Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
Živeli,
v čemu bi lahko bila težava? Pri spuščanju ali dviganju ko se motor nasloni na spodnja dva amortizerja oziroma, ko se dviga pride do tega, da pade moč elektromotorja in izklopi bimetal (zaščita), da ne pride do pregretja..
https://www.youtube.com/watch?v=AGiCx0SwcvM
v čemu bi lahko bila težava? Pri spuščanju ali dviganju ko se motor nasloni na spodnja dva amortizerja oziroma, ko se dviga pride do tega, da pade moč elektromotorja in izklopi bimetal (zaščita), da ne pride do pregretja..
https://www.youtube.com/watch?v=AGiCx0SwcvM
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
Živijo,
Moje razumevanje:
Slišat je povečano obremenitev na elektro motorju (padec vrtilne hitrosti). Posledično elektro motor "potegne" večji tok in se kot kaže krtačke pregrevajo. Temperaturno stikalo (bimetal) pa opravi svojo funkcijo - izklopi motor.
Glede vzroka: se je morda kaj spremenilo v vodilih motorja - trše premikanje?
Moje razumevanje:
Slišat je povečano obremenitev na elektro motorju (padec vrtilne hitrosti). Posledično elektro motor "potegne" večji tok in se kot kaže krtačke pregrevajo. Temperaturno stikalo (bimetal) pa opravi svojo funkcijo - izklopi motor.
Glede vzroka: se je morda kaj spremenilo v vodilih motorja - trše premikanje?
LP, Andrej
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
V vodilih nebi smel bit problem ker med glisiranjem ko trimaš je na trim strašn moment in mora delat. Mogoče v samem cilindru da je težava.
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
Zgleda je nekaj s cilindrom, ker ko pride proti skrajni točki je "slišat" povečano obremenitev.
pojdi se z bikom bost!
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
peterv6i napisal/-a:Živeli,
v čemu bi lahko bila težava? Pri spuščanju ali dviganju ko se motor nasloni na spodnja dva amortizerja oziroma, ko se dviga pride do tega, da pade moč elektromotorja in izklopi bimetal (zaščita), da ne pride do pregretja..
https://www.youtube.com/watch?v=AGiCx0SwcvM
Pero , sem dal še vprašanje na FB grupo Yamaha, pokonektaj me na FB
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
Meri napetost na relejih, na kablih, ki gredo na trim, zelena in modra, med delovanjem. Bo razviden padec napetosti.
Ali pa priklopi, z dvema kabloma, iz baterije direktno na zeleno in modro žico, če je kaj drugače ali bolje.
Takni kable in priključke, če se kaj grejejo.
Nekaj poskusov za se približat napaki.
Ali pa priklopi, z dvema kabloma, iz baterije direktno na zeleno in modro žico, če je kaj drugače ali bolje.
Takni kable in priključke, če se kaj grejejo.
Nekaj poskusov za se približat napaki.
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
NAčeloma izklopi v spodnjem delu ko se nasloni na tista dva pomožna amortizerja trima in pa ko se iz spodnjega dela dviga navzgor.. Ko je enkrat motor dvignjen nad nosilcem motorja se normalno premika..
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
Kako reagira, če mu malce pomagaš, torej da motor porivaš dop, ko se spušča in mu pomagaš, ko dviga? Verjamem, da je v vodi to težje probat
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
A pa ste ziher, da imajo trim motorji zaščito proti pregretju? Sicer mam drugo znamko, je pa znana po tem, da ima največ elektronike v motorju in te zaščite nima.
Še stikal, ki bi trim motor ugasnili ko je v ekstremnih legah ni - ima olje nekakšen iberlauf in to je to.
Tudi pomoje je problem v gnilih kablih. Voltmeter v roke pa bo vse jasno.
Tudi sicer ne vem zakaj bi bilo stikalo proti pregretju potrebno pri trim motorju, saj to ni neka zadeva, ki nonstop dela in se lahko uniči brez vednosti uporabnika.
Konec koncev tudi zaganjač nima temperaturne zaščite...
Še stikal, ki bi trim motor ugasnili ko je v ekstremnih legah ni - ima olje nekakšen iberlauf in to je to.
Tudi pomoje je problem v gnilih kablih. Voltmeter v roke pa bo vse jasno.
Tudi sicer ne vem zakaj bi bilo stikalo proti pregretju potrebno pri trim motorju, saj to ni neka zadeva, ki nonstop dela in se lahko uniči brez vednosti uporabnika.
Konec koncev tudi zaganjač nima temperaturne zaščite...
Xilinx Vivado HLx trainee
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
Mercury ima bimetal direkt pri krtačkah. In prav je da ga ima za takale situacije da ne skuri motorja
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
kaj ni trim od Yamahe hidravličen in nima nobene mehanske povezave?
kako lahko elektro pogon hidravlične črpalke "počepne" če se mu tlaki ne spreminjajo samo volumen se mu poveča? oz. zmanjša. Če sem prav razumel, ko ga nasadi na trim svečo (tilt sveče že tako ali tako poganja gor in dol) mu ven vrže bimetal. kdaj? ko spušča ali dviga?
jaz bi prvo podrl cilindre (hitro narejeno), pogledal olje, pogledal črpalko če je ok in ni ohišje pregnito, kable da niso oksidirali in to je to. najslabše kar je lahko, je da je prišla voda v olje in sedaj lepo riba s tisto emulzijo
kako lahko elektro pogon hidravlične črpalke "počepne" če se mu tlaki ne spreminjajo samo volumen se mu poveča? oz. zmanjša. Če sem prav razumel, ko ga nasadi na trim svečo (tilt sveče že tako ali tako poganja gor in dol) mu ven vrže bimetal. kdaj? ko spušča ali dviga?
jaz bi prvo podrl cilindre (hitro narejeno), pogledal olje, pogledal črpalko če je ok in ni ohišje pregnito, kable da niso oksidirali in to je to. najslabše kar je lahko, je da je prišla voda v olje in sedaj lepo riba s tisto emulzijo
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
Zgleda, da so šle ščetke... Sedaj motorček trima ne deluje več.. če pa ga potolčeš se še malo premakne..
Bo treba zamenjat ščetke..
Drugo vprašanje...
Če motor pustim na nosilcih v zgornji legi.. in odvijem vijake spodaj (kot je na sliki) 3-vijaki so. Potem lahko snamem elektro motor v kompletu.. Je potrebno še na kaj drugega paziti? Očitno bo nekaj olja steklo ven...
Bo treba zamenjat ščetke..
Drugo vprašanje...
Če motor pustim na nosilcih v zgornji legi.. in odvijem vijake spodaj (kot je na sliki) 3-vijaki so. Potem lahko snamem elektro motor v kompletu.. Je potrebno še na kaj drugega paziti? Očitno bo nekaj olja steklo ven...
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
Motor podpri, ker ko boš rotor potegnil ven, bo pritisk motorja porinil olje v elektromotor če ga ne boš podprl.
Vzami šalčko dol, rotor potegni ven in ga očisti, zamenjaj krtački in ju pripni z z dvema najtanjšima vezicama al pa kakšnim cvernom, vstavi nazaj rotor, odstrani vezici in pokrij s šalčko.
Relativno simpl proces.
Cilindrov ni treba mazat z mastjo, bolj kot so čisti, boljše je. Na mast se ti bo prilepil prah in mini kamenčki, ki ti bodo zjebali tesnila in si naredil iz p***e kozolec.
Vzami šalčko dol, rotor potegni ven in ga očisti, zamenjaj krtački in ju pripni z z dvema najtanjšima vezicama al pa kakšnim cvernom, vstavi nazaj rotor, odstrani vezici in pokrij s šalčko.
Relativno simpl proces.
Cilindrov ni treba mazat z mastjo, bolj kot so čisti, boljše je. Na mast se ti bo prilepil prah in mini kamenčki, ki ti bodo zjebali tesnila in si naredil iz p***e kozolec.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
peterv6i napisal/-a:Zgleda, da so šle ščetke... Sedaj motorček trima ne deluje več.. če pa ga potolčeš se še malo premakne..
Bo treba zamenjat ščetke..
Drugo vprašanje...
Če motor pustim na nosilcih v zgornji legi.. in odvijem vijake spodaj (kot je na sliki) 3-vijaki so. Potem lahko snamem elektro motor v kompletu.. Je potrebno še na kaj drugega paziti? Očitno bo nekaj olja steklo ven...
dvigneš motor v prekip, varuješ z original preklopno spono, malce spusti trim in lahko delaš kar hočeš ko je razbremenjen kipni cilinder. če boš potegnil ven cel motor, bo pač steklo malo olja ven, kar pa ni problem, doliješ potem, pa ga ene 3-4x pelješ gor in dol pa doliješ po potrebi. podirat motor na ohišju je pa muka in se ti zna zgodit da ne boš povsod dobro zatesnil pa boš iskal cel motor nov. tudi snet trim komplet cel ni noben bavbav, pa lepo delaš na ponku
mazat pa ne batnic, to je največja oslarija ki jo lahko počneš.
Re: Yamaha F150 - izklopi bimetal trima
podirat motor na ohišju je pa muka in se ti zna zgodit da ne boš povsod dobro zatesnil pa boš iskal cel motor nov. tudi snet trim komplet cel ni noben bavbav, pa lepo delaš na ponku
Jaz bi snel cel trim, ga pregledal in pomenjal tudi ostale stvari. Prebarvar bi šalco od motorja z eno solidno 2k zadevo in na koncu vijake od šalce na debelo premazal s kent maso. Pravzaprav cel spoj z vijaki vred. Šalca vedno tam začne gniti. Pri sebi sem naredil tako in je trim po 10 sezonah brez kančka rje. In tudi ostal bo tak še naslednjih 10 sezon.
Xilinx Vivado HLx trainee
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot] in 15 gostov