tomos 4
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
tomos 4
tomos 4 in 4.5s
se uporablja svecke bosna f 80
so zelo dobre in dobro toplotno zdrzljivost to pomeni da ne dela mostickov......
me elektrodo in maso...
se uporablja svecke bosna f 80
so zelo dobre in dobro toplotno zdrzljivost to pomeni da ne dela mostickov......
me elektrodo in maso...
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 121
- Pridružen: Če Jul 05, 2007 23:14
- Kraj: Southern district of Maribor
- Kontakt:
Re: tomos 4
Mihic napisal/-a:tomos 4 in 4.5s
se uporablja svecke bosna f 80
so zelo dobre in dobro toplotno zdrzljivost to pomeni da ne dela mostickov......
me elektrodo in maso...
Je to vprašanje, odgovor ali tvoje mnenje?
Moja 4,5 je naenkrat začel trzat, vžgal normalno, potem pa ga je pri večjem gasu začelo dušit. Probal očistit vse dovode goriva, ampak nič. Začel sem sumit na elektroniko, ker je bila iskra čisto švoh. Na koncu jue riknil do konca. Ima Ducatijevo elektroniko, ki pa je po moje nima smisla popravljat. Bom sicer pregledal, če ni kriva kakšna korozija (motor je burja malce zalivala z morsko vodo), ampak, najverjetneje ga bom predelal na klasiko (platine, kondenzator,....)
Zanima me, če je že kdo napravil to? Kolk sem na brzino pogledal, potrebujem celo plato z platinami, kondenzatorjem navitjem, drug magnet,..... pa morda še kaj???? Če prav razmišljam, bi lahko ponucal kaj od kakšnega starega mopeda?
Zanima me, če je že kdo napravil to? Kolk sem na brzino pogledal, potrebujem celo plato z platinami, kondenzatorjem navitjem, drug magnet,..... pa morda še kaj???? Če prav razmišljam, bi lahko ponucal kaj od kakšnega starega mopeda?
Bo držalo ja. Lahko uporabiš od APN 4, APN 6, ali ATX.
Novejše variante vseh omenjenih so bili že elektronski, vendar pa je večina še na platine. Bi ti pa priporočal nabavo novega elektronskega vžiga. Platine namreč na vodi hitro korodirajo in se tako pojavljajo problemi. Pri elektroniki pa pazi z razmikom elektrod. S tem je Tomos namreč omejil največje število vrtljajev (blokada motorja pred prevrtenjem). Pri večjem razmaku ti elektronika začne trzat. To se je lepo videlo na npr. BT-ju, ko je pri npr. 8.000 vrt/min začel cukat in ni več pospeševal. Z zmanjšanjem razdalje, pa se ta meja premaknje višje. Takih vrtljajev T4 ne bo dosegal, vendar pa pri razmaku okrog 1mm vseeno začne trokirat že nekje okrog 5 do 6 tisoš vrtljajih...
LP
Novejše variante vseh omenjenih so bili že elektronski, vendar pa je večina še na platine. Bi ti pa priporočal nabavo novega elektronskega vžiga. Platine namreč na vodi hitro korodirajo in se tako pojavljajo problemi. Pri elektroniki pa pazi z razmikom elektrod. S tem je Tomos namreč omejil največje število vrtljajev (blokada motorja pred prevrtenjem). Pri večjem razmaku ti elektronika začne trzat. To se je lepo videlo na npr. BT-ju, ko je pri npr. 8.000 vrt/min začel cukat in ni več pospeševal. Z zmanjšanjem razdalje, pa se ta meja premaknje višje. Takih vrtljajev T4 ne bo dosegal, vendar pa pri razmaku okrog 1mm vseeno začne trokirat že nekje okrog 5 do 6 tisoš vrtljajih...
LP
Nekaj časa sem tudi sam iskal elektroniko za Tomos 18. Najdražja je bila v Bibiroju kjer je bila cena mislim da 100 EUR . Ker se mi je zdelo to preveč sem začel po Sloveniji iskati informacije kje bi bilo to ceneje. Na koncu sem našel telefon od Iskre v Tolminu, ki je elektroniko za Tomos izdeloval in jo ima še danes na zalogi. Mislim, da je bila cena ca. 20 EUR. Prijazni prodajalec ti jo pošlje kar po pošti. Torej če jo kdo potrebuje je tukaj telefon od Iskre Tolmin - prodaja 05 - 3821-502. Vedeti morate edino številko, ki piše na elektriki - če je že bila Iskra. Mislim pa da Iskra je ekvavilentna Ducatiju, pri Boshu pa je potrebna drugačna vezava. Skratka najceneje kar je možno je bilo v Iskri Tolmin.
Platine in iskra
allora,priporočam ti da dobis nekje elektroniko in da naredis original...
ker tistra elektronika ti vrze ven pol konjske moci zato je 4.5 ali 4.5s
NASLEDNJE:vse vrzes dol rotor in stator,odklopis in zamenjas,z statorjem od tomosove kopacice,ker je tud 60 ccm in je mmocnejsa iskra kot od mopeda,zaradi kondenzatorja.preduzig pa nastavis cisto u desno in en cetrt nazaj....bat das na vrh in malo cez 4 stopinje,in platine na stavis na 65 razmaka..LP
ker tistra elektronika ti vrze ven pol konjske moci zato je 4.5 ali 4.5s
NASLEDNJE:vse vrzes dol rotor in stator,odklopis in zamenjas,z statorjem od tomosove kopacice,ker je tud 60 ccm in je mmocnejsa iskra kot od mopeda,zaradi kondenzatorja.preduzig pa nastavis cisto u desno in en cetrt nazaj....bat das na vrh in malo cez 4 stopinje,in platine na stavis na 65 razmaka..LP
Re: Platine in iskra
Mihic napisal/-a:allora,priporočam ti da dobis nekje elektroniko in da naredis original...
ker tistra elektronika ti vrze ven pol konjske moci zato je 4.5 ali 4.5s
NASLEDNJE:vse vrzes dol rotor in stator,odklopis in zamenjas,z statorjem od tomosove kopacice,ker je tud 60 ccm in je mmocnejsa iskra kot od mopeda,zaradi kondenzatorja.preduzig pa nastavis cisto u desno in en cetrt nazaj....bat das na vrh in malo cez 4 stopinje,in platine na stavis na 65 razmaka..LP
Govoriš traparije. To ni res. Moč je v obeh primerih enaka in sicer 2,2 KW, kar je točno 3 KM-na propelerju. 4 je nazivna moč motorja. Razlika je le v prostem teku in elektroniki za vžig.
Kdo je na strani
Po forumu brska: dole in 25 gostov