Larson All American 5000
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Tole še dolgujem
Stroj sem še opremil z nalepkami, da je zgledal pristno
Dopust je minil brez da bi odprl pokrov motorja.
Jackplate se je izkazal kot dobra opcija, lepše požira valove, pridobil je na hitrosti, težišče je bolj nazaj. V ovinku se občutno bolj nagne.
Max kar se stisnil ven je 43 mph. To je na 4800 rpm s propelerjem 21P. 5000 so max obrati te mašine.
Presenetila me je pa poraba. Pri 3500 obratih smo se vozili okrog 25 mph, poraba v tem režimu je borih 12l/h
Zabeležene imam vse poti, čase, razdalje in količino goriva.
Ima pa neverjeten navor, ob startu potegne ko avion
Stroj sem še opremil z nalepkami, da je zgledal pristno
Dopust je minil brez da bi odprl pokrov motorja.
Jackplate se je izkazal kot dobra opcija, lepše požira valove, pridobil je na hitrosti, težišče je bolj nazaj. V ovinku se občutno bolj nagne.
Max kar se stisnil ven je 43 mph. To je na 4800 rpm s propelerjem 21P. 5000 so max obrati te mašine.
Presenetila me je pa poraba. Pri 3500 obratih smo se vozili okrog 25 mph, poraba v tem režimu je borih 12l/h
Zabeležene imam vse poti, čase, razdalje in količino goriva.
Ima pa neverjeten navor, ob startu potegne ko avion
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Tole sprednjo nalepko sem obdržal originalno. Nova bo ostala v omari. Originalna je reliefna in s srebrnimi detajli.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Se je pa ena stvar še poklopila, kot bi rekel Aegir, da se je name prilepil spet en star outboard.
Tale je najnovejši kar jih imam. Mercury 1984 Tower of power 115. S SLO papirji.
Na zunaj gre za enak motor, le trim je tak kot kasneje in sedaj na vseh outboardih.
Pomembna razlika je tudi v vžiganju, stari imajo lopute na fergazerjih, ta ima enrichement sistem, da preko el. ventila spusti v valje dodatno gorivo.
V srcu je pa zver. 90- tka ki jo imam je najmanj kar je bilo od towerjev, tole je največ kar je bilo od L6.
Zanimiva je evolucija teh motorjev. Gre za enak motor, ki se je leta 1977 še prodajal za 150 konjev. 1978 so ga preimenovali v 140. Tako so pridobili verjetno prednost pred konkrenco.
Vse te mašine pa so bile do leta 82 crank rated, nakar so prešli na prop rating hp.
Od leta 1982 je 140 postal 115, 115 obstoječi je postal 90.
Moj 90 ki je še na čolnu je letnik 79, prvi z elektronskim vžigom (ADI) in ima le 90 konjev na glavni gredi.
Od leta 1984 dalje so Towerjem dodali tudi takle integriran trim
Nekaj misli iz tujih forumov:
the 115s up to and incl. 1977s have 115hp at the crank. 1978 thru 1981 have 130hp at the crank. 1982 up to and incl.1988s have 150hp at the crank....
So it looks like the latest ADI 115's are number one, with the predecessor 1400/1500's a close second.
In 1982 they went to prop ratings and the ol' 1981 140 was a 1982 115 and the ol' 1981 115 was a 1982 90.
* 1978 The previous 150 inline 6 engine gets new decals saying 140hp ( NO other differences )
* 1978 First year of the Merc1500XS ( 155hp, short shaft, lwp lower unit )
* 1979,5 ( mid 79 ) Switched from Dist. to ADI ignition.
* 1982 Mercury start measuring the engine hp at the propeller, then 140hp becomes 115hp ( ARE some other minor difference too ), Mercury 115 hp engines ABOVE serial 5829464 are rated at the propeller.
* 1984 New power trim unit, integrated as used on the V6 engines .
* 1988 Last production year of the inline 6 DC engine .
Tale je najnovejši kar jih imam. Mercury 1984 Tower of power 115. S SLO papirji.
Na zunaj gre za enak motor, le trim je tak kot kasneje in sedaj na vseh outboardih.
Pomembna razlika je tudi v vžiganju, stari imajo lopute na fergazerjih, ta ima enrichement sistem, da preko el. ventila spusti v valje dodatno gorivo.
V srcu je pa zver. 90- tka ki jo imam je najmanj kar je bilo od towerjev, tole je največ kar je bilo od L6.
Zanimiva je evolucija teh motorjev. Gre za enak motor, ki se je leta 1977 še prodajal za 150 konjev. 1978 so ga preimenovali v 140. Tako so pridobili verjetno prednost pred konkrenco.
Vse te mašine pa so bile do leta 82 crank rated, nakar so prešli na prop rating hp.
Od leta 1982 je 140 postal 115, 115 obstoječi je postal 90.
Moj 90 ki je še na čolnu je letnik 79, prvi z elektronskim vžigom (ADI) in ima le 90 konjev na glavni gredi.
Od leta 1984 dalje so Towerjem dodali tudi takle integriran trim
Nekaj misli iz tujih forumov:
the 115s up to and incl. 1977s have 115hp at the crank. 1978 thru 1981 have 130hp at the crank. 1982 up to and incl.1988s have 150hp at the crank....
So it looks like the latest ADI 115's are number one, with the predecessor 1400/1500's a close second.
In 1982 they went to prop ratings and the ol' 1981 140 was a 1982 115 and the ol' 1981 115 was a 1982 90.
* 1978 The previous 150 inline 6 engine gets new decals saying 140hp ( NO other differences )
* 1978 First year of the Merc1500XS ( 155hp, short shaft, lwp lower unit )
* 1979,5 ( mid 79 ) Switched from Dist. to ADI ignition.
* 1982 Mercury start measuring the engine hp at the propeller, then 140hp becomes 115hp ( ARE some other minor difference too ), Mercury 115 hp engines ABOVE serial 5829464 are rated at the propeller.
* 1984 New power trim unit, integrated as used on the V6 engines .
* 1988 Last production year of the inline 6 DC engine .
Nazadnje spremenil SebastjanM, dne Ne Avg 30, 2020 22:01, skupaj popravljeno 1 krat.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Seveda je za obnovit, ampak zaenkrat mi izgleda OK. Sploh motor izgleda dobro.
Vesel ko radijo, top shit za moj čoln.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Vsako leto je prinese kaj novega
Ker sem ga lani malo bolj obtežil zadaj, je tudi krmna stena čutila razliko.
OK, vsaka ji čast, 40 let je trpela, nekatere se že po 20-ih letih vdajo.
Je pa res da je od zgoraj prišla tudi voda not, tako da je na vrhu slaba, spodaj pa čvrsta.
V glavnem treba jo je zamenjat za boljši spanec, pa tudi da bo pripravljena za onega divjaka, ki že nastaja na stojalu
Ker sem ga lani malo bolj obtežil zadaj, je tudi krmna stena čutila razliko.
OK, vsaka ji čast, 40 let je trpela, nekatere se že po 20-ih letih vdajo.
Je pa res da je od zgoraj prišla tudi voda not, tako da je na vrhu slaba, spodaj pa čvrsta.
V glavnem treba jo je zamenjat za boljši spanec, pa tudi da bo pripravljena za onega divjaka, ki že nastaja na stojalu
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Danes sem porabil soboto za najbolj mučno delo pri tem projektu.
Odstranitev stare krmne deske.
V uporabi so bili motorka, kramp, nož, kladivo in velik izvijač.
Je pa grozljivo zarezat v dno, ko ne veš kdaj ti lahko uide žaga skozi..
Situacija:
Odrezano dno
Že bolj proti koncu
Deska odstranjena
Vse je šlo ven k sreči brez poškodb ali kakšnega pajka.
Tudi pena je bila popolnoma suha.
Na zadnji steni je ostal odtis plošče, plast debela kot furnir ki je zlita s krmno steno.
Ali moram tisto tudi dol ščohat, ali bo tako v redu?
Odstranitev stare krmne deske.
V uporabi so bili motorka, kramp, nož, kladivo in velik izvijač.
Je pa grozljivo zarezat v dno, ko ne veš kdaj ti lahko uide žaga skozi..
Situacija:
Odrezano dno
Že bolj proti koncu
Deska odstranjena
Vse je šlo ven k sreči brez poškodb ali kakšnega pajka.
Tudi pena je bila popolnoma suha.
Na zadnji steni je ostal odtis plošče, plast debela kot furnir ki je zlita s krmno steno.
Ali moram tisto tudi dol ščohat, ali bo tako v redu?
Re: Larson All American 5000
Z trdo žičnato krtačo za na fiberico bi moralo to it z lahkoto dol.Jaz nebi pustil to notri niti pod razno.Si preveč pedantno začel,da bi to not ostalo.Spoj krmne stene je zelo važen.Pa čestitke da si se lotil..
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Ta sloj okuma plošče je napojen z smolo in zlit v eno z laminatom. Težk verjamem da bo šlo stran. Če pa bo pa tolk boljše. Najlažje z rašpljo na flexerci pomoje.
Re: Larson All American 5000
Uf dober si, ti nič ne zavidam tega koraka... to so muke isusove.
Drgač pa zakaj pa kr ne zlaminiraš 5cm debele poliesterske plošče, dražje bo ampak bo pa za vedno poleg tega jo lahko v poden zalaminiraš zraven.
Drgač pa zakaj pa kr ne zlaminiraš 5cm debele poliesterske plošče, dražje bo ampak bo pa za vedno poleg tega jo lahko v poden zalaminiraš zraven.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Larson All American 5000
Vzemi plosco ki ima nalepljen bruspapir za na tamalo flexarico, granulacije 40. Bo najhitreje, ker je prepojeno z smolo in gre malo tezje.
Re: Larson All American 5000
na brusilko daj disk za brušenje kopit ga dobiš v kmetijskih zadrugah da očistiš do laminata.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
No evo, dobri predlogi.
Se lotim ta teden!
Se lotim ta teden!
Re: Larson All American 5000
Pa ko že vsi pametujemo..MASKO je SUPERNUJNO pri tem brušenju poliestra uporabljat ,sicer se ti ti koščki stekla zapikujejo v pljuča in do groba tam sranje delajo..Pa verjamem ,da to veš sam vseen..tastar Polanc dobronamerno teži..
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Dober nasvet nikol odveč!!
Čeprav si masko redno nadanem na kljun pri takih in podobnih rečeh!
Čeprav si masko redno nadanem na kljun pri takih in podobnih rečeh!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov