Primorska, ojacitev krmne stene
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
-
- Viceadmiral
- Prispevkov: 505
- Pridružen: So Jul 24, 2010 18:55
Primorska, ojacitev krmne stene
Zdravo, na manjsem gliserju bomo menjavali motor in bi ob tej menjavi bilo dobro preveriti/ojacati krmno steno.
Pozna kdo kaksnega mojstra na Primorskem? Coln je stalno v vodi v Piranu.
Hvala, LP.
Matej
Pozna kdo kaksnega mojstra na Primorskem? Coln je stalno v vodi v Piranu.
Hvala, LP.
Matej
SeaHub - Nikoli sami na morju
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
Poglej kje imaš luknje za privijačit motor, če so pod vodno linijo potem je 100% za zamenjat. Vendar ti tega na vodi ne bo nihče delal, čoln je potrebno odpreti. Če je to slučajno kakšna Elan GT 402, bo strošek presegel vrednost čolna.
-
- Viceadmiral
- Prispevkov: 505
- Pridružen: So Jul 24, 2010 18:55
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
Zdravo, hvala Ni Elan GT 402, vem, da mora čoln iz vode, sem bil že nekajkrat zraven in tudi nekaj malega plastificiral, tako da mi je jasno, kar je treba, me pa zanima, če je kdo, ki bi se bil pripravljen lotiti tega na Primorskem - zaradi tega sem omenil Piran, da je neka geografska orientacija
Hvala, LP.
Matej
Hvala, LP.
Matej
SeaHub - Nikoli sami na morju
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
Osebno ne poznam nikogar od tam, bi šel pa na tvojem mestu vprašat v Sveto Katarino(Ankaran), tam je ponavadi vedno kak mojstrer, ki kaj dela, pa vprašaš. Oziroma ti mojstri so v tem času po marinah in tam boš najprej našel.
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
Če imaš manjši gliser lahko samo ojačaš krmno steno z vodoodporno vezano ploščo in s ploščatim inox profilom.
Pomembno je, da točkovnim obremenitvam stene na mestih vijačenja narediš konec in steno obremeniš ploskovno.
Verjetno je čoln že starejši, zato je fino, če čim več postoriš sam.
Torej:
Na notranjo stran stene zmontiraš vezano ploščo debeline 2-2,5cm, zvrtaš luknje za vijake motorja, namesto podložk uporabiš ploščati inox profil(večja kot je površina, bolje je). Če je potreba lahko še na zunanjo stran stene zmontiraš vezano ploščo ali inox ploščo. Plošče lahko na steno zalepiš s Kentom ali jih privijačiš in tudi vse luknje moraš dosledno zatesniti s Kentom.
Za cca.50 € materiala, pa bo stvar zdržala še kar nekaj let.
Pomembno je, da točkovnim obremenitvam stene na mestih vijačenja narediš konec in steno obremeniš ploskovno.
Verjetno je čoln že starejši, zato je fino, če čim več postoriš sam.
Torej:
Na notranjo stran stene zmontiraš vezano ploščo debeline 2-2,5cm, zvrtaš luknje za vijake motorja, namesto podložk uporabiš ploščati inox profil(večja kot je površina, bolje je). Če je potreba lahko še na zunanjo stran stene zmontiraš vezano ploščo ali inox ploščo. Plošče lahko na steno zalepiš s Kentom ali jih privijačiš in tudi vse luknje moraš dosledno zatesniti s Kentom.
Za cca.50 € materiala, pa bo stvar zdržala še kar nekaj let.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
Lahko takole poflikaš in opazuješ kako razpoke na gelcoatu napredujejo, lahko pa zadevo saniraš kot se spodobi. Vse je odvisno od tega koliko ti plovilo pomeni in kakšen tip človeka si. Za sebe vem da razmajano krmno steno nebi flikal edino če bi mel gor motor do 5 konjev.
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
Marcel_Mastnak napisal/-a:Lahko takole poflikaš in opazuješ kako razpoke na gelcoatu napredujejo, lahko pa zadevo saniraš kot se spodobi. Vse je odvisno od tega koliko ti plovilo pomeni in kakšen tip človeka si. Za sebe vem da razmajano krmno steno nebi flikal edino če bi mel gor motor do 5 konjev.
V uvodnem postu govori, da želi preveriti in po potrebi ojačati krmno steno, ker bo že ravno snel motor.
Verjetno sploh ni nič narobe, zaradi kakšne razpoke na gelcoatu pa se čoln ne bo podrl.
Vsak plastičar pa ga bi za menjavo stene ocuril “k p.....a”
Se strinjaš?
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
Določeni čolni dopuščajo ojačitev in menjavo krmne stene tudi brez odpiranja čolna, če pa to ni možno in je krmna stena gnila, je ojačevanje z RF ali vezano ploščo bolj čuri muri.
-
- Viceadmiral
- Prispevkov: 505
- Pridružen: So Jul 24, 2010 18:55
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
Zdravo, hvala za debato, je zanimiva in bo marsikomu koristna!
Nekih razpok ali votlosti v krmni steni sicer ni opaziti, tudi motor, ki bo zdaj gor (Yamaha 25 / 50) ni takšne moči, da bi bile posebne težave s tem. Predvsem bi rad pravilno ocenil situacijo, ker bo čoln zunaj že zaradi montaže novega motorja in po potrebi ukrepal. Poročam glede končne odločitve, prihodnji teden se predvidoma montira motor in razišče situacija
Hvala, LP.
Matej
Nekih razpok ali votlosti v krmni steni sicer ni opaziti, tudi motor, ki bo zdaj gor (Yamaha 25 / 50) ni takšne moči, da bi bile posebne težave s tem. Predvsem bi rad pravilno ocenil situacijo, ker bo čoln zunaj že zaradi montaže novega motorja in po potrebi ukrepal. Poročam glede končne odločitve, prihodnji teden se predvidoma montira motor in razišče situacija
Hvala, LP.
Matej
SeaHub - Nikoli sami na morju
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
Najprej se vidi ko se vrta nove luknje in se vidi kaj hodi ven ali lepa žagovina ali gniloba in potem se ukrepa.
en mrzu špric, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
matejofski napisal/-a:Zdravo, hvala za debato, je zanimiva in bo marsikomu koristna!
Nekih razpok ali votlosti v krmni steni sicer ni opaziti, tudi motor, ki bo zdaj gor (Yamaha 25 / 50) ni takšne moči, da bi bile posebne težave s tem. Predvsem bi rad pravilno ocenil situacijo, ker bo čoln zunaj že zaradi montaže novega motorja in po potrebi ukrepal. Poročam glede končne odločitve, prihodnji teden se predvidoma montira motor in razišče situacija
Hvala, LP.
Matej
Nalimaj pol kake slike ....
Re: Primorska, ojacitev krmne stene
Vidi
Sem bil lani v enaki dilemi naj ti nekdo ki se spozna pogleda-pretrka krmno po zvoku če ve kaj dela bo hitro ugotovil ali je notranjost "zdrava" seveda vrtanje in ogled opilkov je najbolj ziher samo zakaj bi po nepotrebnem delal luknje v krmno ....
Drugače en tak dokaj enostaven hiter test , ki mi ga je svetoval forumski strokovnjak Pale je da poskušaš zategnit vijake motorja če ne gre je notranjost vsaj na delu kjer so vijaki zdrava.
Sem bil lani v enaki dilemi naj ti nekdo ki se spozna pogleda-pretrka krmno po zvoku če ve kaj dela bo hitro ugotovil ali je notranjost "zdrava" seveda vrtanje in ogled opilkov je najbolj ziher samo zakaj bi po nepotrebnem delal luknje v krmno ....
Drugače en tak dokaj enostaven hiter test , ki mi ga je svetoval forumski strokovnjak Pale je da poskušaš zategnit vijake motorja če ne gre je notranjost vsaj na delu kjer so vijaki zdrava.
Kdo je na strani
Po forumu brska: pajer1 in 8 gostov