tel. kontaktne osebe, z luške kapitanije, katera je odgovorna za izdajo tega dokumenta. Na praktični preizkušnji plovila oz. motorja, je prisotna ta oseba in oseba od enega od klas. zavoda. Ali je to Rina. s.p.a., Germanische Loyd AG, KP, ali Biro Veritas. Zelo pa pomaga in zniža stroške, če imaš motor pripravljen da vžge (jaz ga imam na "mizi" z kolesi, ker nimam dosti prostora in si ga obračam kakor mi paše, lahko pa ga kdajkoli vžgem in to preko armaturke in to lepo z ključem za normalni zagon) in ga zapelješ na tehnični pregled, da mu izmerijo emisije in ta dokument priložiš zraven. To ni rečeno , da naj bi bilo tako, ampak je to informacija, s strani luške kapitanije ( tega gospoda ).
LP
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » So Dec 06, 2008 12:53

Sem našel to , o čem sem govoril. okrog preizkušnje motorja s strani pristojnih služb.
zlatko83
Kontraadmiral


Pridružen/-a: Ned Maj 2007 9:26
Prispevkov: 294


PrispevekObjavljeno: Čet Jul 19, 2007 10:01 Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Motorji, vgrajeni v plovila morajo imeti CE certifikat. Navedene so predvsem mejne vrednosti izpušnih plinov, varnost uporabe, blablabla.........
Če motor oz. plovilo nima CE certifikata, moraš opraviti homologacijo. Tukaj pa se pri priglašenih organih, ki opravljajo preglede pojavi težava, ker nimajo opreme (testerji in "probni stol"), s katero bi ugotavljali ustreznost motorjev, zato pri pregledu enostavno "preskočiji" ta del pregleda motorja. Pregledali pa ti bodo, če imaš ustrezne kable, dovodne cevi za gorivo,..... in ostale neumnosti in seveda mastno zaračunali.
Če imaš plovilo registrirano oz. lahko dokažeš, da je bilo pred (ne vem na pamet, kateri datum-poglej v uredbo) že v prometu (registrirano) na področju EU, se ne sekiraj okrog motorja.
Drug večji problem pa vidim v marinizaciji. Tukaj pa imaš več možnosti, kot je zvezd na nebu, da boš pihnil mimo, če nisi vešč te predelave.
LP
zobar
Viceadmiral
Prispevkov: 445
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 08:32

OdgovorNapisal/-a zobar » So Dec 06, 2008 17:25

Zakaj komplicirate? Če je na stari barki potrebno menjati motor in mislite vgraditi rabljenega pač zamenjajte in bodite tiho, ter veselo uživajte. Če vgrajujete v plovilo tovarniško nov motor pa itak dobite zraven vse papirje.
Namreč že parkrat sem podaljševal registracijo plovila, pa mi še noben kapitan ni rinil glave k motorju in bral številk ali česa podobnega.
Zato še enkrat. Ne komplicirajrte kjer ni nujno potrebno.
u-r-o-s
Admiral
Prispevkov: 635
Pridružen: So Jul 14, 2007 10:51
Kraj: Celje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a u-r-o-s » So Dec 06, 2008 18:15

zobar napisal/-a:Zakaj komplicirate? Če je na stari barki potrebno menjati motor in mislite vgraditi rabljenega pač zamenjajte in bodite tiho, ter veselo uživajte. Če vgrajujete v plovilo tovarniško nov motor pa itak dobite zraven vse papirje.
Namreč že parkrat sem podaljševal registracijo plovila, pa mi še noben kapitan ni rinil glave k motorju in bral številk ali česa podobnega.
Zato še enkrat. Ne komplicirajrte kjer ni nujno potrebno.


To sem hotel slišati! :D
LP, Uroš.
Uporabniški avatar
opus
Kontraadmiral
Prispevkov: 242
Pridružen: To Maj 13, 2008 16:22
Kraj: Pula

OdgovorNapisal/-a opus » So Dec 06, 2008 21:38

Kaj se zgodi ce enkrat kapitan pogleda stevilke?

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti