tohatsu 3,5

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

jadralec-mihy
Kontraadmiral
Prispevkov: 261
Pridružen: So Dec 26, 2009 13:43

tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a jadralec-mihy » Ne Jul 14, 2019 17:58

tohatsu 3,5 letnik 2010 motor bi naj imel impeler za hlajenje, v navodilih pa o tem nič ne piše
ve kdo kaj več o tem
danes kupljen pa še ni bil v vodi
Nazadnje spremenil jadralec-mihy, dne Ne Jul 14, 2019 19:06, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a Piki » Ne Jul 14, 2019 18:08

Kolikor jaz vem, ga ima. Če vidiš curek vode med delovanjem, je to to. Potrebna je občasna menjava.
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a kocka » Ne Jul 14, 2019 22:20

Pojdi na tohatsu uradno stran vpiši motor in ga imaš do zadnjega šravfa. :idea:
Drugače pa ima impeller.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a admin » Po Jul 15, 2019 17:43

Seveda ima impeler in na 3 leta je menjava obvezna, če hočeš imeti na dopustu mir! Eni pravijo tudi vsako leto, vendar iz izkušenj ti povem, da vse kar ni Volvo Penta, je za 3 leta BP, naprej pa samo bog ve... :D
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 6953
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a Marchi » To Jul 16, 2019 18:16

admin napisal/-a: vse kar ni Volvo Penta, je za 3 leta BP, naprej pa samo bog ve... :D

A Volvo je pa za 5 let :idea: 8)
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5964
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a AEgir » Sr Jul 17, 2019 15:59

5 na 5 let ;)
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a admin » To Jul 23, 2019 13:16

Točno tako, pri Volvo Penta menjaj vsako leto! Vsaj pri teh bencincih 3.0, 4.3, 5.0, 5.7, pa pri D4 in D6... Za ostalo pa ne vem, mogoče je boljše kvalitete! Pri zgoraj omenjenih se po 2 letih impeler že lepo lomi in naredi grozne probleme, če ga pustiš gor še eno sezono... Kitajska guma pač!
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a kocka » To Jul 23, 2019 21:48

A se ne bi dalo boljšega od tovarniškega narest, recimo kovinski in gumiran, tako da so samo vrhovi iz gume ali silikona?
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a weta » To Jul 23, 2019 22:16

kocka napisal/-a:A se ne bi dalo boljšega od tovarniškega narest, recimo kovinski in gumiran, tako da so samo vrhovi iz gume ali silikona?

Napacno razmišljaš. Danes je potrebno stvari tako narest, da trajajo minimalno dolgo, glih toliko, da se uporabnikom zdi še vzdržno. Vse za življenje serviserjev in proizvajalcev delov.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a admin » To Jul 23, 2019 23:25

kocka napisal/-a:A se ne bi dalo boljšega od tovarniškega narest, recimo kovinski in gumiran, tako da so samo vrhovi iz gume ali silikona?

Od kje ti pa ta ideja??? A si že kdaj videl impeler v črpalki ali samo sliko na internetu?
Malo naslednjič poglej, pa boš videl zakaj ne bi šlo... To ni propeler, tudi ni klasičen fiksen impeler, kot v kakšnih hidrofor črpalkah. Gre namreč za elastičnega, ki se v črpalki neprestano gnete in mora biti v celoti gumijast (razen pesta seveda). Zakaj je takšen je druga zgodba, vendar še vedno je to najboljše, kar znanost premore danes in da ni predrago ter zagotavlja podtlak na sesalni strani tudi, ko je suh (self priming), zagotavlja zadovoljivi tlak, velik pretok vode, pogoltne tudi manjše nečistoče, itd...

Pri Volvo impelerjih ni fora, da bi se cela lopatica zlomila, guma enostavno preperi, postane napokana in potem gre košček po košček, ko ga zagrabi sesalni ali tlačni kanal...
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a kocka » Sr Jul 24, 2019 09:32

Itak da vem kako izgleda sem jih že kar nekaj zamenjal in izhajam iz tega, da nobena stvar ni tako dobra, da ne bi mogli narediti še boljšo, če bi imel dostop do tehnologije bi naredil gumirano kovinsko osnovo in potem 5mm gumi repkov, da delajo podtlak in vlečejo vodo. In tudi če kakšen odleti ne bi ostal na vodi. Saj avto črpalka za vodo tudi ni gumi pa dela cca. 100k.
To je mišljenje za vse motorje, tako izvenkrmne kot vgradne.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a admin » Če Jul 25, 2019 13:55

Ne more biti nič kovinsko, lopatica je popolnoma prepognjena na enem delu obhoda... Mora biti gumijasta!
Glede avto črpalke, pa je to obtočna črpalka in NI samosesalna, kar nikakor ne pride v poštev! Potegneš mehurček zraka in ni več vode v motorju! Ne izmišljat nekaj, kar ne more bit!
Elektrotehnik
Poddesetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: Če Jul 31, 2014 15:01

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a Elektrotehnik » Pe Nov 12, 2021 20:12

Pozdravljeni,


imam Tohatsu 3,5 2-takten, letnik 2001.

Zamenjal sem impeller, olje v peti, svečko in očistil vplinjač.

Ključna mesta moram še namazati z mastjo, katero mast uporabljate, da je obstojna? in kje kupiti, KAMM?

Imam problem z ročko menjalnika za naprej- nazaj,
če snamem peto je ročka trda,. s tiso palico iz pete pa lahko prestavljam.
Sklepam, da ni problem v zobniku ampak prenos pri ročici? Mogoče kak nasvet kako rešiti.

Motor normalno vžge v brzini in je vozen.


Hvala!
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4309
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: tohatsu 3,5

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » So Nov 13, 2021 10:35

Ročka za prestavo gre skozi pušo na ohišju in tam ti je zaribala, ker je med pušo in ročko prišla morska voda(sol). Nebi na silo prestavljal, ker bo še slabše, mislim, da je treba sneti motor z ohišja pete, da prideš do notranjosti kjer je treba sneti prestavni vzvod, potegniti ročko za prestave ven in očistiti in namazati. Treba je kupit tesnilo, ki pride med motorjem in peto.
mašinfirer

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov