Voda v peti
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Voda v peti
Danes sem opravil servis motorja z menjavo olja v motorju + oljni filter in menjavo olja v peti.
Takoj, ko sem odtegnil spodnji vijak v peti je priteklo nekaj vode in nato kombinacija vode ter olja ter na koncu olje.
Vem, da je voda težja od olja in da je zato najprej pritekla voda. Vem pa tudi, da voda v peti nima kaj iskati. Zato bi rabil nasvet kako ugotoviti kje bi lahko puščala peta, da se mi je pripetila ta zadeva ter kako to rešiti.
Gre za motor 4 taktni Mercury 50 hp letnik 2007.
Hvala za vaše odgovore in mnenja.
Takoj, ko sem odtegnil spodnji vijak v peti je priteklo nekaj vode in nato kombinacija vode ter olja ter na koncu olje.
Vem, da je voda težja od olja in da je zato najprej pritekla voda. Vem pa tudi, da voda v peti nima kaj iskati. Zato bi rabil nasvet kako ugotoviti kje bi lahko puščala peta, da se mi je pripetila ta zadeva ter kako to rešiti.
Gre za motor 4 taktni Mercury 50 hp letnik 2007.
Hvala za vaše odgovore in mnenja.
Re: Voda v peti
Semeringe bo treba menjat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Voda v peti
In to vse,ne le tega ki trenutno že pušča..ostali v sklopu samo što nisu..bi rekli uni od dol..
Re: Voda v peti
Pa še osi preglej, tam kjer drgne semering, če so še cele. Če niso, obstaja TALE prva pomoč.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Voda v peti
Osi ja
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Voda v peti
Običajno spusti semering pod impelerjem, ker impeler vsi menjajo, na semering pa pozabijo.Ko boš menjal bodi pozoren tudi na mesto na osi kjer laufa semering, ta zna dobro zarezati v os in naredi kar malo žleba.Če je že na oko žleb izrazit, bo treba menjati celo osovino, ali jo pa popravit, kar je mnogo ceneje od nove.Osovina se da na trdo kromanje in zopet bo kot nova.
mašinfirer
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Voda v peti
Lahko pa semering namestis tako da bo za 1/2mm na drugem mestu tekel po GREDI kot prej in bo za naslednjih 10let tudi držalo.
Re: Voda v peti
Pri vsem tem se mi poraja tudi vprašanje kakšna je situacija z zobniki glede na to, da je bila voda v peti in ni bilo ustreznega mazanja.
Na tesnilih in v olju ni bilo videti kakšnih sledi opilkov ali kaj podobnega.
Na tesnilih in v olju ni bilo videti kakšnih sledi opilkov ali kaj podobnega.
Re: Voda v peti
Hoj!
Lahko se zgodi, da je tesnilo droga menjalnika spustilo in ne semeringi. Lahko je poškodovano tudi tesnilo zgornjega vijaka za kontrolo oz. odzračevanje pete. Jaz bi prvo to preveril, potem pa naprej. Je pa tudi res, da menjava semeringov ne more škoditi, prej nasprotno, seveda, če je strokovno narejeno.
Drugače pa je tukaj nekaj postopkov:
https://www.youtube.com/watch?v=lnhZFn5gkG4
https://www.youtube.com/watch?v=cjem-ehuuw4
https://www.youtube.com/watch?v=tQwW91RfOGA
Lahko se zgodi, da je tesnilo droga menjalnika spustilo in ne semeringi. Lahko je poškodovano tudi tesnilo zgornjega vijaka za kontrolo oz. odzračevanje pete. Jaz bi prvo to preveril, potem pa naprej. Je pa tudi res, da menjava semeringov ne more škoditi, prej nasprotno, seveda, če je strokovno narejeno.
Drugače pa je tukaj nekaj postopkov:
https://www.youtube.com/watch?v=lnhZFn5gkG4
https://www.youtube.com/watch?v=cjem-ehuuw4
https://www.youtube.com/watch?v=tQwW91RfOGA
Re: Voda v peti
Wisdom hvala za posredovane video posnetke in mnenje.
Vsekakor bom preveril vse našteto.
Prejšnji lastnik vem, da je menjal impeler, je pa vprašanje če je menjal tudi semeringe kot se priporoča.
P.S. če se prav spomnim imava midva podoben model motorja
Vsekakor bom preveril vse našteto.
Prejšnji lastnik vem, da je menjal impeler, je pa vprašanje če je menjal tudi semeringe kot se priporoča.
P.S. če se prav spomnim imava midva podoben model motorja
Re: Voda v peti
BE84,
verjetno res, moj motor je Mercury F40 EFI, letnik pa je 2005, kupljen pa 2006.
verjetno res, moj motor je Mercury F40 EFI, letnik pa je 2005, kupljen pa 2006.
Re: Voda v peti
Si mogoče že sam menjaval zgoraj omenjene zadeve?
Re: Voda v peti
Pardon, gredi.
Ni nujno ravno nova gred ali kromanje.
Kolega je s tistim z mojega linka popravil gred vodne pumpe.
Ni nujno ravno nova gred ali kromanje.
Kolega je s tistim z mojega linka popravil gred vodne pumpe.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Voda v peti
BE84 napisal/-a:Si mogoče že sam menjaval zgoraj omenjene zadeve?
Nisem menjaval, ker do sedaj še ni bilo potrebe. Je pa zanimivo, da s prejšnjim motorjem Mariner Magnum 4 tudi nisem imel nobenih problemov z nogo, lastnik sem bil 10 let, motor je bil pa letnik 1993. Bo že držalo, da je pri vsaki stvari potrebno imeti tudi nekaj sreče.
Re: Voda v peti
V katero smer se obrne pravilno semering pri propelerju (motor Mercury 50 EFI)
V načrtih je tole tako slabo prikazano, da sem v dilemi kako pravilno obrniti.
Vem, da more prvi notranji semering držati olje pred iztekanjem, zunanji pa ščiti pred vdorom vode.
Še slika:
https://imgur.com/o6tOPv7
V načrtih je tole tako slabo prikazano, da sem v dilemi kako pravilno obrniti.
Vem, da more prvi notranji semering držati olje pred iztekanjem, zunanji pa ščiti pred vdorom vode.
Še slika:
https://imgur.com/o6tOPv7
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot], Podgurc na barki in 11 gostov