Tohatsu 90 tldi
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Tohatsu 90 tldi
Zmatran..
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Tohatsu 90 tldi
Super, ratalo ti je prebit se do konca!
Zdaj pa čimprej namočit v en škaf, probat zaverglat potem pa obesit na banjo in vodo orat
Je dober razlog za bit zmatran, boljš kot od pira.
Zdaj pa čimprej namočit v en škaf, probat zaverglat potem pa obesit na banjo in vodo orat
Je dober razlog za bit zmatran, boljš kot od pira.
Re: Tohatsu 90 tldi
Res je Jutr gre na banjo kavitacjska 4cm nad poden pol bom pa sod spodi postavil ja. Drgač je pa par mesecev nazaj direkt na šlauf prkloplen užigal bp in laufal lepo. Če bo obdržal take manire bom zelo zadovoljen
Btw slika bi se eventuelno morala obrniti pravilno, moj album ima vedno probleme s tem..
Btw slika bi se eventuelno morala obrniti pravilno, moj album ima vedno probleme s tem..
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Priden priden
en mrzu špric, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
Re: Tohatsu 90 tldi
Malo update-a kar se tele mašine tiče.
Ta vikend smo prišli nazaj z morja, kjer je bil glavni pogon banje Tohatsu TLDI. Vtisi so naslednji.
Motor je od Johnsona katerega je nasledil, bistveno švohnejši tako v pospešku kot v končni hitrosti, karje bilo navsezadnje glede na to, da je Johnson V4 1800ccm, ta pa R3 1267ccm za pričakovati.
Zelo optimistično sem se na morje odpravil s propelerjem blackmax 19x13 brez predhodnega testiranja, kar se je izkazalo za neumno in sem drugi dan morja šel po drug propeler (zopet blackmax) v formatu 15x13.75 skoraj v pulo, s tem propelerjem pa je bilo življenje lažje.
Govoril sem tudi s Tohatsu mojstrom, ki je delal na tem motorju generalko in izvedel malo ozadja in zgodovine tega motorja s tem pa tudi, da me je bivši lastnik nategnil oziroma mi je zamolčal nek še kar bistven podatek.
Torej zgodba je ta, da je pri motorju počila košara ležaja na glavni gredi, kar je pač smola. Se zgodi. Zamenjana je bila glavna gred ter puše cilindrov in bati z novimi. Po tem pa je začel zajebavati še stator, ki daje ECUju pri nizkih obratih premalo napajanja. To se manifestira tako, da motor med 1000 in 2000 obrati trokira in ima malo manjšo moč po celem rev-range. (problem se je pojavljal pri seriji motorjev z oznako A in je dokaj dokumentiran na netu) Po tej diagnozi pa je bivši lastnik še zapeljal v kamenje in polomil peto in menjalnik. Po tem sem ga nabavil jaz.
Točno to trokiranje med 1 in 2k RPM se je dogajalo tudi meni cel dopust ampak je bilo na srečo vozno, ker sem se v tem območju gibal izjemno malo, mogoče par procentov.
Kar se porabe tiče pa, pri potovalni hitrosti okoli 22 vozlov je izjemno varčen, na eni od tur, ki smo jih delali, in je točno 10nm oddaljena od priveza, je spil nekje med 12 in 13L v obe smeri. Sem preklopil na kanto samo za to priložnost. Z 80L vgradnim tankom in 30+10L kantami, tako ni bilo nekih težav z gorivom, polna zaloga nudi kar lep ''radius of action''.
Epilog je torej, da sem s porabo izjemno zadovoljen, zato sem naročil nadomestni TLDI stator, hkrati pa sem dobil tudi vso dokumentacijo za dotični motor, tako da če kdo v prihodnje rabi kakšen specifičen MD90A podatek, ga lahko dobi pri meni. Na splošno sem zelo navdušen nad ''Orbital combustion process'' tehnologijo.
Še obvezna fotka kako zgleda na banji in pa dokumentacija..
Ta vikend smo prišli nazaj z morja, kjer je bil glavni pogon banje Tohatsu TLDI. Vtisi so naslednji.
Motor je od Johnsona katerega je nasledil, bistveno švohnejši tako v pospešku kot v končni hitrosti, karje bilo navsezadnje glede na to, da je Johnson V4 1800ccm, ta pa R3 1267ccm za pričakovati.
Zelo optimistično sem se na morje odpravil s propelerjem blackmax 19x13 brez predhodnega testiranja, kar se je izkazalo za neumno in sem drugi dan morja šel po drug propeler (zopet blackmax) v formatu 15x13.75 skoraj v pulo, s tem propelerjem pa je bilo življenje lažje.
Govoril sem tudi s Tohatsu mojstrom, ki je delal na tem motorju generalko in izvedel malo ozadja in zgodovine tega motorja s tem pa tudi, da me je bivši lastnik nategnil oziroma mi je zamolčal nek še kar bistven podatek.
Torej zgodba je ta, da je pri motorju počila košara ležaja na glavni gredi, kar je pač smola. Se zgodi. Zamenjana je bila glavna gred ter puše cilindrov in bati z novimi. Po tem pa je začel zajebavati še stator, ki daje ECUju pri nizkih obratih premalo napajanja. To se manifestira tako, da motor med 1000 in 2000 obrati trokira in ima malo manjšo moč po celem rev-range. (problem se je pojavljal pri seriji motorjev z oznako A in je dokaj dokumentiran na netu) Po tej diagnozi pa je bivši lastnik še zapeljal v kamenje in polomil peto in menjalnik. Po tem sem ga nabavil jaz.
Točno to trokiranje med 1 in 2k RPM se je dogajalo tudi meni cel dopust ampak je bilo na srečo vozno, ker sem se v tem območju gibal izjemno malo, mogoče par procentov.
Kar se porabe tiče pa, pri potovalni hitrosti okoli 22 vozlov je izjemno varčen, na eni od tur, ki smo jih delali, in je točno 10nm oddaljena od priveza, je spil nekje med 12 in 13L v obe smeri. Sem preklopil na kanto samo za to priložnost. Z 80L vgradnim tankom in 30+10L kantami, tako ni bilo nekih težav z gorivom, polna zaloga nudi kar lep ''radius of action''.
Epilog je torej, da sem s porabo izjemno zadovoljen, zato sem naročil nadomestni TLDI stator, hkrati pa sem dobil tudi vso dokumentacijo za dotični motor, tako da če kdo v prihodnje rabi kakšen specifičen MD90A podatek, ga lahko dobi pri meni. Na splošno sem zelo navdušen nad ''Orbital combustion process'' tehnologijo.
Še obvezna fotka kako zgleda na banji in pa dokumentacija..
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
AEgir napisal/-a:Malo update-a kar se tele mašine tiče.
Ta vikend smo prišli nazaj z morja, kjer je bil glavni pogon banje Tohatsu TLDI. Vtisi so naslednji.
Motor je od Johnsona katerega je nasledil, bistveno švohnejši tako v pospešku kot v končni hitrosti, karje bilo navsezadnje glede na to, da je Johnson V4 1800ccm, ta pa R3 1267ccm za pričakovati.
Zelo optimistično sem se na morje odpravil s propelerjem blackmax 19x13 brez predhodnega testiranja, kar se je izkazalo za neumno in sem drugi dan morja šel po drug propeler (zopet blackmax) v formatu 15x13.75 skoraj v pulo, s tem propelerjem pa je bilo življenje lažje.
Govoril sem tudi s Tohatsu mojstrom, ki je delal na tem motorju generalko in izvedel malo ozadja in zgodovine tega motorja s tem pa tudi, da me je bivši lastnik nategnil oziroma mi je zamolčal nek še kar bistven podatek.
Torej zgodba je ta, da je pri motorju počila košara ležaja na glavni gredi, kar je pač smola. Se zgodi. Zamenjana je bila glavna gred ter puše cilindrov in bati z novimi. Po tem pa je začel zajebavati še stator, ki daje ECUju pri nizkih obratih premalo napajanja. To se manifestira tako, da motor med 1000 in 2000 obrati trokira in ima malo manjšo moč po celem rev-range. (problem se je pojavljal pri seriji motorjev z oznako A in je dokaj dokumentiran na netu) Po tej diagnozi pa je bivši lastnik še zapeljal v kamenje in polomil peto in menjalnik. Po tem sem ga nabavil jaz.
Točno to trokiranje med 1 in 2k RPM se je dogajalo tudi meni cel dopust ampak je bilo na srečo vozno, ker sem se v tem območju gibal izjemno malo, mogoče par procentov.
Kar se porabe tiče pa, pri potovalni hitrosti okoli 22 vozlov je izjemno varčen, na eni od tur, ki smo jih delali, in je točno 10nm oddaljena od priveza, je spil nekje med 12 in 13L v obe smeri. Sem preklopil na kanto samo za to priložnost. Z 80L vgradnim tankom in 30+10L kantami, tako ni bilo nekih težav z gorivom, polna zaloga nudi kar lep ''radius of action''.
Epilog je torej, da sem s porabo izjemno zadovoljen, zato sem naročil nadomestni TLDI stator, hkrati pa sem dobil tudi vso dokumentacijo za dotični motor, tako da če kdo v prihodnje rabi kakšen specifičen tldi 90A podatek, ga lahko dobi pri meni. Na splošno sem zelo navdušen nad ''Orbital combustion process'' tehnologijo.
Še obvezna fotka kako zgleda na banji in pa dokumentacija..
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
29 vozlov na svete trenutke ko so se poklopile zvezde tudi 30 za par sekund. Đoni s 17x14 propelerjem 34 vozlov brez fehtanja.
Mehanik je rekel da bo tudi na splošno več moči z izpravnim statorjem. Bomo videli. Upam da res. Po papirjih ima namreč tale 0.03Kw več od johnsona.
Mehanik je rekel da bo tudi na splošno več moči z izpravnim statorjem. Bomo videli. Upam da res. Po papirjih ima namreč tale 0.03Kw več od johnsona.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Ja po teh podatkih je to bolj "teloh" od motorja. Najbrž bo res še kakšna težava, ker pričakoval bi boljši rezultat. Samo da ne bo pol, ko bo stator nov in bodo injektorji in elektronika manj zadržano šprical bencin v cilinder tudi poraba večja.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Tohatsu 90 tldi
Bomo vidl, poraba pri okoli 22kn mi je najbolj pomembna ker smo 90% časa tam nekje in to je že zdaj super. Višje hitrosti so pa tudi dobrodošle ampak jasno bo tam malo bolj zaugal. Po tohatsu podatkih pri max outputu pije 30L na uro.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Nek test sm gledal na netu in se kr strinjam s tem. Pri 22kn je tudi pri meni nekje v tem rangu poraba kar je zelo solidno in se komot primerja s kerimkol 4 taktnikom. V tem smislu tudi eteca nese kolkr vem. Pač bistveno bolj temeljita atomizacija ( kar 216x volumensko večje kapljice šprica etec v cilinder) goriva se nekje mora poznat..
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Tohatsu 90 tldi
No vidš.
Tohatsu 90 žre 11,4L pri 22 vozlih, Evinrude 75 pa 13.9.
22% več popije Etec pri isti hitrosti.
Tohatsu 90 žre 11,4L pri 22 vozlih, Evinrude 75 pa 13.9.
22% več popije Etec pri isti hitrosti.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
kasaudio napisal/-a:Ja kar se teh 12 L pri 4000 tiče... odvisno kak navor mora premagovat oz. kakšno moč oddaja. Meni 75 hp pri 4000 žre točno 20 L/h, je pa res, da gre čoln takrat 30+ vozličev.
Zdej glede na to, da gre po tem performance bulletin-u na 616 kilski banji tvoj 75 etec
pri 4000rpm 29.1MPH, ti pa praviš, da gre tebi pri 4000rpm 30+ vozlov, WTF? Čemu tako razhajanje? Da ti slučajno ne mešaš teh MPHjev in vozlov?
Če je tvoj gumenjak tam tam po teži ali celo težji kot ta v testu, pol tle nekaj hudo ne štima.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tohatsu 90 tldi
5m bSc dvomim da ima vev kot 600kil prej 450.
Je pa tako da 5m je 5m.
Jaz sem na 4m gumo trd poden obesil 60hp 2t pa ni slo vec kot 26knots to je pac max trupa.
Je pa tako da 5m je 5m.
Jaz sem na 4m gumo trd poden obesil 60hp 2t pa ni slo vec kot 26knots to je pac max trupa.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov