Dvigalo za barke do 8 ton za barvanje antifoulinga
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Dvigalo za barke do 8 ton za barvanje antifoulinga
Če želite da je delo strokovno opravljeno, je potrebno med barvanjem prajmerja in antifoulinga premakniti podstavke.
Dvigalo za dvig plovila si lahko izdelate sami za manj kot 100eur.
Hidravlični cilinder sem razstavil in na stružnici skrajšal, tako da skrčena dvigalka ne presega višino 45cm, ker je običajno najnižja višina ko je barka na avtomobilksi prikolici. Taka skrajšana dvigalka doseže višino kadar jo iztegnemo 80cm. kar je zadosti, za udobno sedet pod barko.
Podnožje dvigalke je kvadratna plošča dimenzij 35X35cm. Če je plošča večja bo delala težavo ko jo boste poskušali stlačiti pod sredino avtomobilske prikolice, da bi dvignili špico barke.
V moji izvedbi lahko odtisnete tri vijake in odstranite hidravlični cilinder od konstrukcije.
Dvigalo za dvig plovila si lahko izdelate sami za manj kot 100eur.
Hidravlični cilinder sem razstavil in na stružnici skrajšal, tako da skrčena dvigalka ne presega višino 45cm, ker je običajno najnižja višina ko je barka na avtomobilksi prikolici. Taka skrajšana dvigalka doseže višino kadar jo iztegnemo 80cm. kar je zadosti, za udobno sedet pod barko.
Podnožje dvigalke je kvadratna plošča dimenzij 35X35cm. Če je plošča večja bo delala težavo ko jo boste poskušali stlačiti pod sredino avtomobilske prikolice, da bi dvignili špico barke.
V moji izvedbi lahko odtisnete tri vijake in odstranite hidravlični cilinder od konstrukcije.
To za motornjače mogoče že gre, ko imajo dno kot, da jih je zidar delal - štenege 1/2 metra od tal na glavo obrnjene. Za jadrnice je to neuporabno.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
Dvigalo z navojno palico je bilo uredu ampak je dvigalo z daljsim cilindrom veliko boljše.
Dvigalo z navojno palico je imelo kratek hod hidravličnega cilindra, kaj pomeni, da za dvignit barko iz prikolice na stojalo, si moral več krat napumpat do konca cilindra, podložit plovilo z lesenimi pomožnimi podstavki, skrčit cilindre, odvit navojno palico na dvigalki, nato še malo napumpat-dvignit, pa zopet podložit, pa zopet izpumpat dvigalko pa zopet odvit še malo navojne palice, pa zoper pumpat-dvigat... včasih si moral ta postopek štiri krat ponovit. Če imaš dvigalko z dolgim cilindrom je vse narejeno v par sekundah. Imam video posnetek, na katerem šest meterski čoln v eni minuti dam iz prikolice na podstavke in odpeljem prikolico stran.
Cenovno gledano se ne splača delat dvigalko z navojno palico.
Kaj se tiče iz praktičnega vidika se sploh ne splača delat dvigalko z navojno palico. Jaz sem jo takrat naredil priložnostno, ker sem rabil tisti dan dvigalko in nisem najdel v Sloveniji nikjer zadosti dolg hidravlični cilinder z pumpo.
Drugače pa, sem za dvigalko z navojno palico uporabil kamionsko dvigalko katera že ima v sami dvigalki navojno palico v središči cilindra.
Pod dvigalko sem dal še gradbeni podporni steber (gradbeno punto), tako da sem lahko višino še dodatno reguliral.
Dvigalo z navojno palico je imelo kratek hod hidravličnega cilindra, kaj pomeni, da za dvignit barko iz prikolice na stojalo, si moral več krat napumpat do konca cilindra, podložit plovilo z lesenimi pomožnimi podstavki, skrčit cilindre, odvit navojno palico na dvigalki, nato še malo napumpat-dvignit, pa zopet podložit, pa zopet izpumpat dvigalko pa zopet odvit še malo navojne palice, pa zoper pumpat-dvigat... včasih si moral ta postopek štiri krat ponovit. Če imaš dvigalko z dolgim cilindrom je vse narejeno v par sekundah. Imam video posnetek, na katerem šest meterski čoln v eni minuti dam iz prikolice na podstavke in odpeljem prikolico stran.
Cenovno gledano se ne splača delat dvigalko z navojno palico.
Kaj se tiče iz praktičnega vidika se sploh ne splača delat dvigalko z navojno palico. Jaz sem jo takrat naredil priložnostno, ker sem rabil tisti dan dvigalko in nisem najdel v Sloveniji nikjer zadosti dolg hidravlični cilinder z pumpo.
Drugače pa, sem za dvigalko z navojno palico uporabil kamionsko dvigalko katera že ima v sami dvigalki navojno palico v središči cilindra.
Pod dvigalko sem dal še gradbeni podporni steber (gradbeno punto), tako da sem lahko višino še dodatno reguliral.
Edo imate prav. To dvigalo je zasnovano izključno za motornjače.
Zasnovano je, za razkladanje/nakladanje čolna na prikolico iz stojal.
Odlično služi tudi za barvanje antifoulinga.
Izdelal sem tudi prenosno verižno dvigalo za dviganje jadrnic, o tem pa bom napisal kaj več ob priliki v kakem naslednjem postu.
Zasnovano je, za razkladanje/nakladanje čolna na prikolico iz stojal.
Odlično služi tudi za barvanje antifoulinga.
Izdelal sem tudi prenosno verižno dvigalo za dviganje jadrnic, o tem pa bom napisal kaj več ob priliki v kakem naslednjem postu.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Dvigalo uporabljam za dvignit barko na masivna kovinska stojala.
Dvigalko uporabljam tudi za dvignit barko, da lahko premaknem stojalo malo v stran, da bi pobarval površino, ki jo je stojalo zakrivalo. Ampak barko vedno spustim takoj nazaj na stojala. Barko barvam samo ko je na stojalu. Imam zelo masivna robustna stojala, eno stojalo tehta 50 kil železa.
Starejši kot si, bolj previden postaneš, predvsem zato, ker si na lastne oči videl, kaj vse se lahko zgodi. Ker ko si mlad, si misliš, da te inšpektor z avarnost pri delu in starši samo strašijo.
Nikoli ne smeš pustit barke na dvigalu, ker nesreča nikoli ne počiva.
Najbolj me je strah bit pod barko v ladjedelnici, ker sem že videl nekaj primerov, da se je nekdo nehote z avtom med parkiranjemv rikverc zaletel v stojalo barke in je barka padla dol.
Bili so primeri, ko so delavci marine malomarno postavili barko in je barka zdrsnila iz stojala in podrla iz stojal še sosednje barke kot domine. Včasih burja vrže barko iz stojala. Običajno ko delam si pustim pripravljeno svjo hidravlični dvigalko pod barko, v primeru če bi bi barka padla iz stojala, da ne pade direktno name ampak da se zaustavi na nečem prej.
Dvigalko uporabljam tudi za dvignit barko, da lahko premaknem stojalo malo v stran, da bi pobarval površino, ki jo je stojalo zakrivalo. Ampak barko vedno spustim takoj nazaj na stojala. Barko barvam samo ko je na stojalu. Imam zelo masivna robustna stojala, eno stojalo tehta 50 kil železa.
Starejši kot si, bolj previden postaneš, predvsem zato, ker si na lastne oči videl, kaj vse se lahko zgodi. Ker ko si mlad, si misliš, da te inšpektor z avarnost pri delu in starši samo strašijo.
Nikoli ne smeš pustit barke na dvigalu, ker nesreča nikoli ne počiva.
Najbolj me je strah bit pod barko v ladjedelnici, ker sem že videl nekaj primerov, da se je nekdo nehote z avtom med parkiranjemv rikverc zaletel v stojalo barke in je barka padla dol.
Bili so primeri, ko so delavci marine malomarno postavili barko in je barka zdrsnila iz stojala in podrla iz stojal še sosednje barke kot domine. Včasih burja vrže barko iz stojala. Običajno ko delam si pustim pripravljeno svjo hidravlični dvigalko pod barko, v primeru če bi bi barka padla iz stojala, da ne pade direktno name ampak da se zaustavi na nečem prej.
Re: Dvigalo za barke do 8 ton za barvanje antifoulinga
Pozdravljeni,
Tudi sam išcem nekaj takega, da bi spravil coln iz prikolice, ker more prikolica na prenovo. Coln je v garazi zato bi ga poskusil s takimi nosilci samo dvignit od prikolice in prikolico zapeljati stran, čoln bi pa ostal na mestu v garaži. Postopek bi pa izvedel nazaj v obratni smeri ko bi prikolica prisla nazaj.Imate kak nasvet kako bi se to dalo izvest?
Hvala in lep pozdrav ter mirno morje.
Kristijan
Tudi sam išcem nekaj takega, da bi spravil coln iz prikolice, ker more prikolica na prenovo. Coln je v garazi zato bi ga poskusil s takimi nosilci samo dvignit od prikolice in prikolico zapeljati stran, čoln bi pa ostal na mestu v garaži. Postopek bi pa izvedel nazaj v obratni smeri ko bi prikolica prisla nazaj.Imate kak nasvet kako bi se to dalo izvest?
Hvala in lep pozdrav ter mirno morje.
Kristijan
LP Kiky
MORJE JE ZDRAVILO ZA DUŠO!!!!
MORJE JE ZDRAVILO ZA DUŠO!!!!
Re: Dvigalo za barke do 8 ton za barvanje antifoulinga
Za kakšen čoln pa gre
Sem ti poslal zs
Sem ti poslal zs
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Dvigalo za barke do 8 ton za barvanje antifoulinga
Ali pa si narediš dve taki dvigalki, da prikolico enostavno odpelješ ven oz pripelješ nazaj pod barko. Te dvigalke sem jaz že pošteno stestiral, sama hidravlika ima 10t dviga, sama jeklena plošča pa je debeline 12mm, cevi so debelostenske 100x100. Ena dvigalka sama po sebi dvigne 28ft barko na eni strani popolnoma od tal (seveda ne priporočam tega, ker potem je barka na vagi, to je bil samo test, dokler je bila barka še na prikoli)
Te slike nikakor ne morem zasukati, da bi se videlo pod normalnim kotom.
Te slike nikakor ne morem zasukati, da bi se videlo pod normalnim kotom.
Re: Dvigalo za barke do 8 ton za barvanje antifoulinga
bojan11 napisal/-a:
A je to pokojnega Ovčarja sistem al se je on pri tebi učil?
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov