Obnova čolna G-370
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
tisto o klubu je tako za hec
vse kar rabiš za tvoj motor je na tej spletni strani:
http://www.oldmercs.com
po številki motorja najdeš letnik in vse ostalo, dobiš seznam sestavnih delov, kode itd...
sicer pa pogledaš še na kakšen ameriški forum, sedaj se ne spomnem točno....je pa dosti govora o starih mercurijih. klapa v ameriki jih obožuje in obvlada v nulo.
je pa res, da če je v redu vzdrževan, bo delal in delal.
jaz sem mojega 200, ob nakupu razstavil, pregledal, sčistil, namazal in zadeva 5 let laufa kot nova.
si pa s tako zadevo precej na očem raznim lastnikom novih tihih 4 taktnikov, ker ko to reč zalaufaš, te je slišat milje daleč.
glede mojega motorja, ki je letnik 74 pa moram reči, da me niti en vijak ni zajebaval, vse sem brez težav odmontiral, nič se ni zajedlo itd.
glede tvojega motorja ne vem kako je z glavno osovino, ali je inox ali ne. Ker če ni inox, zna imeti rjo in posledično slabše tesnenje na semeringu pod impelerjem. Jaz sem pri mojem motorju zamenjal peto z novejšim, letnik 80, ki ima inox gred in je vse kot novo, na original, pa je bila os zarjavela in so bile prisotne zgoraj omenjene težave.
vse kar rabiš za tvoj motor je na tej spletni strani:
http://www.oldmercs.com
po številki motorja najdeš letnik in vse ostalo, dobiš seznam sestavnih delov, kode itd...
sicer pa pogledaš še na kakšen ameriški forum, sedaj se ne spomnem točno....je pa dosti govora o starih mercurijih. klapa v ameriki jih obožuje in obvlada v nulo.
je pa res, da če je v redu vzdrževan, bo delal in delal.
jaz sem mojega 200, ob nakupu razstavil, pregledal, sčistil, namazal in zadeva 5 let laufa kot nova.
si pa s tako zadevo precej na očem raznim lastnikom novih tihih 4 taktnikov, ker ko to reč zalaufaš, te je slišat milje daleč.
glede mojega motorja, ki je letnik 74 pa moram reči, da me niti en vijak ni zajebaval, vse sem brez težav odmontiral, nič se ni zajedlo itd.
glede tvojega motorja ne vem kako je z glavno osovino, ali je inox ali ne. Ker če ni inox, zna imeti rjo in posledično slabše tesnenje na semeringu pod impelerjem. Jaz sem pri mojem motorju zamenjal peto z novejšim, letnik 80, ki ima inox gred in je vse kot novo, na original, pa je bila os zarjavela in so bile prisotne zgoraj omenjene težave.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Marcel_Mastnak napisal/-a:ok tovarniški. Kaj pa pravjo na kapetaniji? ker tam namreč ne vejo kolk konjev lahk gre na ta čoun. A je mogoče pogojeno tud kaj z dolžino čouna?
A je čoln že bil registriran ? Če ja, ima Kapetanija v svojem arhivu vse dokumente. In tam je sigurno tudi podatek o max. moči, ki mora biti enak kot v prospektu, saj ga je navedel proizvajalec.
A je čoln že bil registriran ? Če ja, ima Kapetanija v svojem arhivu vse dokumente. In tam je sigurno tudi podatek o max. moči, ki mora biti enak kot v prospektu, saj ga je navedel proizvajalec.
Čoln je še registriran do 2012, ampak ko sem klical na kapetanijo kulk lahko največ KM motor gre gor, mi je rekel da nimajo tega podatka.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Prijatelj za ta čoln bo 50 hp skoraj preveč , zato razmisli o flapih , ker ti bo po vsej verjetnosti dvigovalo čoln kot norega konja in zna se zgoditi ,da ti bo ,, pumpal ,, . Kolega ima enak čoln , na njemu pa t 18 , leti ko satan , noro . Meni so na forumu svetovali naj montiram flape in moram povedati ,da je rešitev prava ( meteor 420 - 50 hp johnson ) .
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
tud js sm že spraševal kok se u praksi obnašajo flape pa so usi rekl da je to za večje mrcine. Drugač je pa zdaj že kr urejeno glede težišča ker je 40l rezervar spredi pod haubo:D Gre se pa zato da če maš dost močn motor ga ne rabiš gnat skos do konca in se člouk nekak bolj zanese pri smučanju je pa u štartu fino če potegne lepo iz vode. Bomo vidl če bo šla papirologija skos bomo tud ostalo uredil sej mamo voljo pa tud časa je še neki ostal:D
Flapi so za vse velikosti čolnov in so skoraj nujni če imaš takšno konjenico . Moj čoln je tako pumpal ,da ga je bilo nemogoče voziti , ko sem pa montiral flape je bil pa čisto drug čoln , niti dvigovalo ga ni več toliko . Na začetku sem tudi sam probal z prenosom teže v premec ampak ni bilo nekega efekta , prava stvar so bili flapi .
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
A lahko vprašam, kje si kupil tega Mercuryja? Moje oče je imel popolnoma enakega. 500, letnik 73, prodal ga je pa na Ptuj leta 2000.
My car detailing projects:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &start=460
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &start=460
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov