Evinrude E-tec 40HO
Objavljeno: Pe Sep 06, 2019 22:47
Pozdravljeni,
Imel bi nekaj vprašanj v zvezi z zgoraj omenjenim motorjem. Kupil sem ga lani v Italiji, saj je baje delan za njihov trg in naj bi po italijanskih podatkih original imel 40hp, če pa ga "odpreš" naj bi imel 60hp ali več, oni pišejo 63, 65, 68 ali celo 70 . Vem, da jim ni ravno vse za verjet, a dejstvo je, da s tem motorjem na Novomarju 450, z dvema osebama in skupno težo cca 500kg, z propelerjem 13.25 x 17, pri 5800 do 6000 RPM dosežem hitrost 29 Nm . Prav tako hitrost pa je dosegla tudi Yamaha 502t , le da je bila poraba veliko večja. Vsi govorijo, da naj bi 2t motor imel večji navor in moč od 4t, pa vendar večina kolegov, ki imajo podobne čolne z 4t motorji Mercury, Yamaha in Suzuki dosežejo večje hitrosti od 30 do 36Nm . Na italijanskem forumu sem prebral tole:
"Google translate"
- 40HO, predstavljen v Genovi, je le 60 (v izobilju), ki s preprosto mehansko umetnostjo in zato brez elektronskih modifikacij zapusti tovarno z močjo 40hp. potem se bo kupec odločil, kako ga bo izvedel.
Z gotovostjo vam lahko rečem kot uradni trgovec, ki je bil priča tehničnemu predogledu sejma"
- Torej, če so stvari takšne, je 40HO motor že preizkušen z eno samo razliko (je imel drugačno rešetko), se fulvio strinja s tem, kar sem rekel?"
- Strinjam se, razen v rešetki: drugačna je samo nalepka s številkami.
Na drugem forumu pa je napisal nekdo, da je razlika med tema dvema motorjema le v vzvodu za plin.
Pa vendar oba motorja dosegata med 5500 in 6000 Rpm, torej ni razlike v obratih. . Vem, da je od hitrosti odvisno več dejavnikov (nastavitev višine motorja, velikost propelerja, vrsta čolna itd .)
Če ima mogoče kdo od vas isti gumenjak z motorjem 60hp me zanima kakšne so vaše izkušnje?
Ali če morda kdo od vas ve kaj o tem motorju, oz. kako se ga "odpre" bi bil zelo hvaležen .
Najlepša hvala za odgovor in lep pozdrav.
Imel bi nekaj vprašanj v zvezi z zgoraj omenjenim motorjem. Kupil sem ga lani v Italiji, saj je baje delan za njihov trg in naj bi po italijanskih podatkih original imel 40hp, če pa ga "odpreš" naj bi imel 60hp ali več, oni pišejo 63, 65, 68 ali celo 70 . Vem, da jim ni ravno vse za verjet, a dejstvo je, da s tem motorjem na Novomarju 450, z dvema osebama in skupno težo cca 500kg, z propelerjem 13.25 x 17, pri 5800 do 6000 RPM dosežem hitrost 29 Nm . Prav tako hitrost pa je dosegla tudi Yamaha 502t , le da je bila poraba veliko večja. Vsi govorijo, da naj bi 2t motor imel večji navor in moč od 4t, pa vendar večina kolegov, ki imajo podobne čolne z 4t motorji Mercury, Yamaha in Suzuki dosežejo večje hitrosti od 30 do 36Nm . Na italijanskem forumu sem prebral tole:
"Google translate"
- 40HO, predstavljen v Genovi, je le 60 (v izobilju), ki s preprosto mehansko umetnostjo in zato brez elektronskih modifikacij zapusti tovarno z močjo 40hp. potem se bo kupec odločil, kako ga bo izvedel.
Z gotovostjo vam lahko rečem kot uradni trgovec, ki je bil priča tehničnemu predogledu sejma"
- Torej, če so stvari takšne, je 40HO motor že preizkušen z eno samo razliko (je imel drugačno rešetko), se fulvio strinja s tem, kar sem rekel?"
- Strinjam se, razen v rešetki: drugačna je samo nalepka s številkami.
Na drugem forumu pa je napisal nekdo, da je razlika med tema dvema motorjema le v vzvodu za plin.
Pa vendar oba motorja dosegata med 5500 in 6000 Rpm, torej ni razlike v obratih. . Vem, da je od hitrosti odvisno več dejavnikov (nastavitev višine motorja, velikost propelerja, vrsta čolna itd .)
Če ima mogoče kdo od vas isti gumenjak z motorjem 60hp me zanima kakšne so vaše izkušnje?
Ali če morda kdo od vas ve kaj o tem motorju, oz. kako se ga "odpre" bi bil zelo hvaležen .
Najlepša hvala za odgovor in lep pozdrav.