Lep pozdrav. Zanima me, ali obstaja elektro motor, ki bi tišal 3 tone težko barko v slabih vremenskih razmerah.
Hvala.
B9
MINN KOTA
Moderatorji: moderator, moderator2
MINN KOTA
B9 Dravograd - Sukošan
Re: MINN KOTA
Vse se da če se hoče. Povedat moraš samo še kolk cajta in kolk hitro. Naslednja stopnja od minn kote je torqeedo.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: MINN KOTA
Primernejši naslov bi bil "Elektro pogon za 3t barko, da ali ne"
Odgovor je zelo kratek in enostaven. NE!
Za motorno plovilo 3t s katerim bi želel tudi kam oddpluti, ne samo plutati okoli domačega zaliva, ELEKTRO POGON KOT EDINI POGON NI PRIMEREN ! NIKAKOR NE ZA VSE VREMENSKE POGOJE!!!
V tvojem prvem prispevku si omenil, da imaš na barki vgrajen motor 5,7 Mercruiser. Predvidevam, da te elektro pogon ne zanima zaradi večje moči ali ekologije.
Predvidevam, da nisi pripravljen investirat vsaj 3x toliko kot bi te stal ustrezen klasični motor. Pri večjih močeh je ta faktor razlike v investiciji celo dosti višji od x5 naprej!
PS: To vprašanje ne spada v temo "baza znanja"!
Odgovor je zelo kratek in enostaven. NE!
Za motorno plovilo 3t s katerim bi želel tudi kam oddpluti, ne samo plutati okoli domačega zaliva, ELEKTRO POGON KOT EDINI POGON NI PRIMEREN ! NIKAKOR NE ZA VSE VREMENSKE POGOJE!!!
V tvojem prvem prispevku si omenil, da imaš na barki vgrajen motor 5,7 Mercruiser. Predvidevam, da te elektro pogon ne zanima zaradi večje moči ali ekologije.

Predvidevam, da nisi pripravljen investirat vsaj 3x toliko kot bi te stal ustrezen klasični motor. Pri večjih močeh je ta faktor razlike v investiciji celo dosti višji od x5 naprej!
PS: To vprašanje ne spada v temo "baza znanja"!
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 5886
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: MINN KOTA
minn kotq napisal/-a:Built to outlast, outmuscle and outperform, we make the toughest, most innovative trolling motors for ... fishing.
Minn Kota Motors jasno pove, da so njihove reči za mirno vreme in majhne hitrosti (trolling bi bilo počasna plovba za vlečenje trnka - panuliranje).
Tudi za težko morje dovolj močni električni pogoni pa se uporabljajo, vendar (za zdaj praviloma) ne pri malih plovilih. Primer recimo ABB AZIPOD za superjahte

Problem tehnično tudi niso toliko elektromotorji, kot vir elektrike zanje.
Pri večjih plovilih z električnim pogonom elektriko zagotavljajo (pri velikih često veliki - in večkrat več ko en - motorji z notranjim izgovrevanjem. Tako so pogosto opremljene [url]turistične križarke[/url] (pri katerih ostala poraba elektrike itak precej presega porabo za pogon). AZIPODpogon pride prav tudi plovilom, kjer je pomembna dobra upravljivost n majhnem prostoru (vlačilci ipd.), že v začetku pa se je zlasti izkazal (in se uporablja) za pogon tam, kjer morje zamrzne, in tudi na tem delajo še naprej.

Manj pa koristi tistim, ki veliko plovejo naravnost s stalno hitrostjo (velike konejnerke itn. - tam je pogostejši - in verjetno gospodarnejši - pogon z osjo in zelo velikim 2-taktnim turbo dizlom).
Correct me if I am wrong, please.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost