Kovaks napisal/-a:Skoraj 18 v kaže segrejejo se kabli in akomulator je vroč.
Ni toplo ali mlačno smrdi po segreti plastiki.
Če bi mel s seboj multi meter bi točno povedal.
Crrknil je regulator in/ali akumulator!!
Zamenjati moraš OBOJE !!
Kabli se segrejejo v kolikor pride celica akumulatorja v stik, regulator se pregreje in crkne, nato regulator preko usmerniškega mostiča spusti na izhod polnovalno usmerjene 3 faze > napetost se zviša na efektivno vrednost vendar akumulator napetost nekaj časa še drži v varnih mejah vendar to posledično privede do uničenja akumulatorja zaradi vretja elektrolita, akumulator prične smrdeti po gnilih jajcih in se pregreje. V kolikor se nadaljuje s polnjenjem akumulatorja le ta lahko prekine ali explodira takrat pa se na priključnih sponkah napetost dvigne na maksimalno efektivno napetost, katero je dinamo sposoben oddati. Posledično to lahko privede do uničenja motorne elektronike, saj se napetost lahko dvigne celo preko 28V.
Vzrok tem težavam pa so največkrat premajhni ali iztrošeni akumulatorji. Vse ostalo je zgolj posledica tega.
Vidim, da bo potrebno narediti en dober regulator, ki bo imel vse zaščite in bo zdržal več kot tile serijski.
Koliko ste realno pripravljeni odšteti za odličen regulator?