Ima nekje 3,5-5 konjev, nisem siguren, ker je precej nedosgljiv na podstrešju...
Je kar star, dolgo ni bil v uporabi.
Lansko sezono sem napihnil Maestrala in namontiral motor in se malo peljal v sladki vodi.
Motor se očitno pregreva, razstavil sem nogo in našel impeler...
Je kar izrabljen in prepričan sem , da se pregreva zaradi tega.
Kje se da impeler za tako star motor kupiti?
Zamenjam ga sam brez problemov...
Najraje bi ga naročil po pošti, seveda pa ni problem iti v kakšno trgovino...
P.S. sem iz Maribora
Johnson Seahorse
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Pri nas je servis za nove Evinrude in Johnsone Jurca d.o.o. iz LJ. Možakar kar precej ve o motorjih, je pa res, da s starejšimi 2 taktniki iz korporacije OMC ni imel opravka, saj je včasih servisiral Tomose in različne motorne žage. Skoraj zagotovo pa boš vse dele dobil v Trstu na Via Machiavelli (Ostuni nautica), kjer imajo vse dele tudi za stare motorje OMC oziroma novejše BRP. Sam sem imel Evinrude in sem bil z Ostunijem precej zadovoljen. Impeler pa boš mogoče dobil tudi kakšen ponaredek v ostalih navtičnih trgovinah, kar pa ne priporočam. O tem se je že pisalo, da so se zavrteli na gredi...
LP
LP
impeler-gumijasta stvar vulkanizirana na pušo se vrtiin črpa vodo skozi motor
slika: http://burzanautike.lantina.hr/upload/c ... 2005_2.jpg
Hvala admin za pomoč, bom pisal najprej temu v Ljubljano če pa nebo imel pa v Trst...čeprav italijanščina....no saj verjetno razumejo angleško/nemško...
slika: http://burzanautike.lantina.hr/upload/c ... 2005_2.jpg
Hvala admin za pomoč, bom pisal najprej temu v Ljubljano če pa nebo imel pa v Trst...čeprav italijanščina....no saj verjetno razumejo angleško/nemško...
add mobil11:
Razlago ti je dal že jura, tudi slikica na linku je ok. Impeler je rotor črpalke za kapljevine, ki deluje s pomočjo deformacije impelerja. Med gumijaste lopatice (krake) se ujame kapljevina, ki jo potem nese naokrog. Zunanja oblika ohišja črpalke ni krog ampak neka krivulja (delno elipsa), ki vse bolj deformirava krak impelerja in tako zmanjšuje volumen, s tem pa se povečuje tlak. V večini nekaterih črpalkaj je oblika ohišja lahko tudi valjasta, os impelerja pa ni v sredini ampak je delno zamaknjena na stran. Tako se doseže poddoben učinek...
add jura:
Tudi jaz ne znam italijansko, je pa v trgovini en prodajalec, ki zna malo angleško. To malo je toliko, da se da pogovoriti kaj bi rad in boš to tudi dobil. Če nima na zalogi pogleda na eksplozijske risbe iz leta 1960 in zagotovo bosta skupaj našla pravi del... O nemščini žal nimajo pojma podobno kot vsi italijani.
LP
Razlago ti je dal že jura, tudi slikica na linku je ok. Impeler je rotor črpalke za kapljevine, ki deluje s pomočjo deformacije impelerja. Med gumijaste lopatice (krake) se ujame kapljevina, ki jo potem nese naokrog. Zunanja oblika ohišja črpalke ni krog ampak neka krivulja (delno elipsa), ki vse bolj deformirava krak impelerja in tako zmanjšuje volumen, s tem pa se povečuje tlak. V večini nekaterih črpalkaj je oblika ohišja lahko tudi valjasta, os impelerja pa ni v sredini ampak je delno zamaknjena na stran. Tako se doseže poddoben učinek...
add jura:
Tudi jaz ne znam italijansko, je pa v trgovini en prodajalec, ki zna malo angleško. To malo je toliko, da se da pogovoriti kaj bi rad in boš to tudi dobil. Če nima na zalogi pogleda na eksplozijske risbe iz leta 1960 in zagotovo bosta skupaj našla pravi del... O nemščini žal nimajo pojma podobno kot vsi italijani.
LP
Zadeva s tem OMC je sledeča...
OMC je bila velika korporacija, v katero sta med drugim spadala tudi Evinrude in Johnson. Vgradne in Z-pogone, pa so tržili direktno pod znamko OMC, kar pomeni "Outboard Marine Corporation". V to grupo so spadali tudi nekateri proizvajalci plovil, bolj znani med njimi so Chris-Craft, Four Winns in Seaswirl... Vse to je mislim da leta 2001 propadlo oziroma "šlo v nulo". Znamke so potem pokupili različni konkurenti, recimo Four Winns-a je kupil Genmar, Johnson in Evinrude pa je najprej kupil kanadski Bombardier, kasneje pa je nastala nova sekcija, ki s staro nima dosti skupnega. To je sedaj BRP, ki pomeni "Bombardier Recreational Products".
V Trstu boš pri Ostuniju dobil vse dele tudi za OMC nogo ali pa motor, ki so bili večina na Fordovi bazi. Kar se tiče OMC Z-pogonov, je del znanja od njih kupil ali pokradel Volvo in tako je nastala Z noga SX.
LP
OMC je bila velika korporacija, v katero sta med drugim spadala tudi Evinrude in Johnson. Vgradne in Z-pogone, pa so tržili direktno pod znamko OMC, kar pomeni "Outboard Marine Corporation". V to grupo so spadali tudi nekateri proizvajalci plovil, bolj znani med njimi so Chris-Craft, Four Winns in Seaswirl... Vse to je mislim da leta 2001 propadlo oziroma "šlo v nulo". Znamke so potem pokupili različni konkurenti, recimo Four Winns-a je kupil Genmar, Johnson in Evinrude pa je najprej kupil kanadski Bombardier, kasneje pa je nastala nova sekcija, ki s staro nima dosti skupnega. To je sedaj BRP, ki pomeni "Bombardier Recreational Products".
V Trstu boš pri Ostuniju dobil vse dele tudi za OMC nogo ali pa motor, ki so bili večina na Fordovi bazi. Kar se tiče OMC Z-pogonov, je del znanja od njih kupil ali pokradel Volvo in tako je nastala Z noga SX.
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov