Pozdravljen
OK vidim, da si že dal 2x Orion. Glede na to da bo alternator samo en in še ta bo predvsem za LiFePo4 servisno banko potem je res bolje, da daš 2x Orion CHARGER(!!!) da bo polnil z visokim tokom, kajti Orion za motorni akumulator mora kar lepo polniti med delovanjem motorja, zaradi elektronike in instrumentacije motorja.
Za precharge kontroler z izhodom za bistabilni rele sem Tineta že dolgo prosil, ker sem izdelal podoben sistem na 57" Nauter custom barki. Zdelo se mi je nesmiselno, da posebej razvijem samo za en kos kontroler za bistabilni kontaktor, zato sem ga večkrat prosil naj to integrira v svoj
REC PRE-CHARGE UNIT V3.1...Lure napisal/-a:2...Bowthruster je že od začetka na taki bateriji in v 10 letih ni bilo nobenega problema, samo 2 leti nazaj sem zamenjal baterijo z enako po specifikaciji.
Če ne verjameš poskusi z dodatnim akumulatorjem na kable za start pa se boš sam prepričal. Pred leti je imel Halberg Rasy 40 točno tako montiran le en aku. Lastnik mi je dal odprte roke da nadgradim sisteme napajanja po mojih izkušnjah. Po prvi plovbi me kliče in vpraša kaj sem naredil, da sedaj Bow Thruster deluje vsaj 2x močneje kot prej. Povedal je da je ženo na premcu spodneslo, ker ni bila vajena, da BT lahko deluje tako dobro. Prej je bil to le mlinček za pristajanje v lahkem bočnem vetrcu, sedaj pa deluje BP v zelo močni burji. Poskusi!
Lure napisal/-a:...Razmišljal sem še ali rabim tudi Charge disconnect (REC Active BMS ima izhod tudi za to), ampak glede na to da so polnilci za LiFePo4 vsi na Victron omrežju (MultiPlus, MPPT, Wakespeed), predvidevam da tega ne rabim ker se bodo že preko Victron omrežja ugasnili ko bo REC BMS poslal signal, right?
SUPER!!! Sedaj si sam prišel do bistva pravilno projektiranega in izdelanega sistema z LiFePo4. Točno tako NE POTREBUJEŠ, ČE UPORABIŠ VSE SISTEME POLNENJA OD VICTRONA IN KOMPATIBILNE.