konzerviranje 4 - taktnega motorje
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Potem pa sledijo uprašanja zakaj meče v safe mode ko nabiješ gas in podobno. Še najboljše pa narediš ko čez zimo motor dvigneš iz vode ampak ker ne gre dovolj visoko ostane del pete namočen s tem da je cink zunaj in nima funkcije. Takrat je za motor res najboljše poskrbljeno. In akomulator seveda priklopljen. In potem po 10 letih motor zgleda slabše kot kak dobro očuvan 40 let star.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Hoj!
Kako je edino prav konzervirati motor ne bomo nikakor prišli do konca. Vsak naj to naredi kakor meni, da je edino prav. Enim bodo motorji delovali neskončno dolgo, drugim malo manj, tretjim pa sploh ne. Prvi bodo srečni, drugi malo manj tretji pa si bodo kupili nov motor. In cikel se bo spet ponovil.
Kako je edino prav konzervirati motor ne bomo nikakor prišli do konca. Vsak naj to naredi kakor meni, da je edino prav. Enim bodo motorji delovali neskončno dolgo, drugim malo manj, tretjim pa sploh ne. Prvi bodo srečni, drugi malo manj tretji pa si bodo kupili nov motor. In cikel se bo spet ponovil.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Kolkrat na zimo bi ga pol moral po tvojem konzervirat?...prejšnji vikend sem se vozi, naslednji se bom spet, če bo vreme, pol do božiča najbrž ne, po novem letu pa ko bo le čas dopuščal in bodo lignji aktivni,...
saj ni moj čoln edini, ki je čez zimo v morju in dvomim, da ga kdo na privezu konzervira,...
saj ni moj čoln edini, ki je čez zimo v morju in dvomim, da ga kdo na privezu konzervira,...
mirno morje
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Konzervacija motorja ni namenjena motorjem, ki so tudi preko zime v uporabi,
ampak tistim, ki se v uporabljajo le v poletni sezoni, potem pa so več mesecev v mirovanju
ampak tistim, ki se v uporabljajo le v poletni sezoni, potem pa so več mesecev v mirovanju
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
...in potem v času mirovanja vsake 14 dni al pa 1x na mesec užgeš motor za 15min ....in evo ti konzervacije
...tako sem jaz delal na prejšnjem čolnu, ki je bil pol leta na suhem....sem imel peto kar stalno v sodu z sladko vodo,...
...tako sem jaz delal na prejšnjem čolnu, ki je bil pol leta na suhem....sem imel peto kar stalno v sodu z sladko vodo,...
mirno morje
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Kaj pa če bi zamrznila voda? Potem pač pogoltneš in čakaš da se odtali
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Roman 1 napisal/-a:...in potem v času mirovanja vsake 14 dni al pa 1x na mesec užgeš motor za 15min ....in evo ti konzervacije
...tako sem jaz delal na prejšnjem čolnu, ki je bil pol leta na suhem....sem imel peto kar stalno v sodu z sladko vodo,...
To da ga enkat na mesec, dva, tri malo prelaufaš je boljše kot konzervacija. Sam v določenih primerih tega luksuza ni.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Če ga prelaufaš toliko da se segreje kpl motor - beri da se nekaj časa voziš, potem sigurno. Kratkotrajno laufanje na štandgasu pa pomoje samo kondenz prideluje - ok olje gre čez mazne dele, ampak korozije je itak največ tam, kjer ni ne olja in ne bencina.
Konzervacija po pravilih proizvajalca in hramba motorja oz. celega plovila v prezračevanem, suhem prostoru je pomoje najboljše kar lahko narediš.
Konzervacija po pravilih proizvajalca in hramba motorja oz. celega plovila v prezračevanem, suhem prostoru je pomoje najboljše kar lahko narediš.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
kasaudio napisal/-a:Konzervacija po pravilih proizvajalca in hramba motorja oz. celega plovila v prezračevanem, suhem prostoru je pomoje najboljše kar lahko narediš.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Hoj!
Zanimiv filmček obnove starega Chevy Stovebolt 6. Verjetno je avtomobil stal desetletja na prostem, vsaj videti je tako, ker so morali kolesa odkopati iz zemlje, da so ga lahko premaknili in naložili. Na 1:33 se vidi, kako lepo se vrtijo bati, torej nobene rje niti na valjih, kakor tudi ne na ojničnih ležajih. Seveda so motor popolnoma obnovili.
Zanimiv filmček obnove starega Chevy Stovebolt 6. Verjetno je avtomobil stal desetletja na prostem, vsaj videti je tako, ker so morali kolesa odkopati iz zemlje, da so ga lahko premaknili in naložili. Na 1:33 se vidi, kako lepo se vrtijo bati, torej nobene rje niti na valjih, kakor tudi ne na ojničnih ležajih. Seveda so motor popolnoma obnovili.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
V nevadi je povprečna dnevna zračna vlažnost 10-30% nočna pa največ 50%.
V Sloveniji je povprečna zračna vlažnost 75%, na morju dobiš pa še sol v zgodbo.
Test za testiranje zaščite pred rjo ASTM G85 je sestavljen iz točno teh sestavin.
1-2 ml slane vode ph ~3 na 80cm2 površine, sušenje pol pa stanje v zraku vlažnosti med 65% in 95%.
V Sloveniji je povprečna zračna vlažnost 75%, na morju dobiš pa še sol v zgodbo.
Test za testiranje zaščite pred rjo ASTM G85 je sestavljen iz točno teh sestavin.
1-2 ml slane vode ph ~3 na 80cm2 površine, sušenje pol pa stanje v zraku vlažnosti med 65% in 95%.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
AEgir,
seveda igra zelo pomembno vlogo zračna vlažnost s pridihom slane atmosfere. Verjamem, da so ladijski motorji mnogo bolj podvrženi koroziji in zato jih je potrebno vzdrževati s predpisanimi postopki in materiali. Želel sem samo poudariti, da če je motor vsako sezono v uporabi in na koncu skladno s proizvajalčevimi navodili pripravljen za zimovanje, mu ne bo nič do naslednje sezone.
seveda igra zelo pomembno vlogo zračna vlažnost s pridihom slane atmosfere. Verjamem, da so ladijski motorji mnogo bolj podvrženi koroziji in zato jih je potrebno vzdrževati s predpisanimi postopki in materiali. Želel sem samo poudariti, da če je motor vsako sezono v uporabi in na koncu skladno s proizvajalčevimi navodili pripravljen za zimovanje, mu ne bo nič do naslednje sezone.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Memi je bioo vedno zanimivo kako ameriški in kubanski avtomobili mal površinsko zarjavijo in to je to. Itak če so na suhem skos Pri nas pa zgnije vse skozi in skozi.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot] in 19 gostov