Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Pa še to, kabel naj bo pri spojih lotan in nato zaščiten s termopožirko, ne samo stisnjen.
mašinfirer
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
To pa ni v redu,zraven spoja ga zelo rado odžre..
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Kle ne vem, če bi se čist strinajal s tabo.Če ima kabel na koncu čeveljček z ponavadi fi8 ali fi10 luknjo, tu bi ga lotal, če gre kabel direkt na klemo, ga itak stisneš z vijaki, bi ga tudi lotal, saj lot je mehak in ko ga priviješ se kabel mal poda, ker ga vijaki stisnejo.Itak pa daš v odeh primerih termo požirko do kleme ali pa čez čeveljček, in ne vidim problema.Meni v vseh teh letih ni še noben kabel raspadu ne mestu kjer praviš ti.Lej vsak ima svoje izkušnje in naj se vsak odloči po svoje.
mašinfirer
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Meni so pa po enem letu nehali delat dve lučki v salonu ob tleh..modri led-praktično nobene tokovne obremenitve.Vzrok odtrgal se je kabel 1,5 mm kvadrat ob lotu.Sem bil zelo presenečen tudi sam.
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Kositer, imenovan tudi cin, ki je glavna sestavina mehkega lota, pa še nekatere druge kovine, imajo trajno dinamično trdnost nič. Če spoj samo zaciniš, bo slej ko prej odletel, ker cin ne prenaša vibracij. To sem izkusil pred leti na erozijskem stroju, kjer so izgubili stik konektorji, ki so bili samo zacinjeni v tiskano vezje, ne pa tudi mehansko pritrjeni. Žico mora v kabelčevlju mehansko držati nekaj drugega, ne spajka. Zato ne smeš nikoli žic najprej pociniti, nato pa nekam priviti ali stisniti, ker tak spoj slej ko prej popusti. Veliko bolje je uporabiti cevne kabelčevlje in dobre (hidravlične) klešče, ki ti spoj tako stisnejo, da se vse skupaj še malo podaljša.
Ena poceni varianta takih klešč, ki mi dobro služijo že nekaj let, je tole:
Stisnjen spoj izgleda takole:
Potem pa to zaščitiš s termoskrčljivo bužirko z lepilom ali pa z brezkislinskim silikonom in navadno termoskrčljivo bužirko.
Še to, daleč najdražja izkušnja v zgodovini z dinamično trdnostjo materialov, ki se z dovolj velikim številom izmeničnih obremenitev bliža ničli, pa je TALE
Ena poceni varianta takih klešč, ki mi dobro služijo že nekaj let, je tole:
Stisnjen spoj izgleda takole:
Potem pa to zaščitiš s termoskrčljivo bužirko z lepilom ali pa z brezkislinskim silikonom in navadno termoskrčljivo bužirko.
Še to, daleč najdražja izkušnja v zgodovini z dinamično trdnostjo materialov, ki se z dovolj velikim številom izmeničnih obremenitev bliža ničli, pa je TALE
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
V motosportu in aerospace je cin na spojih strogo prepovedan. Vse se stiska. Najverjetneje je v navtiki enako.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Ekola..
sem probal tudi s kabli direkt na motor pa ni bilo nič bolje.. Danes sem ruknu zaganjač dol iz motorja in sem ga odprl..
Ščetke so na koncu in vse je v prahu tako da ... bo treba zamenjat ščetke.. sedaj je vprašanje ali se menja cel kos? ali samo ščetke? namreč te so nekako zalotane na nosilec...
to je pa ta spodnji del pod rotorjem kjer so 4 ščetke.. Kje bi to dobil?
Zaganjač je "hitači" tole piše na njem:
67F-81800-02
5114-828B 12V
136 HITACHI
sem probal tudi s kabli direkt na motor pa ni bilo nič bolje.. Danes sem ruknu zaganjač dol iz motorja in sem ga odprl..
Ščetke so na koncu in vse je v prahu tako da ... bo treba zamenjat ščetke.. sedaj je vprašanje ali se menja cel kos? ali samo ščetke? namreč te so nekako zalotane na nosilec...
to je pa ta spodnji del pod rotorjem kjer so 4 ščetke.. Kje bi to dobil?
Zaganjač je "hitači" tole piše na njem:
67F-81800-02
5114-828B 12V
136 HITACHI
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Vsak avtoelektričar ti jih bo v hipu zamenjal in to za male pare.
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Je tudi kolektor na rotorju malo pojeden jaz bi raje zaganjač zamenjal. Oziroma lahko bi ga z finim brus papirjem mal pobrusil sam k ima enkrat zajede v bakru je tezko da bo potem delovalo brez tezav.
Sam uni zaganjaci od konkurence tud niso nevem kaj kvalitetni
Sam uni zaganjaci od konkurence tud niso nevem kaj kvalitetni
en mrzu špric, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Ma kje pobrusil bom z vodobrusnim in bo.. če je delalo 17 let bo še 5..
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
provaj voza sermin, ščetke majo sigurno, ščetke na nosilcu pa je za uprašat, meni za vw so meli na nosilcu 18e , samo ščetke pa 8e, samo je treba posebno lotat in se mi ni dalo ukvarjat s tem, nosilc sem samo poknu gor in je,
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Bom pogledal v Vozi....
na internetu prodajajo cel nosilec s ščetkami (67F-81840-00) ma je cena juhuhu.. (se mi bolj splača kupit cel zaganjač od konkurence).. Bom pogledal kaj lahko zrihtam..
Kje bi lahko "zašvasal" bakreno pletenico na pločevinast nosilec? (koper)? (ni lotano)
na internetu prodajajo cel nosilec s ščetkami (67F-81840-00) ma je cena juhuhu.. (se mi bolj splača kupit cel zaganjač od konkurence).. Bom pogledal kaj lahko zrihtam..
Kje bi lahko "zašvasal" bakreno pletenico na pločevinast nosilec? (koper)? (ni lotano)
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Kot ti je bilo ze povedano avtoelektricar to naredi strokovno za drobiz. In ne lota ampak punktira!
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
ok.. probam pri avtoelektriku
Re: Yamaha F80 - težko vžge potem pa brez problema
Ekola
sem jih našel
ali pa te so tudi enake: HITACHI STARTER BRUSH HOLDER OPEL VAUXHALL 137121 C/13(88)
Drugače je cena za original ščetke na nosilcu 67F-81840 = 100 - 170 $
po moje bodo to imeli v vsaki trgovini z avtodeli po naročilu..
bu..
sem jih našel
ali pa te so tudi enake: HITACHI STARTER BRUSH HOLDER OPEL VAUXHALL 137121 C/13(88)
Drugače je cena za original ščetke na nosilcu 67F-81840 = 100 - 170 $
po moje bodo to imeli v vsaki trgovini z avtodeli po naročilu..
bu..
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov