"rja" Aluminija
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: "rja" Aluminija
platišča niso v morju Marcel. in vrat ne moreš spolirat s koluti kot lahko platišča, da zapreš vse pore
Re: "rja" Aluminija
Roka pa purol pa gas. Če se vrat ne da stran, bi jaz naredil naslednje, s pilo bi zbrusil te luknjice, s tigom navaril v vsako malo aluminija (če je to sploh potrebno) pol pa z roko pošmerglal na neko fino granulacijo ~600-800 in čez prozoren lak. Ali pa opcija B purol pasta in spolirat na visoki sijaj na roko, pol pa ta letalska tekočina, ki povzroči oksidacijo aluminija in s tem zaščito. Tak mal rumenkast alu pride pol in v kratkem ne propade, na dolgi rok pa itak gre vse.
Že če bi kvalitetno na roke spoliral in vsak let obnovil mal, bi po moje blo ok.
Edit: Alodine se imenuje reč od henkla, Iridite pa od allied chemicals.
Že če bi kvalitetno na roke spoliral in vsak let obnovil mal, bi po moje blo ok.
Edit: Alodine se imenuje reč od henkla, Iridite pa od allied chemicals.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: "rja" Aluminija
Barvanje ja, sam hudič je ker allu oksidira že vmes ko ga brusiš, temeljne pa ne bo dajal gor kot, če se barva noga motorja
-
- Naddesetnik
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Pe Avg 09, 2013 18:25
Re: "rja" Aluminija
Zbrusi, spoliraj, razmasti in polakiraj. Najboljsa zaščita za aluminij in medenino.
Re: "rja" Aluminija
Barva se na spoliran alu ne prime, biti mora oksidiran.
Edina dobra rešitev za zaščito aluminija, ki ni iz korozijsko odporne litine je eloksacija. V kolikor želiš površino naknadno lakirat jim to poveš in ti eloksiranje zaklučijo pred kuhanjem, da pustijo odprte pore, drugače pač eloksiraš in pustiš.
Za barvanje brez eloksacije moraš pustit, da dobro oksidira, nato naneseš primer za alu, nadaljevanje je pa kot vsako barvanje. Nisem prepričan ampak mislim, da je zadeva podobna cinkani površini in neka pospešena oksidacija z kislinami ne pomaga, potekat mora počasi, naravno.
Edina dobra rešitev za zaščito aluminija, ki ni iz korozijsko odporne litine je eloksacija. V kolikor želiš površino naknadno lakirat jim to poveš in ti eloksiranje zaklučijo pred kuhanjem, da pustijo odprte pore, drugače pač eloksiraš in pustiš.
Za barvanje brez eloksacije moraš pustit, da dobro oksidira, nato naneseš primer za alu, nadaljevanje je pa kot vsako barvanje. Nisem prepričan ampak mislim, da je zadeva podobna cinkani površini in neka pospešena oksidacija z kislinami ne pomaga, potekat mora počasi, naravno.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: "rja" Aluminija
Mogoče kdo ve po kakem postopku barvajo aluminjaste avte? Mogoče se da kaj naučit iz tega.
-
- Naddesetnik
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Pe Avg 09, 2013 18:25
Re: "rja" Aluminija
Aluminij se najbolje barva prašno.Problematična je tanka pločevina,ki se v peči rada zvije.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: "rja" Aluminija
Avto je polakiran z enako barvo kot vsak drug. “Trmelj” je kljucnega pomena pomoje. Aluminjastem avtu 300kkm in 15let+ ne naredi hudega kar za železnega ne moremo rečit.
Re: "rja" Aluminija
Na kopnem se alu zaščiti sam in ga sploh ni treba barvat. Jaz imam raw bicikl že ene 5 let pa mu nič ne manjka. Je pa sam pobrušen s 3m gobico na nekih 600 in to je to.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov