Obnova čolna G-370
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Vem da je za nekatere ogled te teme muka ker so slike velike. Ampak hočem met velike slike za svoj album za na forum posebi se mi pa ne da vsako zmanjševat ker nimam tolk časa viška. Kot sem že dostkrat omenil majo to nekateri forumi urejeno da se slike same pomanjšajo na "uporabno" velikost. Kot tudi recimo FB....
SR290, strugar praviš da lahko naredi dize? to bi blo pa že prekrasno! Sem pomislil na to opcijo ampak sem podvomil da to lahk kr tak se dela in da majo mojstri take svedre...
SR290, strugar praviš da lahko naredi dize? to bi blo pa že prekrasno! Sem pomislil na to opcijo ampak sem podvomil da to lahk kr tak se dela in da majo mojstri take svedre...
Naj ti napravi zic za majhno luknjo, ti pa nabavi nekaj svedrov različnih v lestvici po 0,1 mm in lahko sam vrtaš majhne luknje z ročnim aku vrtalnikom. Mi smo v druge namene na tak način zvrtali na stotine izvrtin med 0,8 in 1,2 mm, sem pa uspešno vrtal tudi že 0,5 mm, ampak z navadnim svedrom ne z tistim za avtomate in na steblo sem navil kup selotejpa, da ga je vpenjalna glava burglice sploh prijela.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Zdaj mam zmenjeno s strojnikom. Danes mu nesem vzorec. Naredil bo od 120 naprej pa do 160 kot je originalna. Vse varjante kire svedre pač ma na razpolago. Pravi recimo da za 130 sveder še ni slišal... Bomo vidli. Neki bo že... Vem da rabim manjšo dizo kot je ta originalna. Je pa hec ker pod original kos se ne dobi več ker je to za njih muzejska stvar kot za večino "normalnih" ljudi . motorji ki imajo pa dellorto ali mikuni fergazerje majo pa M5 ali M6 navoj. Jaz pa rabim M4. Sicer je colski ampak gre en v drugega kr lepo. Mel sem že tud pomisleke da bi predelal navoj na M5 dizah ampak jo je težko vpet...
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Tud dirkalni merci v tistih časih so mel original fergazerje le dodelane s trobento in pravo sizo... Lamele ne morš kr tak menjavat na outboardih če tvoj kolega še ni videl merca od znotraj. Kanali so poštimani kot je treba, sej to ne delam prvič. O rezultatih bom pa vsekakor poročal če bojo boljši slabši al pa isti...
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Sesalni kanal pa res ne sme biti spoliran. Kolega nima prav veliko pojma.
Lamele pa predvidevam da so v originalu precej na ziher in so trde, da jih ne bi slucajno odtrgalo pa se stare imas verjetno. Lamele zrezes sam. Material razlicne debeline imam verjetno se jaz. Imel sem vse od 0.12 naprej. Vecina fiberglas. Nekaj celo karbonskih, krizno pletenih.
Pa da nekaj razcistis glede velikosti diz. Iskati sveder 140????
Naceloma pomeni stevilka koliko ima diza pretoka. Torej ce je 140 naj bi imela 140ml pretoka v eni minuti. Nekateri proizvajalci pa v gramih na minuto. Recimo Mikuni oznacuje tako, ceprav spet za razlicne serije malo spreminja parametre.
Vecina aftermarmet diz so oznacene po premeru. Torej 140 diza pomeni premer luknje 1.4mm.
Nekateri jih oznacujejo glede na povrsino. Recimo 0.26
Keihin oznacuje po svoje. 140 ne pomeni nic! Pac velikost.
Veliko original diz ima oznake recimo. 11, 12 , 13... pac te tri so predvideli in to je to. V resnici pa so recimo 75, 85, 115. Ml/min
Koneckoncev so vse dize oznacene na pretok, samo konvertirati je potrebno pravilno. Ali obstajajo vse lestvice pa ne vem.
Za primer dellorto kupis dize na trgu. 140 ni nujno da so pri dveh trgovcih enake.
Jaz sem svoje dize cuval kot zlato. Ko se jih navadis je to to...
Nisem pa cist preprican ce nimam celo M4 dize nekje...
Lamele pa predvidevam da so v originalu precej na ziher in so trde, da jih ne bi slucajno odtrgalo pa se stare imas verjetno. Lamele zrezes sam. Material razlicne debeline imam verjetno se jaz. Imel sem vse od 0.12 naprej. Vecina fiberglas. Nekaj celo karbonskih, krizno pletenih.
Pa da nekaj razcistis glede velikosti diz. Iskati sveder 140????
Naceloma pomeni stevilka koliko ima diza pretoka. Torej ce je 140 naj bi imela 140ml pretoka v eni minuti. Nekateri proizvajalci pa v gramih na minuto. Recimo Mikuni oznacuje tako, ceprav spet za razlicne serije malo spreminja parametre.
Vecina aftermarmet diz so oznacene po premeru. Torej 140 diza pomeni premer luknje 1.4mm.
Nekateri jih oznacujejo glede na povrsino. Recimo 0.26
Keihin oznacuje po svoje. 140 ne pomeni nic! Pac velikost.
Veliko original diz ima oznake recimo. 11, 12 , 13... pac te tri so predvideli in to je to. V resnici pa so recimo 75, 85, 115. Ml/min
Koneckoncev so vse dize oznacene na pretok, samo konvertirati je potrebno pravilno. Ali obstajajo vse lestvice pa ne vem.
Za primer dellorto kupis dize na trgu. 140 ni nujno da so pri dveh trgovcih enake.
Jaz sem svoje dize cuval kot zlato. Ko se jih navadis je to to...
Nisem pa cist preprican ce nimam celo M4 dize nekje...
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
kocka napisal/-a:Kolega frizira bolj cestne motorje ne izvenkrmnih.
In na kako litrsko moč atmosferskega motorja pride brez spremembe vrtljajev, ter kako daleč je prišel brez omejevanja vrtljajev? Seveda preizkušeno na realnem DINO testu.
Z vsem spoštovanjem do tvojega prijatelja mnenje, da bo tale predelava le dvignila hrup in nič drugega, ni ravno na mestu.
- kot prvo bo sprememba hrupa zanemarljiva, ker je to še vedno klasičen in ne površinski pogon.
- sprememba moči bo v končni fazi odvisna glede na zabitost originalnega motorja. Dobro prevetrenemu motorju vse to res ne koristi kaj prida, ampak tu je bilo nekaj ozkih grl na celi poti plinov od uplinjača do propelerja.
Ko najde prave šobe, bo zagotovo bolj letelo.
Nazadnje spremenil SR 290, dne Ne Jun 19, 2016 12:02, skupaj popravljeno 1 krat.
Sesalne odprtine so na sliki precej grobo povrtane in precej stanjsana stena v tem nivoju. Zapolirane stene sesalnih kanalov je bilo mišljeno od znotrj valja. Drugo mi je nekaj razlagal o kotih sesalnih kanalov da so ti pač 180 in da ima drugačno funkcijo. Kot pod drugimi koti. Pa firgazerji niso nikjer vidni na sliki in ni vedel koliko jih je vse skupaj.
Nič ni bilo mišljeno slabšalno, on je verjetno razmisljal o kaksni iber frizuri. Jaz pa sem o teh zadevah bolj skepticen. Imam raje original pa ziher.
Nič ni bilo mišljeno slabšalno, on je verjetno razmisljal o kaksni iber frizuri. Jaz pa sem o teh zadevah bolj skepticen. Imam raje original pa ziher.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Dva fergazerja sta in ta dva imata dovolj pretoka napram lamelam ki so v ohišju glavnega ležaja integrirane in prav te so ozko grlo. in pa seveda glavna gred ki je nekje 2mm od ohišja in tam mora mešanica potovat... V specialni frizuri se potem struži še glavna gred in dodatno centrira potem pa se iz takega motorja da stisnit tud 80 PS pri 12000RPM
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Šele zdaj sem šeč pogledat slike...(priznam, da jih prej nisem, ker so prevelike in tako odbijajoče za gledat).
Moram v marsičem pritrditi kocki. Iz slik se ne vidi vsega, ampak tole kar si naredil ni najbolj zgledno. Upam, da ceniš odkrito mnenje, ampak tole zgleda, kot bi delal z fleksarco. Vsak kanal je drugačen.
Menim, da bo prihajalo do nekontroliranega vrtinčenja zraka in rezultat bo slabši, kot je sedaj. Nastavit ta motor bo verjetno misija nemogoče.
Ne vidi se ali si kaj spreminjal kote, če si na podlagi kake kalkulacije? Za koliko? si tudi popravil izpušne? Imaš kar velik problem, zaradi izpuha, ker vrača premalo plinov. Deluje, da si delal le na tem, da volumensko povečaš dotok v cilinder, moral pa bi delati na tem, da ostane v cilindru čimveč svežih plinov. To pa spreminjaš s koti in obliko(smerjo) portov.
Zmotilo me je tudi navedba, da so ozko grlo lamele in premalo prostora ob gredi. Če si poširil sesalne si spustil tudi hitrost plinov, če povečanju ne morejo slediti lamele in "ozko grlo",kar pa se ne dela. Cilj je pospeševanje in ne manjšanje hitrosti. Delno lahko kompenziras lamele z zamenjavo z mehkejsimi.
Skrbijo me tudi stene med porti. Če bi moral položiti stavo bi jo na to, da bo prijela in uničila motor. Spet se ne vidi dobro, ampak zdi se mi, da je celo že počena?!
Upam, da ne vzameš to za slabo...
Moram v marsičem pritrditi kocki. Iz slik se ne vidi vsega, ampak tole kar si naredil ni najbolj zgledno. Upam, da ceniš odkrito mnenje, ampak tole zgleda, kot bi delal z fleksarco. Vsak kanal je drugačen.
Menim, da bo prihajalo do nekontroliranega vrtinčenja zraka in rezultat bo slabši, kot je sedaj. Nastavit ta motor bo verjetno misija nemogoče.
Ne vidi se ali si kaj spreminjal kote, če si na podlagi kake kalkulacije? Za koliko? si tudi popravil izpušne? Imaš kar velik problem, zaradi izpuha, ker vrača premalo plinov. Deluje, da si delal le na tem, da volumensko povečaš dotok v cilinder, moral pa bi delati na tem, da ostane v cilindru čimveč svežih plinov. To pa spreminjaš s koti in obliko(smerjo) portov.
Zmotilo me je tudi navedba, da so ozko grlo lamele in premalo prostora ob gredi. Če si poširil sesalne si spustil tudi hitrost plinov, če povečanju ne morejo slediti lamele in "ozko grlo",kar pa se ne dela. Cilj je pospeševanje in ne manjšanje hitrosti. Delno lahko kompenziras lamele z zamenjavo z mehkejsimi.
Skrbijo me tudi stene med porti. Če bi moral položiti stavo bi jo na to, da bo prijela in uničila motor. Spet se ne vidi dobro, ampak zdi se mi, da je celo že počena?!
Upam, da ne vzameš to za slabo...
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Jaz to ne vzamem za slabo lahk pa povem da par podatkov ne veste. Koti odpiranja so ostali isti. Spremenil sem le širino kanalov (iz okroglih v kvadratne kot je navedeno v literaturi!) Tudi sami sesalni kanali so volumensko ostali isti in ne večji. Le zgladil sem stopnice ki so bile zaradi ameriške šlamarije na ulitkih in zaobljil ostre zavoje. Tisto kar misliš da je počena stena med kanali je sicer res počeno ampak to je na vseh teh motorjih. In to je le aluminjast del, za njim pa se skriva železna puša ki je zdrava! Glede razlike v velikosti kanalov jo je res nekaj malega ampak dosti majn kot je bilo original! Kot rad pove SR290 so američani veliki pacarji! Tud oni sami ravno zato cenijo evropske in njim zahodne izdelke!
Drugače pa sprejmem vsako dobronamerno kritiko z dobrimi argumenti brez težav in še vesel sem je!
Drugače pa sprejmem vsako dobronamerno kritiko z dobrimi argumenti brez težav in še vesel sem je!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov