Letos na dopustu sem opazil da moj gumenjak- tender zlo slabo vodljiv že ob malo močnejšem vetru , dostikrat se je zgodilo da me je odneslo mimo jadrnice če sem le malo bolj zmanjšal gas , da je šel pa naravnost sem moral met obrnjenga v eno smer , drugače je rusjak iz gume prevlečene z platnom kot stare blazine za napihnt 2,2 m dolg in gor obešen jonson seahorse 2KM. se da kako izboljšat vodljivost? al pa bom mogu kupt kakšnga z trdim dnom ki je zame predrag
Lep pozdrav Marjan
Vodljivost gumenjaka
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Predvidevam, da tvoj gumenjak nima nikakršne ali skoraj nikakršne kobilice.Zaradi tega ima smerno vodljivost kot kakšna narobe obrnjena miza.Dostikrat gledam na sidriščih kako se motovilijo z malimi tenderji, ki so brez kobilice, plujejo namreč kar popreko.
Ne rabiš trdega tenderja, dovolj bo že takšen z napihljivo kobilico.
Ne rabiš trdega tenderja, dovolj bo že takšen z napihljivo kobilico.
Zodiac Zoom 260 S z napihljivo kobilico je že za 960 eurov.
http://www.gumenjak.com/materiali/ceniki%20zodiac/cadet%20zoom%202007.pdf
http://www.gumenjak.com/materiali/ceniki%20zodiac/cadet%20zoom%202007.pdf
Letos sem presedlal z maestrala 18 in T4 na Yam380 in Yamaho 25. Po pričakovanju sem imel nekaj težav z vodenjem čolna, sploh prve dni. Na začetku sem imel premalo napihnjeno kobilico, ker me je kolega ustrašil z zgodbo, kako lahko prepolna kobilica poči... Čoln je bil praktično nevodljiv. Druga težava je ročica za upravljanje motorja. Težko (se mi zdi) je namreč zavijati, brez da bi dodal ali odvzel gas. Vsak premik roke pomeni tudi premik ročice za plin, ki je zalo občutljiva in ima malo hoda (mogoče 1/4 obrata) Tako je bil občutek, kot da bi jahaj neukročenega konja. S prakso se je to precej popravilo, a vseeno mislim, da bi stvar precej olajšal z volanom in ročico plina na konzoli. Ima kdo podobne izkušnje? Kakšni so načini montaže konzole na gumenjaka, kje se to da kupiti, cena? Prosim za info...
Še nekaj: S kom naj premažem gumenjaka, preden ga zapokam za čez zimo?
Še nekaj: S kom naj premažem gumenjaka, preden ga zapokam za čez zimo?
klemen..:
Glede vodljivosti čolna..Če se ne motim ima motor en vijak ki se utrdi prmikanje motorja.To pa pomeni,da če ga boš ravno prav nastavil,boš lahko pri glisiranju praktično ispustil ročico in ti bo motor držal smer,čeprav meni osebno to ni všeč,jest jo raje držim.Ziher je ziher.
Glede volana in komand.Dobiš vse dele skoraj v vsaki navtični trgovini.Glede montiranja pa ti svetujem da si pogledaš slike raznih oglasou na netu in pogledaš kako imajo drugi narejeno.Pa si potem izbereš varjanto ki ti je všeč.Glede postavitve konzole pa ti svetujem da jo namestiš prej preden kupiš zajle,da boš imel potem pravo dolžino.
Moje mnenje
LP
Glede vodljivosti čolna..Če se ne motim ima motor en vijak ki se utrdi prmikanje motorja.To pa pomeni,da če ga boš ravno prav nastavil,boš lahko pri glisiranju praktično ispustil ročico in ti bo motor držal smer,čeprav meni osebno to ni všeč,jest jo raje držim.Ziher je ziher.
Glede volana in komand.Dobiš vse dele skoraj v vsaki navtični trgovini.Glede montiranja pa ti svetujem da si pogledaš slike raznih oglasou na netu in pogledaš kako imajo drugi narejeno.Pa si potem izbereš varjanto ki ti je všeč.Glede postavitve konzole pa ti svetujem da jo namestiš prej preden kupiš zajle,da boš imel potem pravo dolžino.
Moje mnenje
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: sportivo in 14 gostov