konzerviranje 4 - taktnega motorje

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro, Marchi

Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2965
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a AEgir » To Sep 19, 2017 23:13

NOVI FOSIL napisal/-a::oops:
AEgir A se lahko malo vzdržiš :!:
Žališ vse povprek.
Vse veš, lahko vsakega kupiš, si Doktor za mene :?:
Koliko še :!:
Sploh ne veš s kom imaš opravka.
Prosim te, da že poveš, kdo te je pooblastil, da moraš odgovarjat na vsak post :?:


Nč se ne sekiraj sej bo vse v redu, bo priden stric aegir in ti ne bo več nagajal sam ne jokat tolk. Nč ni hudega, vse bo ok.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
ROW
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 27, 2014 20:39

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a ROW » Ne Okt 27, 2019 18:50

Pozdrav. Ali mi lahko kdo opise podroben postopek konzervacije na motorju honda bf 150 2014. Ali pa mi posljete link do teme.

Hvala
Uporabniški avatar
Wisdom
Kontraadmiral
Prispevkov: 315
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Sr Nov 06, 2019 11:03

ROW napisal/-a:Pozdrav. Ali mi lahko kdo opise podroben postopek konzervacije na motorju honda bf 150 2014. Ali pa mi posljete link do teme.

Hvala


Hoj!

Če imaš navodila za uporabo je to tam navadno opisano, v servisnih navodilih pa prav gotovo.

Drugače pa tukaj, sicer v angleščini.

Lep pozdrav.
ROW
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 27, 2014 20:39

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a ROW » Sr Nov 06, 2019 19:52

Wisdom, hvala. To sem vse precital, le ene stvari ni podrobno... namtec, fogging spray ne vem ali lahko spricas v luknjico na pvc ohisju, ki pride na "fergazer". Ampak mi motorja ne zadusi. Ali morm iz fergazerja ohisje potegniti dol in ga potem zadusit?
Uporabniški avatar
Wisdom
Kontraadmiral
Prispevkov: 315
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Pe Nov 08, 2019 17:07

Hoj!

Če je EFI, potem ven vzemi svečke in našpricaj oz. namegli vsak cilinder, nekajkrat obrni vztrajnik in bi to bilo to. Lahko tudi "špricaš" v odprtino, vendar boš težko ugasnil motor s tem, ker ga elektronika drži pri življenju.
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 2531
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a MareC » Pe Nov 08, 2019 19:16

Wisdom napisal/-a:Hoj!

Če je EFI, potem ven vzemi svečke in našpricaj oz. namegli vsak cilinder, nekajkrat obrni vztrajnik in bi to bilo to. Lahko tudi "špricaš" v odprtino, vendar boš težko ugasnil motor s tem, ker ga elektronika drži pri življenju.

meni če čez intake špricam konzervans ugasne in mu moram povišat obrate, nič ni treba špricat v cilindre, čez intake gre vse dovolj globoko
Uporabniški avatar
Wisdom
Kontraadmiral
Prispevkov: 315
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Pe Nov 08, 2019 20:20

MareC napisal/-a:meni če čez intake špricam konzervans ugasne in mu moram povišat obrate, nič ni treba špricat v cilindre, čez intake gre vse dovolj globoko


Če gre tako, je pa to še boljše.
Uporabniški avatar
evovii
Admiral
Prispevkov: 2140
Pridružen: Sr Nov 14, 2007 14:30

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a evovii » Pe Nov 08, 2019 22:59

Ma moram vprasat a je res treba take procedure delat z motorji glede konzerviranja? Ok na barki ga nikoli ne konzerviram ker je skoz v vodi in tudi pozimi obcasno laufa. Od byboata pa ga nisem se nikol konzerviral pa imam motor skor 10 let pa dela bp. Pac po koncu sezone ga samo sperem z sladko vodo. Ko ga zadnjic palim zaprem dovod goriva da pocuza kar je v fargazarju in to je to. Mal ga se pospricam z WD40 odzinaj da je malo podmazan in reseno. Pol stoji pol leta v garazi in ko ga spet vlecem na barko odprem bencin in pali bp. Tole spricanje v frgazar pa zlivanje olja v cilindre se mi zdi mal mim. Ok morda ce bo motor stal 2 leti. Za prezimit se mi pa zdi mal pretiravanje. Vcasih tudi nisem nikol sprical v pa mazal mopedov cez zimo pa je spomlad vse laufal.... pa ne me zdaj kregat ampak to je samo moje mnenje...
Veter v laseh, travarca v zobeh ;)
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2965
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a AEgir » Pe Nov 08, 2019 23:06

Podobna dilema kot pranje zob. Ni jih treba nujno prat. Je pa implantat kolk? 2 jurja al tm nek.

Razumem malomarnost, tudi jaz sem malomaren dostikrat. Sam ne razumem pa da bi se hvalil s tem.

Glede na to, da se motorje letal ravno tako konzervira, a bi letalo tudi pustil čez zimo čeprav je točno določeno kaj in kako, spomlad bi pa naložil družino pa gremo mal letet?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
weta
Admiral
Prispevkov: 851
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a weta » So Nov 09, 2019 00:14

Ma jaz se strinjam z eurovii. Mislim, da se mocno pretirava s to konzervacijo. Važno je, da je motor znotraj usttezno naoljen, podmazan in da ne stoji v kaki prehudi vlagi, da bi vse rjavelo. Pa mu nic ne bo.
Tudi glede bencina v uplinjacu so deljena mnenja, eni pravijo, da ga ne sme biti, ker se sicer kake usedline naberejo, drugi, da če ga ni, se presušijo kaka tesnila itd.

Sam recimo kosilnice s štiritaktnikom nikoli ne konzerviram, pa dvotaktnikov tudi ne ( moped, motorka, škropilnica..), pa dizlov tudi ne. Skrbim pa, da niso v kakem zatohlem vlažnem prostoru, pa da jih vsaj po 6 mesecih spanja zalaufam.
Se pa strinjam, da če kdo dela z motorjem kot svinja z mehom, bodo lahkp težave. Klasicne so ponavadi bile s kakimi tomosi, ko so jih po dopustu vrgli v klet in naslednjega avgusta preklinjali ker je zapikalo bat.
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 2531
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a MareC » So Nov 09, 2019 06:41

evovii napisal/-a:Ma moram vprasat a je res treba take procedure delat z motorji glede konzerviranja? Ok na barki ga nikoli ne konzerviram ker je skoz v vodi in tudi pozimi obcasno laufa. Od byboata pa ga nisem se nikol konzerviral pa imam motor skor 10 let pa dela bp. Pac po koncu sezone ga samo sperem z sladko vodo. Ko ga zadnjic palim zaprem dovod goriva da pocuza kar je v fargazarju in to je to. Mal ga se pospricam z WD40 odzinaj da je malo podmazan in reseno. Pol stoji pol leta v garazi in ko ga spet vlecem na barko odprem bencin in pali bp. Tole spricanje v frgazar pa zlivanje olja v cilindre se mi zdi mal mim. Ok morda ce bo motor stal 2 leti. Za prezimit se mi pa zdi mal pretiravanje. Vcasih tudi nisem nikol sprical v pa mazal mopedov cez zimo pa je spomlad vse laufal.... pa ne me zdaj kregat ampak to je samo moje mnenje...


mogoče,pa razmisliš, da ima kdo motor z direktnim vbrizgom, injektor stane med 500-800€ mogoče je dobro, da če dolgo stoji je vsaj namazan, ko ponovno zalaufaš motor
sam poleg tega, da v intake zraka brizgam konzervans, prej priklopim motor na bogato mešanico olja in bencina vsaj 5%-7% .
Stara frgazerska jetra mogoča zdržijo malomarnost tudi na dolgi rok, sam pa motorja za 17.000€ ne bi kar puščal stati 5-6 mesecev samo spranega z vodo posebej, če je 5 let v garanciji in ga mislim nekaj časa imeti
moje skromno mnenje
pa še nekaj WD40 je zeloooo slaba opcija za špricanje po motorju
konzervacijski spray, ki naredi tanek oljni film je rešitev, za vse ostale dele pa Motorex bela mast
Darh
Kontraadmiral
Prispevkov: 270
Pridružen: Ne Dec 30, 2018 09:26

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a Darh » So Nov 09, 2019 07:09

Res je, WD-40 naredi vec skode na dolgi tok, kot pa dobrega. V firmi kjer sem delal prej, je bilo skode za ene pol miljona €, zaradi uporabe WD-40, res da po moje prekomerne potrosnje.
Uporabniški avatar
evovii
Admiral
Prispevkov: 2140
Pridružen: Sr Nov 14, 2007 14:30

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a evovii » So Nov 09, 2019 10:42

Nihce ni malomaren. Za barko in motorje skrbim tako kot je treba (lahko si pogledate pod moja plovila viewtopic.php?f=16&t=2865&start=90) Izrazil sem samo svoje mnenje glede tega spricanja raznih pizdarij v fargazarje in nalivanje olja v cilindre. Pac moje mnenje in opazanja skozi leta odkar sraufam svoje motorje (od Tomosov naprej -2 taktne in podobne zadeve). Kako je pa z novo tehnologijo pa ne bom pameten ker tam pa ni vec klasicnih frgazarjev (tukaj pa zaupam mnenju MareC). Vsekakor pa je mazanje z belo mastjo, menjava olja, impelerja in cink protektorjev redno na meniju.
Veter v laseh, travarca v zobeh ;)
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2965
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a AEgir » So Nov 09, 2019 12:59

Sej ni nek problem teatirat, vzameš enako glavno gred kot jo maš v motorju al pa podobno, ojnico in ležaje pa jih daj zravn motorja pod kapo. Pa pust cel let pol pa preveri kako zgleda čez eno leto.

Not stvari mal pa po mal rjavijo pa spet laufa mesec pa spet rjavi pomalem.

Če je to sprejemljivo al ne je stvar odločitve ampak, čist 100% zihr je pa da se to dogaja.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 2531
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana

Re: konzerviranje 4 - taktnega motorje

OdgovorNapisal/-a MareC » So Nov 09, 2019 13:27

AEgir napisal/-a:Sej ni nek problem teatirat, vzameš enako glavno gred kot jo maš v motorju al pa podobno, ojnico in ležaje pa jih daj zravn motorja pod kapo. Pa pust cel let pol pa preveri kako zgleda čez eno leto.

Not stvari mal pa po mal rjavijo pa spet laufa mesec pa spet rjavi pomalem.

Če je to sprejemljivo al ne je stvar odločitve ampak, čist 100% zihr je pa da se to dogaja.

saj veš kako pravijo
"KDOR MAŽE TA VOZI"

Kdo je na strani

Po forumu brska: primorc84 in 3 gosti