Obnova in CINKANJE
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Obnova in CINKANJE
Tudi,če zapreš morajo bit luknje za cinkanje.....če je pocinkano in odprto je boljše
Re: Obnova in CINKANJE
Evo našel še eno pocinkovalnico v Depali vasi vedel sem,da peskajo ne pa ,da vroče cinkajo.
http://www.koritnik.si/storitve/vroce-cinkanje
http://www.koritnik.si/storitve/vroce-cinkanje
Das Ist Valter
Re: Obnova in CINKANJE
Cinkat vozijo v Avstrijo ali v Celje,odvisno od zahtev cinkanja.....v Celju je debelejši nanos.
lp.
lp.
Re: Obnova in CINKANJE
Sem si ogledal nekaj pocinkanih prikolic različnih proizvajalcev in moram reč,da v Celju odlično cinkajo.
Prikolica,ki jo je izdelal znanec je bila odlično pocinkana.
Tako,da mi ni jasno zakaj nekateri nergajo nad Celjani po forumu.Tudi nanos je debelejši tako kot je napisal šari in drži.
lp
Prikolica,ki jo je izdelal znanec je bila odlično pocinkana.
Tako,da mi ni jasno zakaj nekateri nergajo nad Celjani po forumu.Tudi nanos je debelejši tako kot je napisal šari in drži.
lp
Das Ist Valter
Re: Obnova in CINKANJE
v celju je profi pocinkovalnica,ni najcenejša,vendar plačaš po tehtanju,kar pomeni cink ki je na konstrukciji.
Re: Obnova in CINKANJE
igorb napisal/-a:v celju je profi pocinkovalnica,ni najcenejša,vendar plačaš po tehtanju,kar pomeni cink ki je na konstrukciji.
Ne vem,če je to tako. Torej jaz dam cinkat prikolico,ki ima recimo 150 kg in nanjo nanesejo(oz. gor se prime) "ajmo reči" 10 kg cinka-a bi po tvoje plačal 10x cena cinkanja po kg??
To bi po tvoje zneslo cca 15 evrov. Ali kako??
Če to urediš,ti jaz dam 100% več,imam ravnokar eno avtomobilsko prikolico za pocinkat,pa še za malco bom dal.
Ni tako.
Re: Obnova in CINKANJE
pred mesecem dni sem primerjal konstrukcije pocinkane v dveh cinkalnicah,nanos cinka oz debelino je izmerila neodvisna institucija,rezultat je bil na strani dražje cinkalnice. toliko o cinkanju poceni
Re: Obnova in CINKANJE
Ni govor o ali debelini nanosa cinka ali kakšni koli drugi kvaliteti cinka-govor je o ceni.
Re: Obnova in CINKANJE
To da v celju tehtajo pred in po cinkanju in računajo na kilažo materiala, ki se je prijel na železo je sigurno res. Če tistih luknjic ne zvrtaš dobro, not ostane preveč cinka in je račun večji.
Kakšna je formula za račun pa nebi vedel.
Kakšna je formula za račun pa nebi vedel.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova in CINKANJE
No-da boste vedeli kako ta zadeva poteka- v Celje pripelješ izdelek,pripravljen za cinkanje,oni ga zvagajo,recimo 100kg,ga pocinkajo,zvagajo,recimo 110 kg in na računu ne bo pisalo 10kg cinka +DDV,ampak 110 kg x 1evro + DDV(približno govorim o ceni).
Tako da ne flancajte ljudi,da se plača samo nanos cinka.
Tako da ne flancajte ljudi,da se plača samo nanos cinka.
Re: Obnova in CINKANJE
Točno tako ,razlika je če imaš 100kg pohištvenih cevi,ali 100kg polnih ,enkrat je cinka dvostransko ,polno pa enostransko.
lp.
lp.
Re: Obnova in CINKANJE
Pred dvemi meseci sem dal pocinkat tovorno prikolico. Plačal sem težo po cinkanju. Imela je točno 100kg in plačal sem točno 0,70€ brez DDV po kg. Torej 70€ brez DDV s prevozom iz Ajdovščine v Celje in nazaj. Ali se splača ali ne pa sami presodite. Mislim, da je brezpredmetna debata, ali se splača ali ne......itak, da se splača.
Re: Obnova in CINKANJE
Kvapavem. Ja splača se, če računaš, da boš živel večno in večno imel to prikolo.
Če pa jo boš zamenjal v roku parih let pa se definitivno ne splača.
Moja stara elanka je bila res gnila zadaj ampak glede na starost in to, da so jo redno namakali v morje, je bila v neverjetno dobrem stanju.
Zdaj,ko je debelina materiala skoraj 3x toliko kolikor je bilo v originalu, lahko gnije 30 let pa ne bo pregnila. Zato se mi ni dalo splezat na logistični mount everest s prevozom tega geštela v celje in sem jo samo prepenzlal s temeljno in navadno barvo.
Že rjavi po vogalčkih ampak ji vsaj ni dolgčas.
Če pa jo boš zamenjal v roku parih let pa se definitivno ne splača.
Moja stara elanka je bila res gnila zadaj ampak glede na starost in to, da so jo redno namakali v morje, je bila v neverjetno dobrem stanju.
Zdaj,ko je debelina materiala skoraj 3x toliko kolikor je bilo v originalu, lahko gnije 30 let pa ne bo pregnila. Zato se mi ni dalo splezat na logistični mount everest s prevozom tega geštela v celje in sem jo samo prepenzlal s temeljno in navadno barvo.
Že rjavi po vogalčkih ampak ji vsaj ni dolgčas.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova in CINKANJE
goahead napisal/-a:Pred dvemi meseci sem dal pocinkat tovorno prikolico. Plačal sem težo po cinkanju. Imela je točno 100kg in plačal sem točno 0,70€ brez DDV po kg. Torej 70€ brez DDV s prevozom iz Ajdovščine v Celje in nazaj. Ali se splača ali ne pa sami presodite. Mislim, da je brezpredmetna debata, ali se splača ali ne......itak, da se splača.
To je ugodna cena,nisi je peljal pa cinkat kot fizična oseba,ker bi to stalo okoli 130 euro z ddv.
Jaz imam pogodbo z njimi in je cena 0,55 brez ddv.....stem da letno dam cinkat najmanj 25000kg,sodelujemo pa več kot 25let.
lp.
Re: Obnova in CINKANJE
Res je....peljal mi ga je kljucavnicar
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov