Prikolica zavore.
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Prikolica zavore.
Lani na poti nazaj mi je cel cas rahlo zaviralo zadnje levo kolo prikolice. Sem potem vsake toliko ustavljal pa cekiral nekako sem prisel do doma.... ta vikend sem se spravil in razdrl bobna, posmirglal obloge utopil zajle v olju vse tece gladko do tukaj vse super ampak ko sem nastavljal koliko naj bi zaviralo posamezno kolo enostavno kljub zategnjenin zajlam do max ne blokira kolesa. Ce se potrudis kolo sicer tezko ampak ga malo zavrtis.. so obloge pretrde in zrele za menjavo?
Re: Prikolica zavore.
Misliš, da paktne pridobivajo na trdnosti in enkrat postanejo pretrde?
Najverjetneje nisi pravilno nastavil. Odvisno od patenta ampak dromel bremze imajo tak ali drugačen sistem kompenzacije količine oblog. Tam je verjetno potrebno nastaviti oziroma nekateri sistemi se nastavijo sami.
Najverjetneje nisi pravilno nastavil. Odvisno od patenta ampak dromel bremze imajo tak ali drugačen sistem kompenzacije količine oblog. Tam je verjetno potrebno nastaviti oziroma nekateri sistemi se nastavijo sami.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Prikolica zavore.
Podret bo treba cel mehanizem in ozivet gibljive zglobe in jih namazat. Potem bo zaviralo ko bo treba in ne zaviralo ko ne bo treba
Aegir zavorna obloga se s casom postara in prime slabse. Po dolocenem casu pa tudi odpade ker kosilec obloge korodira in lepilo ne drzi vec. Ampak v tem primeru ni zajec v tem grmu.
Aegir zavorna obloga se s casom postara in prime slabse. Po dolocenem casu pa tudi odpade ker kosilec obloge korodira in lepilo ne drzi vec. Ampak v tem primeru ni zajec v tem grmu.
Re: Prikolica zavore.
Razdrto in zdrmano in namazano je bilo vse od zajl do vsakega sestavnega dela v bobnu. Vse tece gladko.Na bobnu je za nastavljat koliko se obloga probliza to sem tudi stimal. Ampak enostavno ne vem kako bi povedal drugace kot da obloga ne bi imela "gripa" razmisljam ne vem morda zato ker jih je pregrelo...
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Prikolica zavore.
Sinastavil vse enako in pravilno? Zategujes dokler ne zacne drsat. Potem roco parkrat orng zategnes, nakar spet nastavis do tam kjer rahlo drsa po bobnu ko vrtis kolo. Nato pa popustis na vsakem kolesu za enako mero in da nikjer ne drsa. Tako je se vedno na tehnicnem bilo bp tudi na vw hroscu ki ima isti sistem za vsa 4 kolesa.
Re: Prikolica zavore.
Še to preveri, si vrtel kolo naprej, ko si to testiral? Pri nekaterih sistemih je zavorna sila pri vožnji nazaj bistveno manjša kot naprej.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Prikolica zavore.
Sklepam da govoris o zategovanju zajl in ne o stelanju vijaka na bobnu ki doloca odmaknjenost obloge od bobna?Testiral sem vrtenje na roke naprej. Najbolj po domace povedano obloga kljub max zategnjeni rocni ni sposobna blokirat nobenega od obeh koles pa je lahko vse na max ce se razumemo.
Re: Prikolica zavore.
Neki si narobe nastavil, druge razlage ni.
Kar se starosti paktn tiče, ne verjamem da slabše primejo po 10 letih. Zažgane slabo primejo ampak na roko jih vseeno nebi smel obrniti.
Kar se starosti paktn tiče, ne verjamem da slabše primejo po 10 letih. Zažgane slabo primejo ampak na roko jih vseeno nebi smel obrniti.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Prikolica zavore.
Jaz sem govoril o nastavitvah pakn in ne zajl. Ko nastavljas pakne morajo bit zajle popuscene. Ko so pakne nastavljene pa zajle napnes tolk da niso vec ohlapne in so tik pred tem da zacnejo premikat vzvod pakn. Vendar ga ne ko jo rocna dol!!!ko rocno zategnes za 3-4 zobe mora bit spura
Re: Prikolica zavore.
Delal sem tako...
Z odpetimi zajlami sem nastavil prvo "tapravi odmik obloge od bobna" se pravi štelaš dokler ne začne obloga pritiskat na boben in zavirat potem malenkost vrneš nazaj vajo ponoviš še na drugem kolesu
naslednja faza je ročna štelanje vsake zajle posebej da ko je spuščena ročna nič ne drsa potem z vsakim zobom bolj prijemlje po občutku obe strani enako recimo da je četrti zadnji in bi moralo držat
ko sem zategnil ročno na četrti zob mi je z rokami uspelo sicer težko premaknit kolo na obeh straneh
potem sem z vso silo zategnil na peti zob in sem spet uspel zavrtet kolo ok sem rekel sem še dodatno našponal zajle ampak razen tega da je bilo manj zobov pri zategovanju je bil rezultat enak ko je zategnjeno do konca lahko kolo sicer stežka ampak ga premakneš.
Če sem še približal oblogo bobnu z vijakom je bil edini rezultat da je pri spuščeni ročni drsalo po bobnu kar ni prav ... še zmeraj sem pri zategnjeni roč premaknil kolo
Če izključimo to možnost da imam nadnaravno moč ne vem kaj bi lahko bilo
Bom še enkrat razstavil in vse pregledal....
Z odpetimi zajlami sem nastavil prvo "tapravi odmik obloge od bobna" se pravi štelaš dokler ne začne obloga pritiskat na boben in zavirat potem malenkost vrneš nazaj vajo ponoviš še na drugem kolesu
naslednja faza je ročna štelanje vsake zajle posebej da ko je spuščena ročna nič ne drsa potem z vsakim zobom bolj prijemlje po občutku obe strani enako recimo da je četrti zadnji in bi moralo držat
ko sem zategnil ročno na četrti zob mi je z rokami uspelo sicer težko premaknit kolo na obeh straneh
potem sem z vso silo zategnil na peti zob in sem spet uspel zavrtet kolo ok sem rekel sem še dodatno našponal zajle ampak razen tega da je bilo manj zobov pri zategovanju je bil rezultat enak ko je zategnjeno do konca lahko kolo sicer stežka ampak ga premakneš.
Če sem še približal oblogo bobnu z vijakom je bil edini rezultat da je pri spuščeni ročni drsalo po bobnu kar ni prav ... še zmeraj sem pri zategnjeni roč premaknil kolo
Če izključimo to možnost da imam nadnaravno moč ne vem kaj bi lahko bilo
Bom še enkrat razstavil in vse pregledal....
- Savo1953
- Admiral
- Prispevkov: 956
- Pridružen: Če Jan 22, 2009 13:32
- Kraj: Škofljica - Kvarner (Duga uvala)
Re: Prikolica zavore.
novinec1 napisal/-a:Razdrto in zdrmano in namazano je bilo vse od zajl do vsakega sestavnega dela v bobnu. Vse tece gladko.Na bobnu je za nastavljat koliko se obloga probliza to sem tudi stimal. Ampak enostavno ne vem kako bi povedal drugace kot da obloga ne bi imela "gripa" razmisljam ne vem morda zato ker jih je pregrelo...
Možno je bilo maksimalno pregretje - obloge lahko zamenjaš tudi pri Sinterju. Velika možnost pa je, da si bil prevež priden pri mazanju sklopov in je mast ali olje prišla na mesto, kjer nebi smela bit.
Zadošča že, da z mastnimi rokami prijemaš tam kjer naj nebi. Ne pametujem - sam vprašam.
Kdor hoče, najde pot, kdor noče, najde izgovor.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Prikolica zavore.
Pa lahko zavrtiš kolo v obe smeri?
Če ima tvoja prikolica sistem "rikmatik", da lahko pelješ vzratno v hrib brez ročnega zatikanja pri sklopki (večina so takšne prikolice že nekaj časa), potem probaj v obe smeri.
Da se tudi kaj narobe sestavit.
Pri meni če zategnem ročno, ga nazaj z lahkoto obrnem na roke, naprej ni šans. Če želim da ročna zagrabi tudi v rikverc, ob zategovanju ročne prikolico potisnem nazaj za ca. 20 cm, takrat pa gre ročna zavora v nebo in zagrabi v obe smeri.
Preveri mehanizem, če praviš da si nastavil pakne in zajle in da so pakne suhe.
Če ima tvoja prikolica sistem "rikmatik", da lahko pelješ vzratno v hrib brez ročnega zatikanja pri sklopki (večina so takšne prikolice že nekaj časa), potem probaj v obe smeri.
Da se tudi kaj narobe sestavit.
Pri meni če zategnem ročno, ga nazaj z lahkoto obrnem na roke, naprej ni šans. Če želim da ročna zagrabi tudi v rikverc, ob zategovanju ročne prikolico potisnem nazaj za ca. 20 cm, takrat pa gre ročna zavora v nebo in zagrabi v obe smeri.
Preveri mehanizem, če praviš da si nastavil pakne in zajle in da so pakne suhe.
Re: Prikolica zavore.
Zamenjaj obloge pa bo mir 100%.
Če nisi prepričan da so zanič jih probaj z izvjačem malo podrgniti, z lahkoto se morajo narediti zareze, če se ne vidijo praske so skurjene in zanič. Glede na vse opisano, da si ustavljal, ker so se drgnile, so najverjetneje skurjene.
Če nisi prepričan da so zanič jih probaj z izvjačem malo podrgniti, z lahkoto se morajo narediti zareze, če se ne vidijo praske so skurjene in zanič. Glede na vse opisano, da si ustavljal, ker so se drgnile, so najverjetneje skurjene.
Guma je guma, zaenkrat.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Prikolica zavore.
Si sestavil pravilno pakne? Naletna stran in nenaletna stran.
Re: Prikolica zavore.
Prikolica je Satellite 1300 NDM za vozit nazaj blokiraš s štiftom da ne pritiska zavore
Vsako stran sem imel ločeno v dveh škatlah tako da nisem mešal levo-desno ko sem očistil in pošmirglal sem vse sestavil tako da je šlo skupaj in ni bilo viška delov mislim da ne moreš nič drugače obrnit ampak lahko da se motim ...
Ko bo lepše vreme bom še enkrat razstavil zaenkrat sem rešil samo "štekanje" malo neodgovorno bi bilo pustit tako ne predstavljam si koliko bi to dejansko zaviralo ko bi porinilo prikolico proti avtu bolj malo verjetno?
Vsako stran sem imel ločeno v dveh škatlah tako da nisem mešal levo-desno ko sem očistil in pošmirglal sem vse sestavil tako da je šlo skupaj in ni bilo viška delov mislim da ne moreš nič drugače obrnit ampak lahko da se motim ...
Ko bo lepše vreme bom še enkrat razstavil zaenkrat sem rešil samo "štekanje" malo neodgovorno bi bilo pustit tako ne predstavljam si koliko bi to dejansko zaviralo ko bi porinilo prikolico proti avtu bolj malo verjetno?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov