MINN KOTA

Zbirka razlag tehničnih pojmov, fizike, enačbe, pretvorbe enot

Moderatorji: moderator, moderator2

ervin
Poddesetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: Če Jan 15, 2009 22:38
Kraj: Dravograd

MINN KOTA

OdgovorNapisal/-a ervin » Ne Mar 14, 2021 18:49

Lep pozdrav. Zanima me, ali obstaja elektro motor, ki bi tišal 3 tone težko barko v slabih vremenskih razmerah.

Hvala.

B9
B9 Dravograd - Sukošan
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3535
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: MINN KOTA

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Ne Mar 14, 2021 18:54

Vse se da če se hoče. Povedat moraš samo še kolk cajta in kolk hitro. Naslednja stopnja od minn kote je torqeedo.
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 4263
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

Re: MINN KOTA

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Ne Mar 14, 2021 21:38

Primernejši naslov bi bil "Elektro pogon za 3t barko, da ali ne"

Odgovor je zelo kratek in enostaven. NE!
Za motorno plovilo 3t s katerim bi želel tudi kam oddpluti, ne samo plutati okoli domačega zaliva, ELEKTRO POGON KOT EDINI POGON NI PRIMEREN ! NIKAKOR NE ZA VSE VREMENSKE POGOJE!!!

V tvojem prvem prispevku si omenil, da imaš na barki vgrajen motor 5,7 Mercruiser. Predvidevam, da te elektro pogon ne zanima zaradi večje moči ali ekologije. :lol:
Predvidevam, da nisi pripravljen investirat vsaj 3x toliko kot bi te stal ustrezen klasični motor. Pri večjih močeh je ta faktor razlike v investiciji celo dosti višji od x5 naprej!

PS: To vprašanje ne spada v temo "baza znanja"!
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5886
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Re: MINN KOTA

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Po Mar 29, 2021 19:49

minn kotq napisal/-a:Built to outlast, outmuscle and outperform, we make the toughest, most innovative trolling motors for ... fishing.

Minn Kota Motors jasno pove, da so njihove reči za mirno vreme in majhne hitrosti (trolling bi bilo počasna plovba za vlečenje trnka - panuliranje).

Tudi za težko morje dovolj močni električni pogoni pa se uporabljajo, vendar (za zdaj praviloma) ne pri malih plovilih. Primer recimo ABB AZIPOD za superjahte
Slika


Problem tehnično tudi niso toliko elektromotorji, kot vir elektrike zanje.

Pri večjih plovilih z električnim pogonom elektriko zagotavljajo (pri velikih često veliki - in večkrat več ko en - motorji z notranjim izgovrevanjem. Tako so pogosto opremljene [url]turistične križarke[/url] (pri katerih ostala poraba elektrike itak precej presega porabo za pogon). AZIPODpogon pride prav tudi plovilom, kjer je pomembna dobra upravljivost n majhnem prostoru (vlačilci ipd.), že v začetku pa se je zlasti izkazal (in se uporablja) za pogon tam, kjer morje zamrzne, in tudi na tem delajo še naprej.
Slika



Manj pa koristi tistim, ki veliko plovejo naravnost s stalno hitrostjo (velike konejnerke itn. - tam je pogostejši - in verjetno gospodarnejši - pogon z osjo in zelo velikim 2-taktnim turbo dizlom).
Correct me if I am wrong, please.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost