Razdalje z čolnom

Člani foruma sporočamo, čestitamo...

Moderatorji: moderator, moderator2

kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 1661
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Če Feb 25, 2016 15:48

to so SAE in ne DIN konji. 2% manj kot jih navajajo :)
Uporabniški avatar
Roberth1
Admiral
Prispevkov: 1722
Pridružen: Po Avg 15, 2011 20:32
Kraj: Kranj - Vraniči - Červar

OdgovorNapisal/-a Roberth1 » Če Feb 25, 2016 16:33

Piki napisal/-a:Verjetno ne govorita o istih stvareh. Poraba na miljo pri potovalni hitrosti je edina merodajna za načrtovanje poti, povprečna poraba ne pove veliko, ker so upoštevani različni režimi vožnje. Treba je poznati porabo v litrih pri potovalni hitrosti. Meni je Suzuki 140 4 T na Elanu 18 cabin porabil približno 21 litrov na uro pri potovalni hitrosti 22-23 vozlov. Torej nekje 0,9 do 0,95 l na miljo. Povprečna poraba je bila okoli 12 l na uro, ampak s tem si nisem mogel kaj veliko pomagati.


Najbrž je podatek 1,15 l/miljo (jasno navtično) ustrezen za planiranje poti?

Roberth1 napisal/-a:
NOVI FOSIL napisal/-a:Problem je le v motorju ki veliko pije. Meni je porabil od 25 do 35 l/h.


Zanimivo. Meni pa 15,79 l/h ali 1,15 l/miljo
http://ttrubadur.shrani.si/?Bayliner+poraba


No, hotel sem le razbiti famo, da ti predpotopni motorji pijejo kot žolne. Sam sem imel enako (v najboljšem primeru) ali večjo porabo na gumici Solemar B51 + Yamaha 70 dvotaktna.
Dokler nisem preizkusil, sem izhajal iz prebranega po netu, kjer je pravih podatkov malo in napumpanih veliko.
In moj bivši komplet je dosegel tudi 47,5 vozlov (ne ameriških milj/h!!)
http://shrani.si/f/1C/q3/W9jABUT/dsc0236.jpg
Sedaj grem pa štrike prat :)
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2076
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » Če Feb 25, 2016 22:14

Kolikor sem preko linka videl tvoje izračune gre za povprečno porabo, ne za porabo pri potovalni hitrosti. Ta je sigurno višja kot 15 l. Torej je tudi poraba 1,15 l na miljo računana iz povprečne porabe. Želel sem povedati, da je za planiranje poti bolj uporaben podatek poraba v l/NM pri potovalni hitrosti, ker največkrat vozimo v tem režimu. Za to moraš poznati porabo pri potovalni hitrosti in potovalno hitrost. Sam nisem imel možnosti spremljanja trenutne porabe, enkrat sem od pumpe do pumpe vozil na potovalki in skušal čim manj voziti v deplasmanskem režimu (samo iz črpalke do točke izglisiranja) in obratno, pa iz raznih testov sem ugotavljal porabo za ta motor pri 4000 obratih za primerjavo. Čisto natančno se pa ne da ugotoviti brez merilca trenutne porabe, sigurno pa je bolj natančno kot pa povprečje večih tankov, kjer je veliko več počasne vožnje in prostega teka.
Nazadnje spremenil Piki, dne Pe Feb 26, 2016 09:09, skupaj popravljeno 1 krat.
McKenzy
Kapitan fregate
Prispevkov: 115
Pridružen: So Feb 08, 2014 21:17

OdgovorNapisal/-a McKenzy » Če Feb 25, 2016 22:29

Tudi sam merim porabo pri potovalki,ker tako vsaj lahko za določeno pot z večjo verjetnostjo predvidevaš količino goriva.Men pije 4.3 motor okol 22 litrov pri potovalki(prib 23 vozlov).Kako enim grata z 15,16 litri res ne vem,...
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2076
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » Če Feb 25, 2016 22:47

Saj jim ne rata, 15 l/h je lahko samo povprečje.
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Če Feb 25, 2016 23:13

To mi je zelo smešno, ko eni govorijo, da jim pije pod 10 l/h, potem jim pa rečem, da jim lahko spraznim 25l tank prej kot v eni uri, pa nočejo več svojo besedo podkrepiti s stavo. V bistvu lažejo sami sebi. Jaz imam na 400kg čolnu z 100 KM 4t max porabo čez 30/h.
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 3520
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Pe Feb 26, 2016 15:54

Malo je takih,ki si upajo reslno povedat koliko jim kuri motor,se pol dobr počutjo :wink: Npr.meni kuri 5 litrov na uro,ampak prevozim le 12 km,če hočem prevozit razdaljo 40 km,kot je tudi neka hitrost enga gliserja,bom rabil za to razdaljo več kot 3 ure,se pravi je poraba za isto prevoženo pot :shock: Torej porabim za isto razdaljo,da pridem od točke a-b kot en gliser :wink:
mašinfirer
tomaz_slo
Admiral
Prispevkov: 1932
Pridružen: Če Mar 25, 2010 16:28

OdgovorNapisal/-a tomaz_slo » Pe Feb 26, 2016 17:31

habibi Vll napisal/-a:Malo je takih,ki si upajo reslno povedat koliko jim kuri motor,se pol dobr počutjo :wink: Npr.meni kuri 5 litrov na uro,ampak prevozim le 12 km,če hočem prevozit razdaljo 40 km,kot je tudi neka hitrost enga gliserja,bom rabil za to razdaljo več kot 3 ure,se pravi je poraba za isto prevoženo pot :shock: Torej porabim za isto razdaljo,da pridem od točke a-b kot en gliser :wink:


Glede na tvoje izkušnje me zanima kdaj in zakaj si se odločil za enoto km namesto nm?
Sam nimam nobenega občutka za km na morju.
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 3520
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Pe Feb 26, 2016 18:01

Čisto tako,mogoče komu za lažjo primerjavo o razdalji in hitrosti in enostaven izračun ali primerjavo.Drugače je moja potovalna hitrost 7-7.5 knota ali 12-13kmh,40kmh je pa cca 22knot,poraba pa še zmerej v litrih.Porabo nikoli ne merim v litrih na miljo.Ko točim zapišem obratovalne ure npr.156.7,ko ponovno natočim pogledam pogledam razliko v času in cifra je tu.Tokle ur sem prevozu,tokle goriva natoču,drugač ne more bit.Meni so še zmeraj mirodajne obr.ure motorja.
mašinfirer
Uporabniški avatar
CC
Admiral
Prispevkov: 1053
Pridružen: To Maj 15, 2007 14:24
Kraj: Veleje~Dunat

OdgovorNapisal/-a CC » Pe Feb 26, 2016 20:33

Habibi ne računi preveč. men kuri od 100 do 165 na uro.pa nič ne računam..ker itak kr naprej tankam.sam povprečno mam še pa zmer večjo kot una dva ta črna-a je to normalno :lol:
Lp CC
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 3520
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Pe Feb 26, 2016 20:51

Sej maš totalno PRAV.Če ti je poraba v breme(ne mislim nate),prodaj škaf in si kupi bicikl.Kot je videti so večina tako obremenjeni s porabo,da lažejo sami sebi in se prepričujejo,kako pa moj mal pokur :shock: :lol: :lol:
Zato pač,kolikor požge pač požge,življenje je le eno,zato si dejmo duška vask po svojih močeh :lol:
mašinfirer
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 21:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » So Feb 27, 2016 18:15

Vsak ki se spušča na morje mora pri sebi pogledati kaj hoče. Če hočeš biti komot, se hitro voziti, in premagovati velike razdalje je to vsekakor povezano z večjo porabo. Če pa hočeš šparat na dopustu, pa je vsekakor jadrnica pravi naslov za to. Najboj dobitna kombinacija pa je da imaš polizpodrivno barko tipa Pičuljan s 300 konji in se hočeš iti gliserja.
Roman 1
Admiral
Prispevkov: 1910
Pridružen: Ne Jun 01, 2008 20:15
Kraj: Novo mesto, Klimno

OdgovorNapisal/-a Roman 1 » So Feb 27, 2016 18:38

borh napisal/-a:Letos bi naredil neko majnšo turo.Izhodišče otok Krk,potem pa počasi Grgur,Goli,Rab,Cres in počasi nazaj,trajalo bi 2-3dni,spanje na čolnu.Zdaj pa vas prosim poznavalce otoka Krka,kje pustiti avto s prikolico teh par dni in kje je v bližini kakšna ugodna rampa za spust.Hvala.


Najcenejša varjanta je Čižiči. Imaš brezplačno rampo na začetku in brezplačen parking takoj za mandračom
Druga varjanta je Dunat plačljiva rampa in free parking
Kako je pa z varnostjo avta in prikolice pa ne vem....verjetno je smiselno vsaj zadnje luči na prikolici pospravit v avto.
mirno morje
Uporabniški avatar
borh
Viceadmiral
Prispevkov: 388
Pridružen: Ne Dec 27, 2009 15:06
Kraj: PO

OdgovorNapisal/-a borh » So Feb 27, 2016 21:55

Roman hvala.Saj rampa ni nujno da je brezplačna bolj je pomemben parking za teh par dni.
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 1791
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » Ne Feb 28, 2016 12:46

enkrat ali dvakrat smo dali barko v vodo v mestu Krk, avto in prikolico pa pustili v kampu Bor.
__________________
lp
motorni

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost