Marinizacija avtomobilskega motorja
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Marinizacija avtomobilskega motorja
Da ne bo šlo vse pod temo impeler. Če koga zanima kaj na to temo, naj vpraša, pa mu bomo pomagali z nasveti. Imamo člane kateri so že izkušeni v predelavah, jaz pa nekaj teorije (naučene, ne iz osebne prakse) tudi vem, imam pa tudi kar nekaj literature in kompleten opis dela z naslovi dobaviteljev. Lahko pošljem , kot sem že trem, v PDF obliki ampak je v Nemščini. Pa še brezplačno.
Tako
LP
Tako
LP
Če imaš opremljeno delavnico in ročne spretnosti, se da seveda. Razen visokotlačne črpalke (boš pumpa), to boš moral dat mehaniku kateri ima opremo za nastavitve pumpe, ker je delovanje avto pumpe drugačno od marine pumpe.
LP
ps: mariniziran motor bo pregledan in preizkušen s strani klasifikacijskega zavoda. Na Forumu se je nekaj govorilo, da več ne moreš registrirat takega motorja, ampak do sedaj še nisem zasledil nič uradnega.
LP
ps: mariniziran motor bo pregledan in preizkušen s strani klasifikacijskega zavoda. Na Forumu se je nekaj govorilo, da več ne moreš registrirat takega motorja, ampak do sedaj še nisem zasledil nič uradnega.
Bora 2 pozdravljen !
Sem bral nekje, pa če me ubiješ , se ne morem spomnit kje, možno tudi na Morjeplovcu, da ta certifikat, oz. potrdilo o ustr. emisij, dobiš spodaj na testiranju motorja s strani specif. zavoda. Ker pa nimajo testerja, verjetno podobna stvar kot na tehničnem pregledu vozila, ti ta dokument kar potrdijo.
Saj je logično. Če je prej ta motor bil vgrajen v avtomobilu, pa četudi je star, pa brez katalizatorja, opravil tehničnega in bil sposoben za vožnjo po cesti, je tudi za morje sposoben.
E220CDI, moraš pa imet račun od motorja , ali prometno !
LP
Sem bral nekje, pa če me ubiješ , se ne morem spomnit kje, možno tudi na Morjeplovcu, da ta certifikat, oz. potrdilo o ustr. emisij, dobiš spodaj na testiranju motorja s strani specif. zavoda. Ker pa nimajo testerja, verjetno podobna stvar kot na tehničnem pregledu vozila, ti ta dokument kar potrdijo.
Saj je logično. Če je prej ta motor bil vgrajen v avtomobilu, pa četudi je star, pa brez katalizatorja, opravil tehničnega in bil sposoben za vožnjo po cesti, je tudi za morje sposoben.
E220CDI, moraš pa imet račun od motorja , ali prometno !
LP
-
- Admiral
- Prispevkov: 860
- Pridružen: Sr Sep 03, 2008 11:45
- Kraj: Brezovica pri Lj.- Bunarina Pula
atilone napisal/-a:Če imaš opremljeno delavnico in ročne spretnosti, se da seveda. Razen visokotlačne črpalke (boš pumpa), to boš moral dat mehaniku kateri ima opremo za nastavitve pumpe, ker je delovanje avto pumpe drugačno od marine pumpe.
LP
ps: mariniziran motor bo pregledan in preizkušen s strani klasifikacijskega zavoda. Na Forumu se je nekaj govorilo, da več ne moreš registrirat takega motorja, ampak do sedaj še nisem zasledil nič uradnega.
Enako kot že opisano. Če je bil čoln že registriran kdaj, daš vlogo za registracijo motorja, ostalo pa kot že povedano.
LP
Ps. imaš ZS
Bora 2.
Res sem malo nerazločno napisal, sem pa Urošu poslal tel. kontaktne osebe, z luške kapitanije, katera je odgovorna za izdajo tega dokumenta. Na praktični preizkušnji plovila oz. motorja, je prisotna ta oseba in oseba od enega od klas. zavoda. Ali je to Rina. s.p.a., Germanische Loyd AG, KP, ali Biro Veritas. Zelo pa pomaga in zniža stroške, če imaš motor pripravljen da vžge (jaz ga imam na "mizi" z kolesi, ker nimam dosti prostora in si ga obračam kakor mi paše, lahko pa ga kdajkoli vžgem in to preko armaturke in to lepo z ključem za normalni zagon) in ga zapelješ na tehnični pregled, da mu izmerijo emisije in ta dokument priložiš zraven. To ni rečeno , da naj bi bilo tako, ampak je to informacija, s strani luške kapitanije ( tega gospoda ).
LP
Res sem malo nerazločno napisal, sem pa Urošu poslal tel. kontaktne osebe, z luške kapitanije, katera je odgovorna za izdajo tega dokumenta. Na praktični preizkušnji plovila oz. motorja, je prisotna ta oseba in oseba od enega od klas. zavoda. Ali je to Rina. s.p.a., Germanische Loyd AG, KP, ali Biro Veritas. Zelo pa pomaga in zniža stroške, če imaš motor pripravljen da vžge (jaz ga imam na "mizi" z kolesi, ker nimam dosti prostora in si ga obračam kakor mi paše, lahko pa ga kdajkoli vžgem in to preko armaturke in to lepo z ključem za normalni zagon) in ga zapelješ na tehnični pregled, da mu izmerijo emisije in ta dokument priložiš zraven. To ni rečeno , da naj bi bilo tako, ampak je to informacija, s strani luške kapitanije ( tega gospoda ).
LP
Sem našel to , o čem sem govoril. okrog preizkušnje motorja s strani pristojnih služb.
zlatko83
Kontraadmiral
Pridružen/-a: Ned Maj 2007 9:26
Prispevkov: 294
PrispevekObjavljeno: Čet Jul 19, 2007 10:01 Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Motorji, vgrajeni v plovila morajo imeti CE certifikat. Navedene so predvsem mejne vrednosti izpušnih plinov, varnost uporabe, blablabla.........
Če motor oz. plovilo nima CE certifikata, moraš opraviti homologacijo. Tukaj pa se pri priglašenih organih, ki opravljajo preglede pojavi težava, ker nimajo opreme (testerji in "probni stol"), s katero bi ugotavljali ustreznost motorjev, zato pri pregledu enostavno "preskočiji" ta del pregleda motorja. Pregledali pa ti bodo, če imaš ustrezne kable, dovodne cevi za gorivo,..... in ostale neumnosti in seveda mastno zaračunali.
Če imaš plovilo registrirano oz. lahko dokažeš, da je bilo pred (ne vem na pamet, kateri datum-poglej v uredbo) že v prometu (registrirano) na področju EU, se ne sekiraj okrog motorja.
Drug večji problem pa vidim v marinizaciji. Tukaj pa imaš več možnosti, kot je zvezd na nebu, da boš pihnil mimo, če nisi vešč te predelave.
LP
zlatko83
Kontraadmiral
Pridružen/-a: Ned Maj 2007 9:26
Prispevkov: 294
PrispevekObjavljeno: Čet Jul 19, 2007 10:01 Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Motorji, vgrajeni v plovila morajo imeti CE certifikat. Navedene so predvsem mejne vrednosti izpušnih plinov, varnost uporabe, blablabla.........
Če motor oz. plovilo nima CE certifikata, moraš opraviti homologacijo. Tukaj pa se pri priglašenih organih, ki opravljajo preglede pojavi težava, ker nimajo opreme (testerji in "probni stol"), s katero bi ugotavljali ustreznost motorjev, zato pri pregledu enostavno "preskočiji" ta del pregleda motorja. Pregledali pa ti bodo, če imaš ustrezne kable, dovodne cevi za gorivo,..... in ostale neumnosti in seveda mastno zaračunali.
Če imaš plovilo registrirano oz. lahko dokažeš, da je bilo pred (ne vem na pamet, kateri datum-poglej v uredbo) že v prometu (registrirano) na področju EU, se ne sekiraj okrog motorja.
Drug večji problem pa vidim v marinizaciji. Tukaj pa imaš več možnosti, kot je zvezd na nebu, da boš pihnil mimo, če nisi vešč te predelave.
LP
Zakaj komplicirate? Če je na stari barki potrebno menjati motor in mislite vgraditi rabljenega pač zamenjajte in bodite tiho, ter veselo uživajte. Če vgrajujete v plovilo tovarniško nov motor pa itak dobite zraven vse papirje.
Namreč že parkrat sem podaljševal registracijo plovila, pa mi še noben kapitan ni rinil glave k motorju in bral številk ali česa podobnega.
Zato še enkrat. Ne komplicirajrte kjer ni nujno potrebno.
Namreč že parkrat sem podaljševal registracijo plovila, pa mi še noben kapitan ni rinil glave k motorju in bral številk ali česa podobnega.
Zato še enkrat. Ne komplicirajrte kjer ni nujno potrebno.
zobar napisal/-a:Zakaj komplicirate? Če je na stari barki potrebno menjati motor in mislite vgraditi rabljenega pač zamenjajte in bodite tiho, ter veselo uživajte. Če vgrajujete v plovilo tovarniško nov motor pa itak dobite zraven vse papirje.
Namreč že parkrat sem podaljševal registracijo plovila, pa mi še noben kapitan ni rinil glave k motorju in bral številk ali česa podobnega.
Zato še enkrat. Ne komplicirajrte kjer ni nujno potrebno.
To sem hotel slišati!
LP, Uroš.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov