SERVIS VOLVO PENTA

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro, Marchi

Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 5411
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a Marchi » Sr Okt 16, 2019 09:11

Še jaz pristavim svoj pisker. Tudi jaz ne morem in ne morem pogruntat, zakaj piska alarm in utripa lučka za akumulator. Po tem, ko je "nekaj" crknilo in smo zamenjali alternator in diodni delilnik, je zdaj s štromom vse ok in lepo polni in deluje, samo alarm pa še kar tuli. In sem ga odklopil, kar pa ni varno zaradi drugih alarmov (pregreta voda, olje...). Sumim, da nekaj ni ok z ozemlitvijo alternatorja, recimo.
Bom neizmerno hvaležen, če je kdo pripravljen pogledat, kaj je na stvari. Seveda ne brezplačno!
Motor je Volvo MD2030D.
https://www.dropbox.com/s/8g4e83j3yhtx5 ... 0.pdf?dl=0
bošk
Praporščak
Prispevkov: 32
Pridružen: To Mar 02, 2010 21:31

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a bošk » Sr Okt 16, 2019 13:28

Pozdravljeni.

A ima kdo mogoče navodila za rokovanje za volvo penta gxi 260 .

Hvala in lp
bošk
Praporščak
Prispevkov: 32
Pridružen: To Mar 02, 2010 21:31

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a bošk » Sr Okt 16, 2019 13:34

A mogoče kdo pozna ISTRIA NAUTILUS servis iz Pule ?
Točneje iz Štinjana g. Igor.

Prosim za mnenje

lp
tomaz_slo
Admiral
Prispevkov: 1968
Pridružen: Če Mar 25, 2010 15:28

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a tomaz_slo » Sr Okt 16, 2019 16:04

Marchi napisal/-a:Še jaz pristavim svoj pisker. Tudi jaz ne morem in ne morem pogruntat, zakaj piska alarm in utripa lučka za akumulator. Po tem, ko je "nekaj" crknilo in smo zamenjali alternator in diodni delilnik, je zdaj s štromom vse ok in lepo polni in deluje, samo alarm pa še kar tuli. In sem ga odklopil, kar pa ni varno zaradi drugih alarmov (pregreta voda, olje...). Sumim, da nekaj ni ok z ozemlitvijo alternatorja, recimo.
Bom neizmerno hvaležen, če je kdo pripravljen pogledat, kaj je na stvari. Seveda ne brezplačno!
Motor je Volvo MD2030D.
https://www.dropbox.com/s/8g4e83j3yhtx5 ... 0.pdf?dl=0


Za začetek ti svetujem, da preveriš stanje instrumentne plošče. Največja verjetnost je, da je kak stik zaradi prisotnosti vlage v vezju, ali pa okvara polprevodnika v instrumentni plošči (stran 85 v tvojih navodilih). Morda si prebereš še tole:
http://www.ybw.com/forums/showthread.php?113591-Volvo-Penta-battery-charging-alarm-(MD2030)
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 5411
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a Marchi » Sr Okt 16, 2019 16:24

tomaz_slo napisal/-a:
Marchi napisal/-a:Še jaz pristavim svoj pisker. Tudi jaz ne morem in ne morem pogruntat, zakaj piska alarm in utripa lučka za akumulator. Po tem, ko je "nekaj" crknilo in smo zamenjali alternator in diodni delilnik, je zdaj s štromom vse ok in lepo polni in deluje, samo alarm pa še kar tuli. In sem ga odklopil, kar pa ni varno zaradi drugih alarmov (pregreta voda, olje...). Sumim, da nekaj ni ok z ozemlitvijo alternatorja, recimo.
Bom neizmerno hvaležen, če je kdo pripravljen pogledat, kaj je na stvari. Seveda ne brezplačno!
Motor je Volvo MD2030D.
https://www.dropbox.com/s/8g4e83j3yhtx5 ... 0.pdf?dl=0


Za začetek ti svetujem, da preveriš stanje instrumentne plošče. Največja verjetnost je, da je kak stik zaradi prisotnosti vlage v vezju, ali pa okvara polprevodnika v instrumentni plošči (stran 85 v tvojih navodilih). Morda si prebereš še tole:
http://www.ybw.com/forums/showthread.php?113591-Volvo-Penta-battery-charging-alarm-(MD2030)

Ne vem če si upam sam šarit po vezju. Bom pa vseeno probal.
In hvala za link, že prebiram.
polanc
Admiral
Prispevkov: 7157
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a polanc » Sr Okt 16, 2019 16:40

Mal uzadi pošprici s kontakt sprejem,da mal vlago izpodrine..druga varianta pa je da se kaka žica tišči mase in jo je prerdrsalo in pol...joka
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 5411
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a Marchi » Sr Okt 16, 2019 17:52

polanc napisal/-a:Mal uzadi pošprici s kontakt sprejem,da mal vlago izpodrine..druga varianta pa je da se kaka žica tišči mase in jo je prerdrsalo in pol...joka

polanc kdaj maš čas, da pogledava?
polanc
Admiral
Prispevkov: 7157
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a polanc » Sr Okt 16, 2019 21:12

To je pa mal teže..
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 5411
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a Marchi » Sr Okt 16, 2019 22:36

polanc napisal/-a:To je pa mal teže..

A moram na eno ruto povabit, pa bomo vmes vse porihtal. :lol:
Zdaj je še NT odpeketal nekam stran s priveza, tako da ga nič ni na pomolu.
Ni panike, bomo že nekako porihtal.
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 3691
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Sr Okt 16, 2019 22:58

Marchi
Recimo, da ti alarm tuli zaradi napake, ki je nastala zaradi zamenjave alternatorja.

1. Motor ugasnjen, dodan le kontakt s ključem:
- izmeri napetost med sponko B+ in B- na alternatorju, U(B+)=?V (V kolikor ne bi bilo diodnega delilnika bi morala biti napetost približno enaka napetosti akumulatorja)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (morala bi biti 0V)

2. Startaj motor dodaj obrate na več kot 1200 obratov:
- izmeri napetost na B+, U(B+)=?V (Ko alternator deluje ,mora biti napetost cca 14,4V)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (Ko alternator deluje , mora biti napetost cca 14,4V -0,7V)
- izmeri napetost na tlačnem stikalu (ne na senzorju) pritiska olja. Napetost mora biti cca 14,4V
- izmeri napetost na temperaturnem stikalu (ne na senzorju) hladilne tekočine. Napetost mora biti cca 14,4V

Ko boš izmeril napetosti in poslal odgovor ti bom podal nadaljna navodila za odkrivanje napake.
LP Iztok
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 3691
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

Re: SERVIS VOLVO PENTA

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Sr Okt 16, 2019 23:00

Marchi
Recimo, da ti alarm tuli zaradi napake, ki je nastala zaradi zamenjave alternatorja.

1. Motor ugasnjen, dodan le kontakt s ključem:
- izmeri napetost med sponko B+ in B- na alternatorju, U(B+)=?V (V kolikor ne bi bilo diodnega delilnika bi morala biti napetost približno enaka napetosti akumulatorja)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (morala bi biti 0V)

2. Startaj motor dodaj obrate na več kot 1200 obratov:
- izmeri napetost na B+, U(B+)=?V (Ko alternator deluje ,mora biti napetost cca 14,4V)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (Ko alternator deluje , mora biti napetost cca 14,4V -0,7V)
- izmeri napetost na tlačnem stikalu (ne na senzorju) pritiska olja. Napetost mora biti cca 14,4V
- izmeri napetost na temperaturnem stikalu (ne na senzorju) hladilne tekočine. Napetost mora biti cca 14,4V

Ko boš izmeril napetosti in poslal odgovor ti bom podal nadaljna navodila za odkrivanje napake.
LP Iztok

PS: Jaz sem tukaj... od 26.8.2019.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti