Roman 1 napisal/-a:sod z sladko vodo je bil ves čas v garaži in peta v njej, ker baje s tem preprečuješ oksidacijo.
Tale dva avta sta prbližn enaka letnika s tem da eden si je baje preprečeval oksidacijo potopljen v sladko vodo. Kaj misliš kateri?
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Roman 1 napisal/-a:sod z sladko vodo je bil ves čas v garaži in peta v njej, ker baje s tem preprečuješ oksidacijo.
Wisdom napisal/-a:NOVI FOSIL napisal/-a::D
Izvenkrmni motorji se ne spirajo z antifrizom
Lahko to utemeljiš? Hvala.
Lep pozdrav.
AEgir napisal/-a:Jaz našpricam fogging oil pri delujočem v sesalni kolektor ali fergazerje (če ni maf senzorja) tolk da ga malo zamori pol pa sveče ven in še notr v vsakega po ene 5 sekund pri počasnem obračanju kurblvele. Sveče nazaj, pol pa ene 100 ml WD40 po vsem kar je pod pokrovom, tam kjer so razni pregibi in spoji Crown gosta formulacija. Pri fergazerjih še spustim gorivo ven iz šalčk s pomočjo vijaka pod šalčko. Pokrov gor in gre lahko sred njive stat do nasledne sezone.
AEgir napisal/-a:Daki: če bi rad kaj odvil poizkusi enkrat z mešanico ATF olja in acetona v razmerju 50:50. Zahvališ se mi lahko pozneje.
Ena zgodovinska lekcija;
WD40 oziroma na dolgo WATER DISPLACEMENT 40 je izumilo podjetje po imenu Rocket Chemical Company of San Diego in sicer so imeli v mislih zelo specifičen problem, ki ga je bilo potrebno rešiti. Formulacijo so spremenili 40x in z zadnjo verzijo zadeli bistvo. Ta verzija je to kar poznamo danes kot WD40.
Namen nove tekočine je bila zaščita zunanjih površin medkontinentalnih balističnih raket tipa Atlas pred korozijo, saj so bile le te narejene iz golega pleha in so rjavele že pri izdelavi.
Čar Wd40 je to, da če poškropiš mokro kovino, se wd40 zalepi za kovino in izpodrine vodo (od tu ime water displacement) pri tem pa ščiti površino pred korozijo.
To je prvi in edini namen WD40, ostale uporabe so bonus.
Če je za tele lepotice konzervirat zadost dober, pol bo tudi za pod-pokrovje motorja.
kasaudio napisal/-a:Kljub vsemu da mam malo izkušenj v navtiki sem v svoji skromni dosedanji karieri opazil naslednje: wd40 mi v starih dobrih tomos cajtih ni nikol naredu nobene škode; nobena izolacija ni od nobenega kabla padla stran...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov