pešekan napisal/-a:a si razmontirav gimbal
Seveda, dejansko sta dva vijaka na straneh tak ogromn torx, dejansko je v enem trim stikalo za nivo (desnem), tam se mi je plastika zlomila in ne vem če ne bom moral celega novega nabavit
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Gartner napisal/-a:Če si hočeš dobro NE pokliči gospoda pri Celju!
Arca napisal/-a:A kdo ve če je motor 5,7l kateri je za v osebni avto (Corveta ) lahko tudi za čoln? Domnevam da so kakšne razlike, vem pa ne. Na netu sem v Ameriki našel kompleten motor ( nov) za 2200 eur pa ne vem če bi vse štimal. A je potrebna kakšna predelava? Hvala!
Arca napisal/-a:Chevy small block motor (5.7L) je enak v marinizirani varianti mar ne?
Edino kar mi pride na pamet je, da bi bila tesnila glave drugačna če bi motor uporabljal slano vodo za hlajenje... Če pa je v bloku antifriz pa mislim da ne bi bilo nobenih razlik kar se delovanja motorja tiče? Popravite me če se motim.
Pustimo zdaj riserje / vodno hlajene izpušne kolektorje.. To vemo da je druga zgodba, zanima me sama funkcija/obratovanje motorja. Gred, ojnice, bati, ventili, odmična gred.. mislim da je vse to enako kot pri avtomobilskem motorju? Tako da bi načeloma lahko nabavil avtomobilsko zamenjavo -> long block chevy 5.7L motor in zamenjal riserje, cirkulacijsko pumpo, termostat ipd?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov