Pomoč, ugašanje motorja
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Pomoč, ugašanje motorja
Pozdravljeni Morjeplovci. Obračam se na vas.Motor deluje bp, (Merc 3,0), ko pa zglisira mi po cca 300m padejo obrati. Če zmanjšam plin gre normalno naprej do cca 2000rpm, pol pa bi zopet ugasnil.Vplinjač je ok, prepihal sem oduške....Nimam pojma, kaj se dogaja. Hvala že vnaprej za vsako pomoč. LP Peter
peter
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Poglej dovod goriva ..cev..da ni kje priprta,zacvikana,zavita...ni dost benza pa se mu ne da delat..Lahko je dovodni filter zabit..
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Cev do pumpe iz rezervoarja ravna dolga cca 50 cm...Filtra, pa vmes sploh ni . Lp peter
peter
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Lahko je filter v keslu na začtku dovodalahko pa tudi kje fouš luft vleče
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Kak, pa to preverim? Za luft mam nove cevi, pa oddušek, pa objemke. Bi blo možno, da je rezervoar zasvinjan? Je letnik 95?
peter
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Pri letniku 95 je možno vse. Najbolje bo kanta čistega goriva, zraven motorja z novim šlauhom direkt na pumpo od motorja. Tako boš sploh videl kje je problem. Če ne bo laufal glej vplinjač oz. pumpo, če bo laufal je pa itak bolj ali manj jasno kaj je.
Basics first!
Basics first!
Xilinx Vivado HLx trainee
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Fauš luft boš videl tak da tik pred črpalko daš del prozorne cevi. Če maš kje faušluft bojo v gorivu mehurčki. Če maš pa kak vakumski manometer ga pa lahko s T kosom priklopiš tudi pred črpalko in. Če bo vakum fejst narastel maš problem v prepognjenk ali zamašeni cevi ali filtru.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Jst bi še oko vrgel na bencinpumpo, slaba membrana in ne da več polnega pretoka, pod polnim gasom ne zadovolji več potreb žejnega uplinjača...
Re: Pomoč, ugašanje motorja
3.0 Mercruiser motorji imajo bencinski filter na samem motorju. Vsaj sam sem ga imel na 3.0 motorju letnik 2003.
https://youtu.be/x9x9S72qXlo
https://youtu.be/x9x9S72qXlo
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Imel sem podoben problem, motor (Volvo Penta 4,3GS) je ugasnil pri obremenitvi/zglisiranju. Po kratkem googlanju sem si sestavil seznam vseh možnih vzrokov:
Vžig
• Senzorska tuljava
• Ignition module (modul vžiga)
• Vžigalna tuljava
• Distributor (oksidascija…)
• Kabli
• Svečke
• Timing
• Aku, kontakti, kabli…
Gorivo
• Cev goriva
• Filter
• Vleče zrak (cevi goriva, uplinjač…)
• Pumpa goriva
• Vplinjač
Problem je bil okvarjen modul vžiga.
Vžig
• Senzorska tuljava
• Ignition module (modul vžiga)
• Vžigalna tuljava
• Distributor (oksidascija…)
• Kabli
• Svečke
• Timing
• Aku, kontakti, kabli…
Gorivo
• Cev goriva
• Filter
• Vleče zrak (cevi goriva, uplinjač…)
• Pumpa goriva
• Vplinjač
Problem je bil okvarjen modul vžiga.
Kofi
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Kofi napisal/-a: Problem je bil okvarjen modul vžiga.
pa se ti je to samo tako kazalo? Si zamenjal še z originalnim, ki ni dobavljiv ali si dal Pertronixa?
Imam namreč nekaj podobnega, vžig je bil krivec da nisem prišel do resnih obratov pod obremenitvijo. Sedaj imam celotni drugi frtajler, vžge ko šus, vse o.k ampak ko je topu pa nikakor in res nikakor noče vžgati-niti volje ne pokaže, niti malo ne zatrese... vse na prazno kot da ni iskre ali ni benza. Iskra sem preveril sedaj se še z bencinom ukvarjam, ampak ni mi jasno kaj bi lahko bilo da ne gre ko je pogret-seveda čok sem zablokiral in ni v temu štos...
Wellcraft 2600 Martinique
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Morjeplovci, hvala vam za pomoč! Z malim rezervoarjem od tomosa gre v nulo. Umazanija je vzrok. Lotil se bom čiščenja rezervoarja, sicer ne vem še kako? Ko sem odvil priključek od rezervoarja, tam kjer je kroglica, se je ven ulila neka črna snov , ki niti malo ni podobna barvi bencina . Bencin je sicer svež. Poročam o rešitvi. Še enkrat hvala vsem. LP Peter
peter
Re: Pomoč, ugašanje motorja
Torej diagnoze so ble prave...Verjetno imaš na rezervoarju tako imenovano inspekcijsko lino..Cca 20 cm premer ima in je privijačena na zgornji strani rezervoarja.Sedaj pa tako.Pripravi več prozornih plastičnih kant,prečrpaj vanje ves bencin z pumpo,nato odpri pokrov.očisti rezervoar z krpami,nato spet zapri pokrov.Bencin v plastenkah pusti da se umiri in nato Z VRHA počasi toči nazaj in pusti par litrov še v kanti..nato drugo kanto in tako..par litrov drekastga bencina odnes pa na zbirni center,saj ga še u kosilnici ni gajn porabit..pa srečno,pa ne kadit ko točiš,da si v kabrio ne predelaš čolna--
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov