Popravilo

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

Mornar pohorc
Kapitan
Prispevkov: 189
Pridružen: Če Nov 08, 2018 18:53

Popravilo

OdgovorNapisal/-a Mornar pohorc » Sr Nov 14, 2018 11:26

Lepo pozdravljeni morjeplovci!
Zanima me, ce ima kateri kaksno izkusnjo s firmo Harpoon v Trzinu.
So generalni zastopnik in serviser za finsko firmo Wallas.
Dal sem jim v popravilo grelno plosco, pa se kot pooblascen serviser obnasajo katastrofalno.
Plosco je oddala partnerka in so ji dejali, da bodo poklicali za bolj podrobne inf. o napaki. Ko po tednu dni ni bilo nic sem poklical jaz in od "prijaznega" g. dobil plaz besed, kako se to njim ne splaca popravljat in da ce bodo popravljali takrat, ko nimajo kaj drugega pocet. Ko sem vseeno zahteval naj mi pove, co bodo in kdaj bodo popravili je se bil bolj nesramen in mi zabrusil, da ga s taksnimi vprasanji obremenjujem in kratim njegov dragoceni cas. No sedaj je ze minilo dva meseca pa se nic. Skratka ne morem verjet, da je to se mozno in zato tudi sprasujem za izskusnje s to firmo!
Lp! Mornar pohorc
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1816
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a jozko » Sr Nov 14, 2018 12:01

Spoštovani Mornar pohorc,

firma ki jo omenjaš je v lasti aktivnega člana foruma :oops:
Veliko članov ima z njimi zelo dobre izkušnje, med njimi tudi jaz :D

Si morda pomislil, da morda tvoj (ali morda tudi od omenjene partnerke) odnos do njih ni bil najboljši :?:

Sicer pa bo še kdo drug kaj napisal :!:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Mornar pohorc
Kapitan
Prispevkov: 189
Pridružen: Če Nov 08, 2018 18:53

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a Mornar pohorc » Sr Nov 14, 2018 14:23

Dragi Jozko, partnerka pojma nima kar se tice elektronike in je plosco samo odala in ni bilo nebenih problemov, se lepo svetovali so ji, da bodo o napaki z mano kontaktirali. Tako da je bila vec kot zadovoljna. No, ker po enem tednu ni bilo nic, sem poklical jaz in nato je sledilo tako kot sem napisal. Ker ponavadi smo morjeplovci veseli ljudje in tudi kot komercialist, ki imam vsakodevne stike z nesteto strankami in nimam tezav s konflikti, sem bil se toliko bolj presenecen. Zato tudi nisem nic reagiral na ta izpad in sem pac dejal naj poklicejo ko bo pac koncano. No minilo je ze dva meseca in nic. Ce tudi vse ostalo odmislim, pa menim, da je tako dolgi rok za popravilo naprav, ki jo rabis za kuhat in gretje pa mal predolgo.
Uporabniški avatar
heron
Viceadmiral
Prispevkov: 534
Pridružen: So Avg 25, 2012 14:03
Kraj: Žabnica
Kontakt:

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a heron » Sr Nov 14, 2018 21:54

Tudi jaz imam s Harpoonom samo dobre izkušnje.
Je pa res, da je firma mala, dela veliko in grelna plošča Wallas pač ni razširjen produkt v Sloveniji.
90 % bark ima plinske štedilnike, večina ostalih pa na špirit. Redki so na nafto.
Od teh na nafto Wallasove verjetno lahko prešteješ na prste ene roke. (govorim o grelnih ploščah, ne o grelcih Wallas)
Wallas je tudi zanesljiva firma in morda si edini, ki se mu je to pokvarilo.
Iztoka poznam in je perfekcionist. Ne bo nekaj na hitro naredil po sistemu "Drži vodu dok majstori odu".
Zato predvidevam, da je si mora vzeti čas, da dodobra naštudira zadevo in, da si postavi laboratorijsko okolje za ta produkt. Tisto, kar on naredi, to naredi odlično.
Če ga smem malo "pograjat": Verjetno je boljši tehnik in strokovnjak, kot pa poslovnež in organizator dela.
To vzemi kot zagotovilo, da bo narejeno dobro, ko bo enkrat narejeno....
Seveda ima s tem popravilom izgubo, če bo ure in ure študiral, ker tega ti ne bo računal. Tudi postavitve testnega okolja ti ne bo računal. Računal bo le strokovno delo in materijal. Naslednji tak servis bo pa imel čez dest let.
Če bi mu nesel na primer Raymarine (kjer je povsem doma) bi videl kaj pomeni biti strokovnjak. Tam samo pogleda in ponavadi že ve kaj je narobe - potem samo še pomeri in stestira, da potrdi diagnostiko.
Saj ti bo naredil.
Lep pozdrav, Tomaž.

Heron je nazaj z druge poti po svetu in že težko čakam na naslednji odhod.
Takrat se bo vrnil tudi dnevnik na: www.sailmala.com/heron
Ali občasno blog v Angleščini na: www.heronsailing.blogspot.com/
Mornar pohorc
Kapitan
Prispevkov: 189
Pridružen: Če Nov 08, 2018 18:53

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a Mornar pohorc » Če Nov 15, 2018 08:36

No, moram tudi pojasnit, da sem preden sem dal plosco v popravilo, govoril z g., ki je pa bil zelo prijazen. Zato sem pa bil potem toliko bolj presenecen nad taksnim odnosom. Verjetno sem dobil kaksnega serviserja, ki je imel slab dan.
Res je pa tudi, da se na spletu reklamirajo kot uradni zastopnik za Wallas in tudi njihov serviser za jadran, tako da verjetno zadeve poznajo. Zato ce se jim teh zadev ne splaca popravljat naj to povedo tovarni in ne kupcu!
Sicer pa, stari pregovor pravi, nobena juha se ne poje tako vroca kot se skuha!
V glavnem, da bodo popravli in da si bom lahko naslednjo sezono zoped kuhal juhco in se greli!
Uporabniški avatar
Paco
Admiral
Prispevkov: 1679
Pridružen: Ne Okt 01, 2017 15:05
Kraj: Lj-Pag

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a Paco » Če Nov 15, 2018 12:28

Kateri model pa imaš ? Na kakšnem čolnu ?
pojdi se z bikom bost!
Matejc
Admiral
Prispevkov: 2592
Pridružen: To Maj 19, 2009 22:01
Kraj: SLO - HR, skratka EU

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a Matejc » Če Nov 15, 2018 12:44

Tudi sam imam s Harpoonom dobre izkušnje.... ko mi je crknila prestavna ročica, si je možakar ( ne bom omenjal imena ali nicka s foruma) vzel čas, skupaj sva ročica razdrla in rešila težave z res smešno nizkimi stroški, pooblaščeni serviser bi menjal ročico za 700 eur.... Skratka POHVALE
Sm jo prpelu da bo kuhala kt mami, pa je pila kt ati...
Mornar pohorc
Kapitan
Prispevkov: 189
Pridružen: Če Nov 08, 2018 18:53

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a Mornar pohorc » Če Nov 15, 2018 12:56

Model nimam pojma! Je dvojna s pokrovom, zelo dobro ohranjena. Kolikor sem jaz kot laek videl, je samo en zelo majhen tranzistorcek sel na tiskanem vezju. Sam ne me za besedo drzat. Drugace je pa se na petrolej, ne na nafto.
Kupil sem starega cris craft-a. 26, z obnovljenim motorjem volvo 75 ks. Vse ostalo sem pa popolnoma na novo naredil, tudi nadkabino in vse crpalke, elektrika, armaturka, skratka vse, razen ta kuhalna plosca in hladilnik je ostalo. Dve leti nesteto ur in €, da bo naslednjo leto ponosno se vrnila na morje.
Mornar pohorc
Kapitan
Prispevkov: 189
Pridružen: Če Nov 08, 2018 18:53

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a Mornar pohorc » Če Nov 15, 2018 13:03

Se opravicujem.
Cris craft 25 (251) Catalina l.1978, je model!
Mornar pohorc
Kapitan
Prispevkov: 189
Pridružen: Če Nov 08, 2018 18:53

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a Mornar pohorc » Če Nov 15, 2018 13:05

Bi kaksno slikco prilepel, pa mi ne rata, ne znam!
Uporabniški avatar
a-lex
Admiral
Prispevkov: 1065
Pridružen: Ne Feb 08, 2009 22:47
Kraj: Piran-Ljubljana

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a a-lex » Pe Nov 16, 2018 20:45

Harpoon? Lahko rečem samo najboljše - poslovno sodelovanje pred mnogimi leti, reševanje problematike z avtopilotom, reševanje problematike z Bidato, vse ok (tudi ko bi lahko rekel, nimam cajta, smo polni....).
Upam, da najdete skupni jezik in rešite problem.
Jadranje je zakon....
Mornar pohorc
Kapitan
Prispevkov: 189
Pridružen: Če Nov 08, 2018 18:53

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a Mornar pohorc » Če Nov 29, 2018 20:55

No, skoraj tri mesece je ze minilo odkar sem odal omenjeno grelno plosco v popravilo in danes se odlocim da mal poklicem in preverim razpolozenje. Tokrat bil izredno pozitivno presenecen, kajti danes se je oglasil izredno prijazen gospod, se tudi opravicil za vse nesporazume na zacetku, mi vse tudi podrobno razlozil, in me rzveselil, da se napravijo neko malenkost, vse stestirajo in bo uspesno popravljeno!
No kot sem ze tudi zapisal, da se nobena juha ne poje tako vroca kot se skuha, tudi tokrat drzi.
Tokrat moram tudi jaz priznat, da sedaj ko so mi vse razlozili, lahko samo recem, da so vredni zaupanja in se jim tudi zahvaljujem za uspesno popravilo in tudi priporocam ostalim, ce kaj rabijo pri tem podjetju!
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a weta » Če Nov 29, 2018 21:13

Nekateri ste pa hitro zadovoljni. Kot prebrano so se s tabo lepo zajebavali. Jaz bi pri takem serviserju najkasneje po enem mesecu predmet prevzel. V primeru, da gre za pooblaščenega serviserja, bi o tem obvestil proizvajalca. Že parkrat sem na ta način prišel do pravega odnosa v celoti. Torej resnega pristopa, korektnega odnosa, dobro opravljenega dela. Nekateri serviserji oz. Zastopniki pa so tudi zgubili zastopstvo. Ali po zaslugi moje prijave, ne vem, mogoce jih je bilo več takih nezadovoljnežev.
Sam ne pristajam na slab dan serviserja....delam v službi, kjer me slab dan in posledicno prenašanje tega na ljudi s katerimi imam opravka, stane službe, isto pričakujem od drugih v storitvah.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Re: Popravilo

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Pe Nov 30, 2018 09:21

weta napisal/-a:Nekateri ste pa hitro zadovoljni.
...
Sam ne pristajam na slab dan serviserja....delam v službi, kjer me slab dan in posledicno prenašanje tega na ljudi s katerimi imam opravka, stane službe, isto pričakujem od drugih v storitvah.

Nekoč je nekdo na forum v neko temo, kjer sem jaz med drugim opisal probleme z elektriko na najeti jadrnici, napisal približno, da 'slovenceljni' ne znamo 'reči bobu bob'. No, potem sem jaz njemu - in še nekaterim, ki so potegnili z njim - za demonstacijo, kako to občutijo na svoji koži, 'napisal bobu bob' v nekaj temah, in je bil kako leto cel kažin na forumu.

Ne rečem, da včasih ni treba (jaz sem moral nekoč tako narediti s Toshiba servisom za računalnike v Ljubljani - tam je lastnik poslušal nekega komercialista in servis ni hotel upoštevati medarodne garancije, ker niso oni uvozili računalnika v Slo, in je bilo potrebno posredovanje Toshiba Europe - in ne, ni šlo za moj računalnik), ampak je le redko treba. Jaz se trenutno spomnim treh, morda petih primerov; verjetno jih je še nekaj, ampak ne dosti. V primerjavi s številom rešenih problemov je najbrž reda velikosti en promil.

Podobno meni skoraj nihče - tudi tisti, ki so v očeh ostali po tem sloveli (oziroma bili zloglasni) - ni težil. Nekaj ljudi je poskusilo in naletelo - večinoma jim je bilo pokazano, da njihove zahteve kršijo kak predpis - ali da vedo, da bi uresničitev njihove zahteve povzročile škodo, pa pri njih vztrajajo; v kakem primeru pa je bilo tudi poskrbljeno, da so bile njihove zahteve detajlno dokumentirane in tudi podpisane, in potem dobesedno uresničene, in oni rigorozno spoznani za odgovorne za posledice. Večina pa že od začetka ni imela problemov na prijazno vprašanje, kaj potrebujejo, lepo reči - in dovolj natančno opisati, kaj rabi. Pri meni se je na lepo besedo vse dalo in skoraj nihče ni poskušal drugače.

Nepotrebno 'ropotanje' po mojih izkušnjah največkrat povzroči veliko nepotrebne 'kolateralne škode'. Dosledno ja, da je na koncu narejeno tako kot je zmenjeno in za dogovorjeno ceno, če se to le da, oziroma da se strinjamo zakaj se ne da če se ne da; 'picajzlasto zateženo' pa ne.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov