Vzdrževanje in Obnova lesa
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Pred leti sem saniral poškodbe na lesu z Venezziani lakom Woodmat ali nekaj podobnega. Ampak ta lak ni dal niti približno tako kvalitetnega rezultata kot ta lak katerega sem po priporočilu Darha uporabil sedaj.
Darh daj prosim povej kateri tip laka je to. O tem sem imel plan še kaj več napisat ampak trenutno nimam časa zaradi zaključevanja nekaj projektov in seveda obnove barke.
Lak sem uporabil Adler, legnopur G50 polmat. (Blažič doo...)
Valjčke sem nabavil v KLP Komenda...
Darh daj prosim povej kateri tip laka je to. O tem sem imel plan še kaj več napisat ampak trenutno nimam časa zaradi zaključevanja nekaj projektov in seveda obnove barke.
Lak sem uporabil Adler, legnopur G50 polmat. (Blažič doo...)
Valjčke sem nabavil v KLP Komenda...
Nazadnje spremenil Nikola T., dne Če Feb 04, 2021 09:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Adler, legnopur.
Ti imas G50, to je polmat.
Ta lak ne zaliva lesnih por in je zato videz lakirane povrsine, kot da ni lakirana ker ni “zalita”.
To je PU lak z dodatkom vodnega laka, zato da ga lahko prodajajo, ker klasicnih PU lakov se baje ne sme vec prodajat. Vodni in akrilni laki pa niso tako kvalitetni kot PU.
Abramoviceva banja je tudi lakirana z Adlerjem 9 slojev vosoki sijaj. Postopek je pa 9 mesecev!
Kolega, bivsi sodelavec, je delal na njej.
Ti imas G50, to je polmat.
Ta lak ne zaliva lesnih por in je zato videz lakirane povrsine, kot da ni lakirana ker ni “zalita”.
To je PU lak z dodatkom vodnega laka, zato da ga lahko prodajajo, ker klasicnih PU lakov se baje ne sme vec prodajat. Vodni in akrilni laki pa niso tako kvalitetni kot PU.
Abramoviceva banja je tudi lakirana z Adlerjem 9 slojev vosoki sijaj. Postopek je pa 9 mesecev!
Kolega, bivsi sodelavec, je delal na njej.
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Lej, če je Roman postavu nek standard, se ga držmo!
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Roman nevem ce ga je postavu, to so mu pac prodal.
Njega mislim da si ne upajo nategnit, ker to bi pa bila reklamacija.
Njega mislim da si ne upajo nategnit, ker to bi pa bila reklamacija.
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Se to, zelo pomembno!
Adlerja sta 2!
Avstrijski in Italijanski.
20 let nazaj in vec so vsi hodili v Gorico po Adlerja, ker je bil boljsi, sedaj je pa obratno. Avstrijski je bistveno boljsi, Italijan je slabsi kot nevem Colorjev, pa nimam nicproti Colorju, samo...... pazite kje ga nabavljate.
Lpd
Adlerja sta 2!
Avstrijski in Italijanski.
20 let nazaj in vec so vsi hodili v Gorico po Adlerja, ker je bil boljsi, sedaj je pa obratno. Avstrijski je bistveno boljsi, Italijan je slabsi kot nevem Colorjev, pa nimam nicproti Colorju, samo...... pazite kje ga nabavljate.
Lpd
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Darh napisal/-a:Roman nevem ce ga je postavu, to so mu pac prodal.
Njega mislim da si ne upajo nategnit, ker to bi pa bila reklamacija.
tko se reče
Btw a ti prodajaš te lake itd?
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
al napisal/-a:Darh napisal/-a:Roman nevem ce ga je postavu, to so mu pac prodal.
Njega mislim da si ne upajo nategnit, ker to bi pa bila reklamacija.
tko se reče
Btw a ti prodajaš te lake itd?
Ne.
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Noben pa ne svetuje Heliosov lak , ki je prav tako kakovosten.. , Naj bo to Heliodur al pa akril sta dovolj kvalitetna. Vsi , ki me poznate veste , da imam svojo lakirnico in sem kar nekaj laka že čez pištolo spustil, tko nekako okoli tone.. Pa vam povem ko lakiram z Sayeryem al pa Adlerjem al pa z Heliosovim je samo lakiranje tam tam, ter tudi po nekaj letih je stanje vseh lakov enako. Vsi so namreč zeeelo neodporni na UV. Je pa zelo pomembno , da se držite mešalnega razmerja , in ne tisto , malo več trdilca , da bo za ziher. Je res , da so vsi laki prav zaradi tega podkristalizirani ampak vseeno.. A -ja tudi Sayer uporablja pri izdelavi svojih lakov Heliosove smole..
Fiat Justitia ... Some day....
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Nekateri člani se boste morda spomnili , da sem pred časom spraševal za vzdrževanje lesa oz zunanje bočne lesene mahagonijeve obloge , no po kar dosti mailih "sem ter tja " sem prišel do informacije kaj pa uporablja fabrika v italiji v proizvodnji novih.
Tole zapisujem v morebitno pomoč vam ki ste strokovnjaki na tem področju.
Good morning ,
First of all, we thank you for contacting us and for being interested in using our products.
We premise that, referring to a description of the conditions by sending photos, we cannot provide objective assessments, but unfortunately only provide indications/solutions in a generic way.
However, we point out that there seems to be a problem of moisture absorption at the joints between the various wooden boards and/or, where they are fixed to the hull, which must be solved before starting any application process; furthermore, the wood must be brought to new condition, removing all the old paint products applied.
Below is the painting procedure we recommend (after careful cleaning and uniform sanding phase with abrasive paper No. P60 - P80):
- Boero Polywood, bi-component transparent insulator primer, n. 2 - 3 coats, overall thickness ~ 60 µm – DTF (dry film thickness)
- Sanding with abrasive paper No. P180 – P220
- Boero Challenger UV, transparent polyurethane varnish, n. 3 - 5 coats (or more, optional layers), overall thickness 150 – 250 µm – DTF (dry film thickness), based on wood absorption and aesthetic appearance required
Please note: pay attention to apply the product evenly in correspondence with edges, corners, external round profile of the handrail, protruding parts and any surface irregularities (it is recommended to apply a few additional coats of reinforcement on these parts, stripe-coat) and above all, not to remove the varnish applied from these surfaces during a possible sanding treatment between the various coats.
The product data sheets are attached and show the recommended procedures for the cleaning and the preparation of the surface / substrate and all the information to perform a good application.
Best regards
Technical Assistance Team
YACHTING BUSINESS UNIT
Tukaj sem našel
https://www.boeroyachtcoatings.com/it/prodotti-per-pitturazione-riparazione-e-manutenzione-delle-imbarcazioni/
Me zanima kaj vi mislite
Tole zapisujem v morebitno pomoč vam ki ste strokovnjaki na tem področju.
Good morning ,
First of all, we thank you for contacting us and for being interested in using our products.
We premise that, referring to a description of the conditions by sending photos, we cannot provide objective assessments, but unfortunately only provide indications/solutions in a generic way.
However, we point out that there seems to be a problem of moisture absorption at the joints between the various wooden boards and/or, where they are fixed to the hull, which must be solved before starting any application process; furthermore, the wood must be brought to new condition, removing all the old paint products applied.
Below is the painting procedure we recommend (after careful cleaning and uniform sanding phase with abrasive paper No. P60 - P80):
- Boero Polywood, bi-component transparent insulator primer, n. 2 - 3 coats, overall thickness ~ 60 µm – DTF (dry film thickness)
- Sanding with abrasive paper No. P180 – P220
- Boero Challenger UV, transparent polyurethane varnish, n. 3 - 5 coats (or more, optional layers), overall thickness 150 – 250 µm – DTF (dry film thickness), based on wood absorption and aesthetic appearance required
Please note: pay attention to apply the product evenly in correspondence with edges, corners, external round profile of the handrail, protruding parts and any surface irregularities (it is recommended to apply a few additional coats of reinforcement on these parts, stripe-coat) and above all, not to remove the varnish applied from these surfaces during a possible sanding treatment between the various coats.
The product data sheets are attached and show the recommended procedures for the cleaning and the preparation of the surface / substrate and all the information to perform a good application.
Best regards
Technical Assistance Team
YACHTING BUSINESS UNIT
Tukaj sem našel
https://www.boeroyachtcoatings.com/it/prodotti-per-pitturazione-riparazione-e-manutenzione-delle-imbarcazioni/
Me zanima kaj vi mislite
pojdi se z bikom bost!
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Danes sem jo mahnil do Blažiča, z namenom kupiti lak za obnovo lesa v notranjosti barke.
In rečem da bi imel Adlerja - lengopur 50 .
Pa mi jo prodajalec skor ni hotu prodat
Pa to ni za barke , tam je vlaga,....... no go
Na moje vztrajanje , pa se je le upognil in mi jo prodal
In rečem da bi imel Adlerja - lengopur 50 .
Pa mi jo prodajalec skor ni hotu prodat
Pa to ni za barke , tam je vlaga,....... no go
Na moje vztrajanje , pa se je le upognil in mi jo prodal
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Tale set sem dobil za začetek
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Ti si vzel G30, to je mat.
A to ti je rekel, no sej noben lak ni za vlago, ampak z necim pa moras pobarvat.
A to ti je rekel, no sej noben lak ni za vlago, ampak z necim pa moras pobarvat.
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Darh napisal/-a:Ti si vzel G30, to je mat.
A to ti je rekel, no sej noben lak ni za vlago, ampak z necim pa moras pobarvat.
Ja,vzem sem G30, ker G50 ni imel na zalogi. Na deščici mi je pokazal razliko, pa se mi ni zdelo tolk razlike, da bi kompliciral..
Barka ni nova, tako da čudeža ne bom naredil iz nje. Vsekakor se bom pa potrudil speglat vse detajle, da bodo čim bolj poenoteni.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Nesi nazaj in zamenjaj s polmat še predno ga odpreš in predno ti bo žal!!! Polmat se ti bo ujel z barko.
Jaz sem lak, ki mi je ostal odstopill prijatelju, ki tudi obnavlja barko v Izoli.
Jaz sem lak, ki mi je ostal odstopill prijatelju, ki tudi obnavlja barko v Izoli.
Re: Vzdrževanje in Obnova lesa
Sedaj imajo grozne probleme pri Blazicu, ker so se selili v cono na Brniku in imajo tam skladisce. Tudi mi ki redno nabavljamo pro njih se se nismo navadili, da sedaj v Ljubljani pa ne dobis skoraj nic. Po moje so se mal z......., k so se prestavli.
Jaz ti tudi svetujem, da zamenjas, ker bo motece.
Jaz ti tudi svetujem, da zamenjas, ker bo motece.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov