SUZUKI DF70 problem

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro, Marchi

Uporabniški avatar
matjažce
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Feb 10, 2016 21:12

SUZUKI DF70 problem

OdgovorNapisal/-a matjažce » So Sep 29, 2018 17:20

Lep morski pozdrav vsem morjeplovcem. :)
Najprej vsem hvala za koristne prispevke, vaše izkušnje in znanje mi velikokrat pride prav. :idea:
Sem nov, do sedaj sem samo bral, sedaj pa pišem saj imam problem, ki ga ne znam rešiti. Upam da mi z vašo pomočjo uspe.

Bom čim bolj kratek. Zame je to prvi čoln in do sedaj nobenih resnih problemov.
Imam Zar-a 47 in na njem Suzuki df70 letnik 1998. Ob nabavi pred štirimi leti je imel 200 ur(upam da so bili realni, drugače je motor od zunaj lepo ohranjen).Uporabljam ga 5 tednov na leto. Letos smo bili na murterju in predzadnji dan lovim ribe s harpuno, se odločim da se prestavim na drug otok. Vžgem motor, takoj za tem malo začne trokirat za cca 2 sekundi in crkne. Nato štartam še 2x in takoj crkne. Potem pogledam filter za bencin, vode nič, malo napumpam in še glavno stikalo 2x off in na on. Štartam in vžge, kot da se ni nič zgodilo.
Grem na Vargado lovit, po 1 uri je bil čas za domov, hočem vžgati in nič, ni niti vrtilo. Spet pogledam bencin, elektiko, nič. Pogledam na Volt Display in kaže 8V, ko štartam pa še pade na 2V. OK, si rečem šel je akumulator. :(
Potem se spomnim da mi je prodajalec rekel da se ga da na štrik zalaufat. Odrežem štrik, naredim vozel in Izvijač,snamem pokrov in poskušam. Najprej sem mislil da je to misija nemogoče a kmalu motor vžge in crkne. Poskušam malo dodati ročnega gasa, a ko dam v prestavo spet crkne. Nato po 20 min mi nekako rata vžgat in dati v brzino, letim spredaj po sidro in gas proti kampu. :lol:
Med vožnjo kaže CHECH ENGINE in vsake 4 sec.pisk. Ok, pridem do kampa, grem po nov Aku, zamenjam, nato ogotovim da je glavno stikalo tudi problem, ker sem meril z Amp metrom če polni aku. Včasih je ob vklopu zapiskal, včasih ne. Lahko da je bil to vzrok da je šla kakšna celica na aku-ju. Nato brikam glavno stikalo. Za tem motor normalno vžge. Resetiram ''komande'', po tem napisa ni več. Po resetu pa še vedno pisk na vsake 4 sek, in ob testu ugotovim na ne gre več kot do 3500 obr./min . Kličem Rožeja in pravi da naj še probam parkrat resetirat. A nič, naslednji dan čoln na suho in domov. :?
Ga peljem na servis v Trzin, se priklopi z računalnikom in mu ves čas kaže napako: INJEKTOR: Check injektor,connector and harness. Malo pogledava konektorje nato pravi da se bo pozanimal in se slišiva.
Doma pregledam vse konektorje tudi Ohmsko, našpricam s kontakt sprejem. Vse BP., kabli in konektorju so kot novi. Nato peljem injektorje na test v Domžale k Vodniku in jih pregleda, ščisti in pravi da so ok.
Jih vrnem na motor, probam in enako kot prej. Pisk na 4 sek. in samo do 3500 obr/min. Motor pa deluje enako kot prej.

Vprašanje: je že kdo imel podoben primer ali ve za kaj takega? Kaj bi lahko bilo?
Je mogoče šla elektronika?( samo v tem primeru nebi imel motor nastavek za ročni vžig-samo razmišljam.
Kaj lahko še poskusim?
Hvala že vnaprej za pomoč.
Lp Matjaž
Uporabniški avatar
Kepca
Kapitan
Prispevkov: 185
Pridružen: Sr Apr 14, 2010 11:57
Kraj: Moste 1218 - Krk

Re: SUZUKI DF70 problem

OdgovorNapisal/-a Kepca » Sr Okt 03, 2018 13:29

Jaz sem imel pred leti takšen problem ... ni čisto identično ... morda lahko potegneš kake zaključke iz tega.

Lp,
Boštjan

------
http://www.morjeplovec.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=4525&p=78909#p78909
------
pozdrav,

jaz sem imel podoben primer - Maestral 450 / Suzuki DF50 2005
simptomi so bili, da po obratu ključa diagnostika na števcih ni naredila nič niti ni zapiskala, oz. je trejalo 20,30 40, 120 sec ... kakor kdaj

sem nekaj štromarja in sem pregledal in premeril vse živo, predvsem povezave med komandami in motorjem in napetost se je pojavila povsod, kjer je bilo logično, da se pojavi

potem sem slučajno malo frcnil po relejih, ki so v motorju in to je pomagalo in sem bil že ves srečen, da je rele slab - šel na suzuki servis (za avte) in dobil nov rele za 20€

ni bil rele (rele ki računalniku da napetost) ... ista zgodba z novim relejem ... se pravi, napetost pride, je pa premalo toka, da bi ga pritegnilo - testiram, testiram in ...

izpod dvojnega dna zvlečem bovden s kablom, ki povezuje motor in komande/instrumente in ... na delu, kjer se kabli razdelijo med komande in instrumente, je bilo slabo izolirano - žice samo povite skupaj in izolirano z navadnimm izolirtakom, zraven je prišla voda in ... super samo slab stik, ... ja vraga ... mi dobesedno požrlo eno žico - sem odprl dobrega pol metra bovdna pa še ni bilo stika, tako da sem raje dodal eno novo žico (kabel) v bypas, jo prispajkal na konektor pri motorju in od tedaj špila kot urca

vsem predlagam, da če je možno oz. če imate te žice nekje v dvojnem dnu, da jih poskusite zvlečt do konzole, dobro izolirat /skrčne lepljive božirke itd, in imeti vsaj ta del, kjer se žice razdelijo med komande in instrumente lepo na "suhem" v konzoli

sol je sol, baker je baker in še malo vode zraven pa imate veselico

krivi pa mislim da so tisti, ki to napeljujejo v startu in se enostavno ne potrudijo dovolj oz ne premislijo in uporabijo pravih tesnilnih sistemov, saj takšne stvari bodo vsaj v dvojnem dnu od časa do časa tudi pod vodo

Lp,
K
-----
Uporabniški avatar
matjažce
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Feb 10, 2016 21:12

Re: SUZUKI DF70 problem

OdgovorNapisal/-a matjažce » Po Mar 18, 2019 17:31

Pozdrav,
Kar nekaj časa je poteklo, toda danes je srečen dan.
Bo dolgotrajnem brskanju ameriških forumov in pošiljanja emailov, po meritvah vseh senzorjev, tlakov,... sem ugotovil da, vse na motorju deluje normalno. Sumil sem računalnik in res je bil v okvari.
Kupil sem nov računalnik EMC in zadeva deluje kot nova.

Upam da ne boste imeli podobnega primera, če pa že, vam lahko koristijo informacije.

Vzrok z okvaro je bilo glavno stikalo, zaradi njega računalnik ni imel stalne konstantne napetosti. V glavnem stikalu se je z leti nabral prah in ni lepo prevajal.

Lep pozdrav
Matjaž
Uporabniški avatar
primorc84
Viceadmiral
Prispevkov: 541
Pridružen: Če Okt 16, 2014 12:54
Kraj: godnje

Re: SUZUKI DF70 problem

OdgovorNapisal/-a primorc84 » Po Mar 18, 2019 20:24

Ah ta glavna stikala so že marsikateremu pokvarile dopust za elektroniko pa razni padci napetosti niso ok.
en mrzu gemišt, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
milovci
Desetnik
Prispevkov: 10
Pridružen: Sr Apr 04, 2018 16:14

Re: SUZUKI DF70 problem

OdgovorNapisal/-a milovci » To Jul 02, 2019 12:46

Pozdravljeni,

tudi jaz bi prosil za pomoč oz. če je kdo imel takšno izkušnjo...
Pri Suzuki DF 70 letnik 2005 mi je začela utripati engine light (+ kratek zvočni signal vsakih 5s), ko mi je v enem izmed 2eh rezervarjev zmanjkalo bencina. Preklopil sem na drugega, napompal ročno in motor je deloval (motor ni ugasnil med tem).
Preventivno sem počasi odpeljal naprej...

Večkrat mi je na omenjen način zmanjkalo bencina, vendar je motor ponavadi ugasnil, potem pa je delovalo vse bp (brez javljalnja okvare).

Javljanje in piskanje napake je potem prenehalo v mirnem teku (600 obratov).

Hvala

Kdo je na strani

Po forumu brska: Kiwi71, tilo in 2 gosta