Rabim pomoč.
V čolnu imam takšen rele sidrnega vinča. Še na keramično varovalko. Oldtimer ...
Očitno od prve montaže izpred toliko let. Občasno mi trokira in enkrat dela drugič ne in to v obe strani. Zagotovo je kriv rele saj je motor preverjen in dela super. Najraje bi tega zmontiral nazaj saj sem si označil kam gre kakšen kabel. So pa štirje in tako imam najmanj sitnosti. Novi imajo po tri priklope in tukaj bi že imel dramo pri montaži, vsaj jaz sam. Sumim na tista dva malo rjava "upora" v škatli pod varovalko.
Kako lahko preverim njuno delovanje.
Rele sidrnega vinča
Moderatorji: moderator2, moderator
Rele sidrnega vinča
Pozejdon,
Grem spet na morje, da se spomnim kako diši morski zrak, da vsaj malo znebim se vsakdanjih debat ...
Grem spet na morje, da se spomnim kako diši morski zrak, da vsaj malo znebim se vsakdanjih debat ...
Še vedno rabim pomoč štromarja. Motor kot sem že omenil 100% dela saj sem ga imel pri štromarju. Takrat mi je tudi pokazal kaj je plus in kaj minus in vse ostalo a ker sem bil pameten si nisem označil. Mogoče zadevo rešimo tukaj drugače moram nazaj.
Evo ...
... ni mi jasno kako se zveže neglede na to da je gor shema. Problem je ker ne vem kateri je + in kateri -.
Ko merim prevodnost sta oba siva med seboj povezana in oba črna.
Siv in črn pa ne.
Na sivih je oznaka E1 in E2. Na črnih pa A1 in A2
Probal sem že nekaj priklaplat pa so cvrčale varovalke
Ko rešim to letim po nov rele potem bo pa spet drama z priklopom.
Napaka pa sumim, da je v the dveh zadevcah.
Pa še motor:
Na netu ne najdem sheme z štirimi kabli.
Evo ...
... ni mi jasno kako se zveže neglede na to da je gor shema. Problem je ker ne vem kateri je + in kateri -.
Ko merim prevodnost sta oba siva med seboj povezana in oba črna.
Siv in črn pa ne.
Na sivih je oznaka E1 in E2. Na črnih pa A1 in A2
Probal sem že nekaj priklaplat pa so cvrčale varovalke
Ko rešim to letim po nov rele potem bo pa spet drama z priklopom.
Napaka pa sumim, da je v the dveh zadevcah.
Pa še motor:
Na netu ne najdem sheme z štirimi kabli.
Pozejdon,
Grem spet na morje, da se spomnim kako diši morski zrak, da vsaj malo znebim se vsakdanjih debat ...
Grem spet na morje, da se spomnim kako diši morski zrak, da vsaj malo znebim se vsakdanjih debat ...
Pozejdon napisal/-a:Evo ...
... ni mi jasno kako se zveže neglede na to da je gor shema. Problem je ker ne vem kateri je + in kateri -.
Ko merim prevodnost sta oba siva med seboj povezana in oba črna.
Siv in črn pa ne.
Na sivih je oznaka E1 in E2. Na črnih pa A1 in A2
Pozdravljen,
Oznake so določene po standardu.
A1 in A2 so sponke rotorja.
E1 in E2 so sponke statorskega paralelnega navitja
Oznaka 1 in 2 določa + in - za določeno smer vrtenja. + na 1 in - na 2 pomeni CW smer vrtenja, gledano na pogonski strani.
Stran 10: http://www.moteursbsc.com/media/other/133841-Connexions.pdf
Malo sem sicer presenečen, da ima motor za vinč paralelno vezavo statorja in rotorja. Pričakoval bi serijsko ali kompaudno (je pa res, da je potem težava s sapremebo smeri vrtenja).
Priklop motorja:
Najprej se na statorsko navitje (E1 in E2) priklopi B+ in B- (vzpostavitev glavnega magnetnega polja)
Nato pa priklop rotorja (A1 in A2). Z menjavo B+ in B- se menja smer vrtenja motorja.
LP, Andrej
Kdo je na strani
Po forumu brska: JakaG in 1 gost