Obnova čolna G-370
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Je pri vseh! Bolj je propeler odmaknjen od krminega dna, učinkovitejši je pogon in stabilnejša je cela zadeva. pri Z pogonih se za hitre gliserje ven reže del dna-notched transom, dodaja se distančnike-extending box, površinci imajo itak propeler 1 m za krmo, izvenkrmne se pa daje na čim daljše jack plate in dolžina slednje je odvisna več ali manj od denarnice kupca. Dobro, pri izjemno velikih motorjih na majhnih čolnih je treba upoštevat pretirano maso motorja glede na čoln. Pri gumonih sem tudi že opazil kar spodobne notched transome in tam jack plate ni taka nuja.
http://web.continuouswave.com/whaler/re ... rsion.html
http://continuouswave.com/whaler/cetace ... age59.html
http://www.progressionboats.com/home/im ... detail.jpg
http://web.continuouswave.com/whaler/re ... rsion.html
http://continuouswave.com/whaler/cetace ... age59.html
http://www.progressionboats.com/home/im ... detail.jpg
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Čim bolj pri prednjem robu pesta in čim bližje podtlačnemu delu kraka. Izpušni plini morajo priti na podtlačni-zavetrni del lopatice, nikakor na tlačni del.
http://www.mercurymarine.com/propellers ... ogies/pvs/
Ampak prej poizkusi, če jih sploh potrebuješ.
http://www.mercurymarine.com/propellers ... ogies/pvs/
Ampak prej poizkusi, če jih sploh potrebuješ.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
SR 290 kapo dol, si glavca,zelo poučna razlaga.Po dopustu bi imel rad tudi Tvoje mnenje o neki moji težavici,seveda (barki)ki mi rine prednji del dol z nosom,vendar to po dopustih,ko bo barka zunaj,imam čas.Imam svojo rešitev in še nekaj drugih mnenj,s katerimi se strinjam,bi pa bilo tudi Tvoje mnenje dobrodošlo.
mašinfirer
Najenostavnejša rešitev je vožnja čez chine walk, druga rešitev je štirikraki propeler. In kraki propelerja čim manj clever oblike, ker zadnji rob frontalno useka in zapusti vodo in lahko zaniha čoln.
Dobra rešitev je pad keel, recimo širine 15 cm. Še bolj leti, na valovih gre bolj mirno in lažje se upreš chine walku.
Dobra rešitev je pad keel, recimo širine 15 cm. Še bolj leti, na valovih gre bolj mirno in lažje se upreš chine walku.
Če je pad keel pobrano sedlo dna čolna, začenši cca 1.2-1.5m od krme potem to že imam. Je pa od oka ene 12cm široka ploskev.
Sicer pa - kljub naporom še vedno nimam pravega propelerja. V igri tako ostaja alu 13.25x17 ki kljub malo slabši ekonomiji nekako najbolj sede trenutno. Zahvaljujoč ventilaciji je sedaj max rpm v redu. Bom probal nekje staknit 19" in 21" inox.
LP
Sicer pa - kljub naporom še vedno nimam pravega propelerja. V igri tako ostaja alu 13.25x17 ki kljub malo slabši ekonomiji nekako najbolj sede trenutno. Zahvaljujoč ventilaciji je sedaj max rpm v redu. Bom probal nekje staknit 19" in 21" inox.
LP
To kar imaš je zametek stopnice in tudi umirja. Daj gor Laserja II z korakom 21" in bo bolj mirno, ker boš zmanjšal frekvenco za neko hitrost, potem se pa igraj z višino motorja, trimom in volanom. Saj vsak čoln enkrat zagunca, tudi najhitrejše. Znat se moraš prebit tam čez in potem gre spet mirno. Sranje je, če je največja hitrost ravno tam, potem ga moraš non stop lovit, ampak hitro pride v kri.
Zakaj ti non stop omenjam ta propeler:
- zato ker ima precej izrazit rake in ne bo potrebnega toliko trima za dvig premca.
- ima cup na zadnjem robu in po ušesu. zato še lepše zgrabi in zopet potrebuje manj trima, pa še višje ga lahko dvigneš.
- ima veliko zaokroženo uho in eliptičen zadnji rob. Zaradi tega mehkeje tolče po vodi in manj provocira chine walk.
Mislim, da ima Kirschbaum en tak prop na posojo. Daš mu kavcijo in ga po dopustu vrneš, pa jo dobiš nazaj. In ker je prop rabljen, bi lahko bil precej cenejši v primeru odkupa. Pogledal in nima Laserja, ima pa Apollo in Rapture. v pravih dimenzijah in oba bi morala pasat tvojemu čolnu.
Zakaj ti non stop omenjam ta propeler:
- zato ker ima precej izrazit rake in ne bo potrebnega toliko trima za dvig premca.
- ima cup na zadnjem robu in po ušesu. zato še lepše zgrabi in zopet potrebuje manj trima, pa še višje ga lahko dvigneš.
- ima veliko zaokroženo uho in eliptičen zadnji rob. Zaradi tega mehkeje tolče po vodi in manj provocira chine walk.
Mislim, da ima Kirschbaum en tak prop na posojo. Daš mu kavcijo in ga po dopustu vrneš, pa jo dobiš nazaj. In ker je prop rabljen, bi lahko bil precej cenejši v primeru odkupa. Pogledal in nima Laserja, ima pa Apollo in Rapture. v pravih dimenzijah in oba bi morala pasat tvojemu čolnu.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov