evovii napisal/-a:Ma moram vprasat a je res treba take procedure delat z motorji glede konzerviranja? Ok na barki ga nikoli ne konzerviram ker je skoz v vodi in tudi pozimi obcasno laufa. Od byboata pa ga nisem se nikol konzerviral pa imam motor skor 10 let pa dela bp. Pac po koncu sezone ga samo sperem z sladko vodo. Ko ga zadnjic palim zaprem dovod goriva da pocuza kar je v fargazarju in to je to. Mal ga se pospricam z WD40 odzinaj da je malo podmazan in reseno. Pol stoji pol leta v garazi in ko ga spet vlecem na barko odprem bencin in pali bp. Tole spricanje v frgazar pa zlivanje olja v cilindre se mi zdi mal mim. Ok morda ce bo motor stal 2 leti. Za prezimit se mi pa zdi mal pretiravanje. Vcasih tudi nisem nikol sprical v pa mazal mopedov cez zimo pa je spomlad vse laufal.... pa ne me zdaj kregat ampak to je samo moje mnenje...
mogoče,pa razmisliš, da ima kdo motor z direktnim vbrizgom, injektor stane med 500-800€ mogoče je dobro, da če dolgo stoji je vsaj namazan, ko ponovno zalaufaš motor
sam poleg tega, da v intake zraka brizgam konzervans, prej priklopim motor na bogato mešanico olja in bencina vsaj 5%-7% .
Stara frgazerska jetra mogoča zdržijo malomarnost tudi na dolgi rok, sam pa motorja za 17.000€ ne bi kar puščal stati 5-6 mesecev samo spranega z vodo posebej, če je 5 let v garanciji in ga mislim nekaj časa imeti
moje skromno mnenje
pa še nekaj WD40 je zeloooo slaba opcija za špricanje po motorju
konzervacijski spray, ki naredi tanek oljni film je rešitev, za vse ostale dele pa Motorex bela mast