Obnova čolna G-370

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » To Avg 24, 2010 14:19

tisto o klubu je tako za hec


vse kar rabiš za tvoj motor je na tej spletni strani:

http://www.oldmercs.com


po številki motorja najdeš letnik in vse ostalo, dobiš seznam sestavnih delov, kode itd...
sicer pa pogledaš še na kakšen ameriški forum, sedaj se ne spomnem točno....je pa dosti govora o starih mercurijih. klapa v ameriki jih obožuje in obvlada v nulo.

je pa res, da če je v redu vzdrževan, bo delal in delal.

jaz sem mojega 200, ob nakupu razstavil, pregledal, sčistil, namazal in zadeva 5 let laufa kot nova.

si pa s tako zadevo precej na očem raznim lastnikom novih tihih 4 taktnikov, ker ko to reč zalaufaš, te je slišat milje daleč.

glede mojega motorja, ki je letnik 74 pa moram reči, da me niti en vijak ni zajebaval, vse sem brez težav odmontiral, nič se ni zajedlo itd.
glede tvojega motorja ne vem kako je z glavno osovino, ali je inox ali ne. Ker če ni inox, zna imeti rjo in posledično slabše tesnenje na semeringu pod impelerjem. Jaz sem pri mojem motorju zamenjal peto z novejšim, letnik 80, ki ima inox gred in je vse kot novo, na original, pa je bila os zarjavela in so bile prisotne zgoraj omenjene težave.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » To Avg 24, 2010 20:02

hvala za super link! A je kdo prek te strani že naročal? kok je kaj glede plačila in poštnine?
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » To Sep 07, 2010 10:10

Marcel_Mastnak napisal/-a:ok tovarniški. Kaj pa pravjo na kapetaniji? ker tam namreč ne vejo kolk konjev lahk gre na ta čoun. A je mogoče pogojeno tud kaj z dolžino čouna?


A je čoln že bil registriran ? Če ja, ima Kapetanija v svojem arhivu vse dokumente. In tam je sigurno tudi podatek o max. moči, ki mora biti enak kot v prospektu, saj ga je navedel proizvajalec.
ducemoto
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jul 15, 2010 08:29
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ducemoto » To Sep 07, 2010 11:09

A je čoln že bil registriran ? Če ja, ima Kapetanija v svojem arhivu vse dokumente. In tam je sigurno tudi podatek o max. moči, ki mora biti enak kot v prospektu, saj ga je navedel proizvajalec.

Čoln je še registriran do 2012, ampak ko sem klical na kapetanijo kulk lahko največ KM motor gre gor, mi je rekel da nimajo tega podatka.
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 5004
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » To Sep 07, 2010 15:43

če jih boš dal gor 50 bodo hitro našli podatek da je preveč alora.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » To Sep 07, 2010 17:45

a taki so? Sam zdaj baje ni treba na tehničnega vozit in je treba sam vpisat gor ta motor. pa bomo vidl kaj bojo rekl čene bomo pač izkal 40 :lol:
Uporabniški avatar
mateo11
Kapitan fregate
Prispevkov: 117
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 15:41

OdgovorNapisal/-a mateo11 » To Sep 07, 2010 20:47

Prijatelj za ta čoln bo 50 hp skoraj preveč , zato razmisli o flapih , ker ti bo po vsej verjetnosti dvigovalo čoln kot norega konja in zna se zgoditi ,da ti bo ,, pumpal ,, . Kolega ima enak čoln , na njemu pa t 18 , leti ko satan , noro . Meni so na forumu svetovali naj montiram flape in moram povedati ,da je rešitev prava ( meteor 420 - 50 hp johnson ) .
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » To Sep 07, 2010 20:51

tud js sm že spraševal kok se u praksi obnašajo flape pa so usi rekl da je to za večje mrcine. Drugač je pa zdaj že kr urejeno glede težišča ker je 40l rezervar spredi pod haubo:D Gre se pa zato da če maš dost močn motor ga ne rabiš gnat skos do konca in se člouk nekak bolj zanese pri smučanju je pa u štartu fino če potegne lepo iz vode. Bomo vidl če bo šla papirologija skos bomo tud ostalo uredil sej mamo voljo pa tud časa je še neki ostal:D
Uporabniški avatar
mateo11
Kapitan fregate
Prispevkov: 117
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 15:41

OdgovorNapisal/-a mateo11 » To Sep 07, 2010 21:00

Flapi so za vse velikosti čolnov in so skoraj nujni če imaš takšno konjenico . Moj čoln je tako pumpal ,da ga je bilo nemogoče voziti , ko sem pa montiral flape je bil pa čisto drug čoln , niti dvigovalo ga ni več toliko . Na začetku sem tudi sam probal z prenosom teže v premec ampak ni bilo nekega efekta , prava stvar so bili flapi .
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » To Sep 07, 2010 21:22

pa maš to hidraulične al kr nastavljive na navoj?
Uporabniški avatar
mateo11
Kapitan fregate
Prispevkov: 117
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 15:41

OdgovorNapisal/-a mateo11 » To Sep 07, 2010 21:48

Take na navoj , traja en čas ,da jih nastaviš . Hdravlične so zaenkrat predrage za moj čoln .
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » To Sep 07, 2010 21:55

Kolk so te pa stale te? in kje si jih nabavo? Eni pravjo tud zda krilca na motorju to lahk rešjo sam je pol trd volan, že tak bi znal bit ker je dost večji motor kot prej.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3967
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Sr Sep 08, 2010 07:11

Krilca na motorju ti ne bojo rešila dvigovanja premca. Čoln bo le malo bolj stabilen, volan bolj trd in če boš med vožnjo čoln malo nagnil se ti ne bo takoj zravnal, malo čuden občutek, vsaj meni. Za vse drugo pa montiraj flape.
Guma je guma, zaenkrat.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Sr Sep 08, 2010 09:12

prvo bomo tak šli na dravo probat kak se obnaša za morebitne probleme pa bomo ukrepal pol u tej smeri :D
LaMike
Viceadmiral
Prispevkov: 525
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 11:07
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a LaMike » Sr Sep 08, 2010 12:02

A lahko vprašam, kje si kupil tega Mercuryja? Moje oče je imel popolnoma enakega. 500, letnik 73, prodal ga je pa na Ptuj leta 2000. :D

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov