Tullio Abbate “Lord”
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Tullio Abbate “Lord”
Ne vem, tile čolni naj bi bili kar kompaktni. Sicer ti dolžina in teža pove svoje, koliko je materiala.
Re: Tullio Abbate “Lord”
boris1 napisal/-a:Valjčki in prikolica niso krivi. Kriv je pretenek poden.
Eh, čisto vsako fiberglas dno se močno skrivi, če ga pustiš na prikolici na soncu in tudi ob ustreznem skladiščenju se zaradi skrčka smole krivi! Tu debelina stene nima nobene veze. Celo bolj ga zvije, če je debelejša stena.
Pri tem projektu je dovolj, če je udrto za mm ali dva, pa bo letel po rilcu in večino takih malo hitrejših gliserjev je treba vsakih nekaj let ravnat. Amiji imajo poslovno uspešne firme, ki se ukvarjajo izključno z "tuširanjem" dna hitrih gliserjev.
Po evropi se nori z baterijami valjčkov, ki so komplicirana in slaba rešitev. Oni čez lužo dajo gliser na enostavne dile in imajo manj problemov zaradi sonca, ter nič zvezdic po gel coatu zaradi prevoza.
p.s.
Ni nujno, da masa plovila govori o trdnosti. Konvencionalno grajen gliser izdelan iz mate, malo rovinga in smole bo ob enaki trdnosti stene najmanj trikrat težji od dobro grajenega plovila z sendvič polnilom, multiaksialnimi tkaninami in je infuzijsko zalit z vinilestersko smolo. Zaradi manjše mase je tak lažji gliser v bistvu odpornejši na udarce kot predpotopno grajen rušilec.
Re: Tullio Abbate “Lord”
SR 290 napisal/-a:boris1 napisal/-a:Valjčki in prikolica niso krivi. Kriv je pretenek poden.
Eh, čisto vsako fiberglas dno se močno skrivi, če ga pustiš na prikolici na soncu in tudi ob ustreznem skladiščenju se zaradi skrčka smole krivi! Tu debelina stene nima nobene veze. Celo bolj ga zvije, če je debelejša stena.
Pri tem projektu je dovolj, če je udrto za mm ali dva, pa bo letel po rilcu in večino takih malo hitrejših gliserjev je treba vsakih nekaj let ravnat. Amiji imajo poslovno uspešne firme, ki se ukvarjajo izključno z "tuširanjem" dna hitrih gliserjev.
Po evropi se nori z baterijami valjčkov, ki so komplicirana in slaba rešitev. Oni čez lužo dajo gliser na enostavne dile in imajo manj problemov zaradi sonca, ter nič zvezdic po gel coatu zaradi prevoza.
p.s.
Ni nujno, da masa plovila govori o trdnosti. Konvencionalno grajen gliser izdelan iz mate, malo rovinga in smole bo ob enaki trdnosti stene najmanj trikrat težji od dobro grajenega plovila z sendvič polnilom, multiaksialnimi tkaninami in je infuzijsko zalit z vinilestersko smolo. Zaradi manjše mase je tak lažji gliser v bistvu odpornejši na udarce kot predpotopno grajen rušilec.
SR290 maš čist prav. Jaz imam čoln 10 mesecev na prikolici. Valjčki mi naredijo vsako leto po 5 cm globoke luknje.
Vsako leto jih popravljam in poliram. Na mestu kjer stojijo valjčki je po 10 letih uporabe stena debela že 30 cm. Kljub tej debelini je vsako leto isto
LP
Boris
Boris
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
Js nevem kaj je lah delal s colnom na prikolici. Mogoce je mel not nalozenga polno piva in se vozo po makedamu. To sem omenil zato ker vem za ljudi ki so na ta nacin tolk poskodovali coln da je nastala luknja...
Re: Tullio Abbate “Lord”
Po moje prikolica ni za ta čoln naštelana. Moj stoji na prikoli praktično non stop razen tiste 2-3 tedne in se nič ne pozna, pa ni Tulio. Verjetno so stranski malo previsoko.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
Sigurno niso bili. Preden sem čoln dal dol sem preveril. Sej nima veze. Zdaj se ne bo ponovilo ker bo slonel na letvah oblecenih s tepihom. Nobenih špur od valjčkov se ne naredi pa tud straha pred poškodbo ni več pa še lepše zgleda.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
V takem vremenu kot je sem se lotil pogonskega agregata da naredim generalni servis. Vsi semeringi in kaksen lezaj ce bo treba. Motor je v izredno dobrem stanju za svoja leta in glede na to da si ga je lastil Lah.
Ales iberholt
Ales iberholt
Re: Tullio Abbate “Lord”
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
Ja sej bo. Morm letos s 50ko mal spoznat čoln. Ta posnetek sm vido ja. Ampak mislim da vsaj 10 mph če ne še več bi mogo dosežt z jackplate pa če bi delal čoln s cleaverjem. Čene pa kak choper 26P nekje. Ta motor ma na 5200rpm red line on ga je pa gnal čez 5500 kokr piše spodi.
Re: Tullio Abbate “Lord”
5900 prau da ga žge in da gre 50mph po gps..
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tullio Abbate “Lord”
Kaj za eno mašino ima pa Tullio?
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
Zaenkrat mercury 50. Drugo leto bo mercury 100.
Re: Tullio Abbate “Lord”
Ja saj motor že imaš zrihtan v nulo? Jaz bi onega z Opatije snel, pa še čoln boš lažje prodal. A je problem dolžina noge?
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
On ma kratko nogo ja. Ta je bil zram colna in je u dobrem stanju. Razen peta je drobna kar sem danes ugotovil. Ampak je slucajno se ena na lagru pr men si usak merc zasluzi obravnave. Je pa ta konkretno zadnji najbolj izpopolnjen model te serije. In me ob enem zanima tudi njegov karakter da vidim v cem je razlika ce sploh je. Razn da je kako kilo lazji ker nima fertajlerja...
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
Če se v vsaki drugi garaži že snujejo sidra sem pa še jaz enega spacal. Grem preverit kak kaj orje po dnu...
5kg bo za dnevne izlete vec kot dovolj za mojo bano.
5kg bo za dnevne izlete vec kot dovolj za mojo bano.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov