sparsujem ce ma kdo tomos 4.5s in mas elektroniko gor..
kako naj bi se nastavil točen preduzig.........pri platinah vem kako pride pri navitju pa ne........
če kdo ve prosim naj napise.........pa če ma shemo bi prosu da mi jo posle......?
Lp miha
Nastavitev elektronskega uziga na tomos 4.5s
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Ponavadi deluje OK, če nastaviš v prvi tretjini, tako da ploščo najprej zavrtiš skrajno levo (CCW) in nato eno tretjino vsega hoda v desno (CW). Sicer pa lahko preveriš kako ti deluje najbolje. Če boš predvžig malo povečal, potem bo motor bolje vlekel in dosegal manjše končne vrtljaje in obratno. Na vodnem motorju T4 pa sicer ne bo neke velike razlike. Bolj se to občuti na mopedu, kjer hitro "leti" kakšne 2-4 km/h več.
Vse napisano velja v primeru, da je moznik na magnetu OK in je položaj točen kot na novem. Če je moznik malo uničen in lahko magnet pred privitjem delno premikaš, potem se vse malce zamakne...
LP
Vse napisano velja v primeru, da je moznik na magnetu OK in je položaj točen kot na novem. Če je moznik malo uničen in lahko magnet pred privitjem delno premikaš, potem se vse malce zamakne...
LP
Predužig
Predužig povečaš tako da pomakneš bol desno od 1/3 ali bolj na levo? Gre se mi za višje obrate.
Odločil sem se, da bom na 4,5 vrgel ven Ducatijevo elektroniko in predelal na platine. Mal je motor zalivalo, pa se je elektronika dobesedno "razcvetela". Crkovala pa je "na obroke". Iskra je bila vedno slabša, nazadnje je motor deloval le še v prostem teku, če sem dodal gas, pa ga je začelo dušit. Potem pa je šel čisto fuč. Najprej nisem niti pomislil na elektroniko, ker navadno ta crkne v trenutku in ne na obroke.
Zavedam se, da bom z klasičnim vžigom izgubil malce moči, ampak se mi zdi bolj obvladljiv.
Pa vaše mnenje?
Zavedam se, da bom z klasičnim vžigom izgubil malce moči, ampak se mi zdi bolj obvladljiv.
Pa vaše mnenje?
Ja je res bolj obvladljiv, lahko ga natančno nastaviš, če redno zamenjaš platine oziroma jih preveriš in očistiš, potem tudi deluje zelo zanesljivo. Sicer pa sem mnenja, da je tranzistorski vžig vseeno boljši, saj ni kontaktov, ki bi oksidirali. Meni osebno se ne bi ravno ljubilo vsakih nekaj mesecev razdirati motorja, snemati magnet in preverjati, čistiti platine. Če pa tega ne počneš je to v morskem okolju kar problematično.
Sicer pa stvar presoje vsakega posameznika...
LP
Sicer pa stvar presoje vsakega posameznika...
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 38 gostov