konzerviranje 4 - taktnega motorje
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
prvo kot prvo, boš "namazal" svoje cinke v motorju z antifrizom. Kot drugo, imajo določeni antifrizi sedaj že aditive, in zna pojest kako tesnilo.
lp, d.
lp, d.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Hoj!
Torej po izpiranju motorja v nobenem delu ni več vode. Če je to tako, potem res ni potrebe po izpiranju z glikolom.
Torej WestMarine v ZDA dela vse narobe. Kaj 'čmo, tak'le 'majo.
Torej po izpiranju motorja v nobenem delu ni več vode. Če je to tako, potem res ni potrebe po izpiranju z glikolom.
Torej WestMarine v ZDA dela vse narobe. Kaj 'čmo, tak'le 'majo.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Wisdom napisal/-a:Hoj!
Torej po izpiranju motorja v nobenem delu ni več vode. Če je to tako, potem res ni potrebe po izpiranju z glikolom.
Torej WestMarine v ZDA dela vse narobe. Kaj 'čmo, tak'le 'majo.
Ne ni vode zaprte nikjer. To zato ker ljudje k to razvijajo imajo možgane in s pomočjo le teh predvidijo tko da gravitacija vodo ven potegne iz motorja. Čudež. Majkemi.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Tako je. Voda sama odteče iz hladilnega sistema.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Hvala za odgovor.
Se pravi Ivero Cleaner A v vodo in sprati.
l.p.
Se pravi Ivero Cleaner A v vodo in sprati.
l.p.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Boštjan, ne seri! Iverocliner je za čistit kamenc, ne za konzerrvacijo....ti razložim, ko boš rabil kamenc očistit.
Za konzervacijo laufaj motor v sodu, da spereš sol, pol pa sprej za konzervacijo in špricaj po zračnem filtru, da ga zamoriš
Še bolje pa je, če ga lahko vsak mesec zalaufaš......pol ga ne rabiš konzervirat...
Za konzervacijo laufaj motor v sodu, da spereš sol, pol pa sprej za konzervacijo in špricaj po zračnem filtru, da ga zamoriš
Še bolje pa je, če ga lahko vsak mesec zalaufaš......pol ga ne rabiš konzervirat...
mirno morje
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
A bi blo ok, če bi tak motor potopil v novo motorno olje SAE 12do 55.Čebrica mi je ostala od vinograda in bi šel motor do 15o kojnu not.Tko potopljenga v olje nebi blo tud spirat treba,ker zrak nebi mogel do njega.Čebrico bi mel pa v garaži tako da nebi bila izpostavljena zmrzali...se nebi olje gostilo.Tudi ga nebi blo treba polirati...motor..ker bi se svetu ko satan od olia.Zraven bi pa še namoču lahk ob strani dva Tomosakija zarad boljše izkoriščenosti prostora v čebricah.Sam pa ne vem če bi tomos smel ležati v olju zraven 4 takterja?Kak nasvet?
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Odsvetujem
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Hvala daki,se mi je zdel da tomos ne sme ležat zravn 4 takterja
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Pa veš zakaj? Zato da se Tomos ne navleče rjavine od 4 takterja.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Moje mnenje glede konzervacije za čez zimo.
Če je ladja doma, enkrat na mesec vžgat na slušalke in pustit 1 uro na štand gas.
Če je ladja na morju, enako. (pa še lep vikend si privoščiš)
So mi Merca predlanskem konzervirali na servisu v Kopru in mi je lani še en mesec po zagonu kadil kot stari Wartburg.
LPZ
Če je ladja doma, enkrat na mesec vžgat na slušalke in pustit 1 uro na štand gas.
Če je ladja na morju, enako. (pa še lep vikend si privoščiš)
So mi Merca predlanskem konzervirali na servisu v Kopru in mi je lani še en mesec po zagonu kadil kot stari Wartburg.
LPZ
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
To sem tudi jaz napisal 5 postov višje....pa če je možno naj bo peta namočena v sodu z vodo (dokler ne zmrzuje)
mirno morje
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Motor konzerviraš tko kot se zagre in pol pozabiš nanj do nasledne sezone. To pržiganje na mesec je obveznost. Se prav če maš 5 motorjev morš vsak mesec en dan dopusta vzet da vse vžgeš in mal prelaufaš.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
In vedno čoln iz garaže pa čebrico pa vodo pa sosede drmat z brrrrrr brrrrr brrrr ne vem no..
Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje
Polanc, ko sem prejšni čoln, ki sem ga čez zimo imel na suhem, sem ga imel v garaži z premcem naprej. ko sem prišel na Krk, sem odprl garažna vrata in obrnil ključ....sod z sladko vodo je bil ves čas v garaži in peta v njej, ker baje s tem preprečuješ oksidacijo. Nobenih priprav, nobenih posprav....in motor je vedno delal bp.
Sedaj je čoln celo leto v morju in ga ravno tako vsake tolko zalaufam in to je to...zadnje štiri leta in dobrih 500 ur, pa se motor nič ne pritožuje...
Sicer, pa vsak po svoje, nikomur nič ne vsiljujem
Sedaj je čoln celo leto v morju in ga ravno tako vsake tolko zalaufam in to je to...zadnje štiri leta in dobrih 500 ur, pa se motor nič ne pritožuje...
Sicer, pa vsak po svoje, nikomur nič ne vsiljujem
mirno morje
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov