Tohatsu 90 tldi
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Tohatsu 90 tldi
Tanki praktično vsi delajo dobesedno na vse kar na pol gori. Vključujoč žganje, petrolej, olje za solato. Problem nastane samo če se to veliko kuri, ker zasvinja eventuelno motor in odvisno od goriva da manj moči. Turbinski kot je A1M2 pa s tem nimajo problemov, ker se turbina praktično ne more zasvinjat ker je tolk pretočna.
Debata pa izhaja iz tohatslna dvotaktnega TLDI bencinarja, ki ga je berus predelal v multifuel in zdaj lahko kuri tudi nafto in ostale svinjarije, vprašanje pa res, če bi delal na žganje.
Drgač pa tkole zgleda kosilnica. Sm jo včer izobesil na stojalo tko da fino. Prijetnih 140 kil.
Debata pa izhaja iz tohatslna dvotaktnega TLDI bencinarja, ki ga je berus predelal v multifuel in zdaj lahko kuri tudi nafto in ostale svinjarije, vprašanje pa res, če bi delal na žganje.
Drgač pa tkole zgleda kosilnica. Sm jo včer izobesil na stojalo tko da fino. Prijetnih 140 kil.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Ta, ki se prodaja na čolnu v Logatcu za 4500€ ni TLDI ampak je 1994 M90A na fergazerje glede na vpisnik.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
AEgir kaj zdaj boš na japonce prešaltal, kaj si se Jonya že naveličal?
en mrzu špric, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
Re: Tohatsu 90 tldi
Zanimiv motor se mi je zdel za zanimivo ceno in ker se čez zimo ne maram dolgočasit, sem ga nabavil. Odkrito povedano še ne vem kaj bom z njim, testiral ga bom, pol bom pa videl kje smo. Če bo res bistveno manj žrl pol ga obdržim na banji, drgač pa ne menjam 3 cilindraša za đonijev poskok iz vode. Glede na to, da mi đoni pije malo manj kot L/NM, dvomim, da bi tale lahko prišel res konkretno nižje ampak se bom pustil presenetit.
'Problem' đonija je to, da zdaj nimam več kaj prčkat po njem ker dela vse v 0, tko da dolgčas.
Mam pa še ene par izvenkrmnikov v radiju 10m od tega, tko da mal šraufam, mi je všeč inženirska čistost izvenkrmnih motorjev. Lahko bi rekli, da sem prav posebno ljubezen do izvenkrmnikov dobil v zadnjih 5 letih.
'Problem' đonija je to, da zdaj nimam več kaj prčkat po njem ker dela vse v 0, tko da dolgčas.
Mam pa še ene par izvenkrmnikov v radiju 10m od tega, tko da mal šraufam, mi je všeč inženirska čistost izvenkrmnih motorjev. Lahko bi rekli, da sem prav posebno ljubezen do izvenkrmnikov dobil v zadnjih 5 letih.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Jaz imam enak motor na mojem 5m fisheru. Težav nikakršnih, gre kot hudič, žre pa primerljivo kot 4T.
Mislim da je to en manj zahtevnih motorjev sploh.
Kar se pa tiče 2T olja pa sem pisal v tovarno na Japonsko naj mi povejo kaj vlit noter ker se Nissan olje v EU ne dobi. Našel sem ugodno olje od Motula pa me je zanimalo kako in kaj. Kot je videt samo da je TcW3 pa so zadovoljni.
Odgovor sem dobil od Tohatsu EU (v dveh urah !) in ga prilagam spodaj:
Dear Mr. ,
I’ve got you email from our center in Japan and they pleased me to answer you.
Regarding the engine oil of Motul, there is no reason why you can not use this oil.
Motul is a great oil supplier with an outstanding quality of its products.
Their products meet the applicable standards which be needed ( NMMA TC-W3 RL-56623 ).
Another supplier who supported Tohatsu is Liqui Moly.
They developed an 2-Stroke oil in collaboration with Tohatsu also.
But I did not know if Liqui Moly is able to buy in Slovenija.
So I hope I could help you.
Mislim da je to en manj zahtevnih motorjev sploh.
Kar se pa tiče 2T olja pa sem pisal v tovarno na Japonsko naj mi povejo kaj vlit noter ker se Nissan olje v EU ne dobi. Našel sem ugodno olje od Motula pa me je zanimalo kako in kaj. Kot je videt samo da je TcW3 pa so zadovoljni.
Odgovor sem dobil od Tohatsu EU (v dveh urah !) in ga prilagam spodaj:
Dear Mr. ,
I’ve got you email from our center in Japan and they pleased me to answer you.
Regarding the engine oil of Motul, there is no reason why you can not use this oil.
Motul is a great oil supplier with an outstanding quality of its products.
Their products meet the applicable standards which be needed ( NMMA TC-W3 RL-56623 ).
Another supplier who supported Tohatsu is Liqui Moly.
They developed an 2-Stroke oil in collaboration with Tohatsu also.
But I did not know if Liqui Moly is able to buy in Slovenija.
So I hope I could help you.
Re: Tohatsu 90 tldi
AEgir napisal/-a:Uf. Drago k pes.. Tle sm našel na izbiro različne fije pa je 100 kosov 7mm s poštnino do tle okoli 25€.
http://www.ebay.co.uk/itm/Mikalor-W1-Sp ... 2510432619
Drgač pa sm učer brskal nekaj za temi motorji in zanimivo obstaja vojaška verzija/predelava podjetja Barrus, ki deluje na nafto, kerozin in bencin.
Obstaja tudi verzija za USA vojsko - Raider outboard, gre za Tohatsu TLDI ki je malo predelan da ga lahko mečejo v vodo.
http://www.raideroutboards.com/submersible-motors/
Re: Tohatsu 90 tldi
Zanimivo. Vedno me je zanimal kako to naredijo, da je potopljen motor pol ga pa v 10 sekundah ven potegnejo, vodo ven spustijo in bam že pali.
Fino, to rad slišim.
Dej še kej več povej če lahko, predvsem me zanima kakšen prop imaš gor, kolk maš končno in kakšen fisherman je (predvsem kolk je težk).
Kar se olja tiče bom tudi jaz ulival najverjetneje polsintetičnega quicksilverja in sintetičnega motula.
Purly napisal/-a:Jaz imam enak motor na mojem 5m fisheru. Težav nikakršnih, gre kot hudič, žre pa primerljivo kot 4T.
Mislim da je to en manj zahtevnih motorjev sploh.
Kar se pa tiče 2T olja pa sem pisal v tovarno na Japonsko naj mi povejo kaj vlit noter ker se Nissan olje v EU ne dobi. Našel sem ugodno olje od Motula pa me je zanimalo kako in kaj. Kot je videt samo da je TcW3 pa so zadovoljni.
Odgovor sem dobil od Tohatsu EU (v dveh urah !) in ga prilagam spodaj:
Dear Mr. ,
I’ve got you email from our center in Japan and they pleased me to answer you.
Regarding the engine oil of Motul, there is no reason why you can not use this oil.
Motul is a great oil supplier with an outstanding quality of its products.
Their products meet the applicable standards which be needed ( NMMA TC-W3 RL-56623 ).
Another supplier who supported Tohatsu is Liqui Moly.
They developed an 2-Stroke oil in collaboration with Tohatsu also.
But I did not know if Liqui Moly is able to buy in Slovenija.
So I hope I could help you.
Fino, to rad slišim.
Dej še kej več povej če lahko, predvsem me zanima kakšen prop imaš gor, kolk maš končno in kakšen fisherman je (predvsem kolk je težk).
Kar se olja tiče bom tudi jaz ulival najverjetneje polsintetičnega quicksilverja in sintetičnega motula.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Čoln je Aquamar 4,8 m. Mislim daje skupaj cca 500kg. Imam pa potovalno tudi če sem polno naložen z lahkoto 25. Izglisira v treh sekundah. Končna pa če sem sam gor cca 40. Po hribu dol še več HEHE
Poraba 2 oodrasla in 2 otroka na normalno težkem morju pri 20-25 je cca 10L. Se pa s tem ne obremenjujem, ker v dveh urah dovolj daleč pridem
Kar se pa tiče potapljanja pa sem enkrat na Youtubu našel en video ko so vrgli gumenjaka na pol napihnjenega z motorjem v vodo iz helikopterja. Malo se je potopil nato pa izplaval. Specijalci - padalci so se zbasali na čoln napumpali z jeklenko do konca, vžgali motor in gas.
Poraba 2 oodrasla in 2 otroka na normalno težkem morju pri 20-25 je cca 10L. Se pa s tem ne obremenjujem, ker v dveh urah dovolj daleč pridem
Kar se pa tiče potapljanja pa sem enkrat na Youtubu našel en video ko so vrgli gumenjaka na pol napihnjenega z motorjem v vodo iz helikopterja. Malo se je potopil nato pa izplaval. Specijalci - padalci so se zbasali na čoln napumpali z jeklenko do konca, vžgali motor in gas.
Re: Tohatsu 90 tldi
Kul, sliši se super. Govoriš o mph ne? Dej prosim enkrat še prop poglej kakšen maš gor, da dobim prbližno predstavo.
Kar se pa porabe tiče je to edini razlog da bi ga zamenjal za đonija. Če z enim tankom res bistveno večjo avtonomijo pridobim, pol je vredno. Če ne, je pa johnsonov način izglisiranja čist premočna droga.
Verjetno ga bom tudi pihnil celega, kakšna ideja na kakšno barvo? Ena opcija je na črno, druga na to neko ultra temno modro kot je original, najbolj mi diši pa bela. Nisem nikjer našel tega motorja v beli na netu, me prav zanima kako bi zgledal.
Kar se pa porabe tiče je to edini razlog da bi ga zamenjal za đonija. Če z enim tankom res bistveno večjo avtonomijo pridobim, pol je vredno. Če ne, je pa johnsonov način izglisiranja čist premočna droga.
Verjetno ga bom tudi pihnil celega, kakšna ideja na kakšno barvo? Ena opcija je na črno, druga na to neko ultra temno modro kot je original, najbolj mi diši pa bela. Nisem nikjer našel tega motorja v beli na netu, me prav zanima kako bi zgledal.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Teh japonskih 50 odtenkov sivine mi ni všeč, tako da bom cel motor pihnil v enotno barvo. Črna ali bela?
Bela mi je itak najbolj všeč, po drugi strani pa mi diši RAL9005 oziroma polmat črna.
Bela mi je itak najbolj všeč, po drugi strani pa mi diši RAL9005 oziroma polmat črna.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Bela je lepa, je pa tudi zelo občutljiva. Raje temnejšo barvo.
Re: Tohatsu 90 tldi
Tista rumena svinarija se gor nabira ja. Nč kr polmat črn bo.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Japonske mašince so zakon!
AEgir čestitke pri nakupu,mašinca bo v tvojih rokah kmalu spet kot nova.Glede barvanje se pa sprašujem zakaj ga je sploh potrebno barvati meni je originalna barva čist ok.nalepke pa tudi zgledajo zažigalno...
Drugače pa imam prospekt tega motorja,kjer so napisane osnovne karakteristike.Meni je bil že takrat korak pred drugimi 2t motorji že po po izgledu kot po tehniki.
AEgir čestitke pri nakupu,mašinca bo v tvojih rokah kmalu spet kot nova.Glede barvanje se pa sprašujem zakaj ga je sploh potrebno barvati meni je originalna barva čist ok.nalepke pa tudi zgledajo zažigalno...
Drugače pa imam prospekt tega motorja,kjer so napisane osnovne karakteristike.Meni je bil že takrat korak pred drugimi 2t motorji že po po izgledu kot po tehniki.
Das Ist Valter
Re: Tohatsu 90 tldi
Hvala.
O super, dej če se ti da poslikaj pa objavi me zanima
Kar se barvanja tiče, bom še videl, ma me da bi ga pihnil, bom pa prej poizkusil sam zapolirat če se vrne kaj sijaja nazaj.
Kar se tehnike tiče, pa tale orbital zgleda kr zanesljivo deluje. Če moped res tolk mal pije kot pravijo lastniki, pol je to kar se avtonomije tiče čist drug svet. Lahko s 110 litri prevozm celo hrvaško.
Olja sem tudi nabavil nekaj za nasledno sezono.
O super, dej če se ti da poslikaj pa objavi me zanima
Kar se barvanja tiče, bom še videl, ma me da bi ga pihnil, bom pa prej poizkusil sam zapolirat če se vrne kaj sijaja nazaj.
Kar se tehnike tiče, pa tale orbital zgleda kr zanesljivo deluje. Če moped res tolk mal pije kot pravijo lastniki, pol je to kar se avtonomije tiče čist drug svet. Lahko s 110 litri prevozm celo hrvaško.
Olja sem tudi nabavil nekaj za nasledno sezono.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Danes sem mel mal časa in sm se lotil mal tega motorja. Najprej sm zlil ven olje in v rezervarju našel eno lepo presenečenje. Kos folije s plastenke olja in polno nekih drobcev verjetno peska. Pesek bi sicer filter prestregel ampak ta kos folije je pa čista čakajoča smrt. Je mogoče že prvič ribnil zarad trga koščka? Kdo bi vedel.
Rezervar je bil deležen konkretnega čiščenja zunaj in znotraj.
Rezervar je bil deležen konkretnega čiščenja zunaj in znotraj.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov