Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

Zbirka razlag tehničnih pojmov, fizike, enačbe, pretvorbe enot

Moderatorji: moderator, moderator2

jovmih
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr Maj 06, 2015 13:52

Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a jovmih » Če Dec 07, 2017 19:00

V Italiji se prodaja čoln s Suzukijem DF 90. Prodajalec pravi, da je motor letnik 2010 s 1000 delovnimi urami, čoln pa 1986. Z motorjem in čolnom naj bi bilo vse v redu in je na razpolago za test, ker je še v morju. Prosim za nasvete in mnenja katere stroške je pričakovati v bližnji prihodnosti in ali je cena OK?
https://m.subito.it/nautica/fisherman-c ... 246910.htm
Uporabniški avatar
goahead
Admiral
Prispevkov: 1476
Pridružen: Če Apr 08, 2010 22:53

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a goahead » Če Dec 07, 2017 20:35

Coln je precej bogi, vsaj po slikah je videti tako. Je pa vse odvisno kaj isces.....
jovmih
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr Maj 06, 2015 13:52

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a jovmih » Če Dec 07, 2017 21:27

Kako prepoznaš da je bogi?
Uporabniški avatar
goahead
Admiral
Prispevkov: 1476
Pridružen: Če Apr 08, 2010 22:53

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a goahead » Pe Dec 08, 2017 09:32

V zadnji sliki je videt zadek čolna. Tam na vogalu je precej spackan. Tako meni ni všeč, zato sem ti napisal, da je vse odvisno kaj iščeš. Ko sem mojega prejšnjega kupoval v Benetkah, je po slikah zgledal še kar.....ko smo prišli tja smo pa videli, da je vse spackano. Spackano pa pomeni zelo slabo obnovljeno. Glede na letnik čolna, je verjetno lastnik ali nekdo pred njim že obnavljal.....obnavljajo pa tako da spackajo. Redko kdo naredi lepo delo. Zato, kadar kupujem čoln gledam da je v original stanju.
Daki

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a Daki » Pe Dec 08, 2017 09:47

jovmih napisal/-a:V Italiji se prodaja čoln s Suzukijem DF 90. Prodajalec pravi, da je motor letnik 2010 s 1000 delovnimi urami, čoln pa 1986. Z motorjem in čolnom naj bi bilo vse v redu in je na razpolago za test, ker je še v morju. Prosim za nasvete in mnenja katere stroške je pričakovati v bližnji prihodnosti in ali je cena OK?


Kar se motorja tiče, ga bi bilo dobro priklopiti na računalnik. Pa narediti obširen servis (olja, impeler, cinke, svečke, čiščenje vodnega kamna...), da imaš potem mir. Cena 400-500 eur.
Cena kompleta se mi zdi ok, bi pa moral v živo videti za realno oceno.
jovmih
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr Maj 06, 2015 13:52

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a jovmih » Pe Dec 08, 2017 10:38

Daki, kaj pa glede števila ur motorja, nimam predstave kaj to pomeni, kaj je lahko obrabljeno v tej meri, da bo kmalu treba zamenjati? Ima tudi kak jermen?
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3019
Pridružen: Po Dec 13, 2010 09:32
Kraj: Ljubljana

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Pe Dec 08, 2017 11:16

Ur je kar nekaj, verjetno je čoln v vodi celo sezono in se kar dobro uporabljal. Leta 2010 sem kupil nov čoln in nov motor in do danes ima motor cca 300ur. Je pa bil bil čoln v vodi 7 sezon po 1 mesec, bil sem na cca 4ih morjeplovskih rutah in nekaj "momačkih" izletih. S familijo se tudi kar precej vozimo - dnevni izleti cca 20milj v eno smer.

Glede motorja, kot ti je Daki napisal.

LP
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
goahead
Admiral
Prispevkov: 1476
Pridružen: Če Apr 08, 2010 22:53

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a goahead » Pe Dec 08, 2017 11:52

Ne vem koliko poznate situacijo kako se uporabljajo izvenkrmni motorji v Benetkah in okolici. Ne morem posplošit kar na vse uporabnike pa vendar eno opozorilo ni odveč. Veliko se jih uporablja za "nabiranje" pidočov. Kaj počnejo? Dejansko na plitvinah zarinejo motor v mulj, pesek in zašibajo motor. Tega je po kolegovih zagotovilih izredno veliko. Kolega se ukvarja samo s popravilom navtičnih motojev in izredno dobro pozna situacijo v Italiji. Če se ob tem motor kvari pa presodite sami.
jovmih
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr Maj 06, 2015 13:52

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a jovmih » Pe Dec 08, 2017 21:58

Pred nakupom priklopit motor na računalnik je težko izvedljivo.
Daki

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a Daki » Pe Dec 08, 2017 22:24

jovmih napisal/-a:Daki, kaj pa glede števila ur motorja, nimam predstave kaj to pomeni, kaj je lahko obrabljeno v tej meri, da bo kmalu treba zamenjati? Ima tudi kak jermen?


Izvenkrmni 4t motorji imajo življenjsko dobo okoli 10000 ur, tako da imaš še precej v dobrem. Če jih ima res 1000. Sem imel primere pri dveh letih starih motorjih, ko so imeli na števcu pod 200 ur, na računalniku pa okoli 2000 ur. Sicer panula, kjer ni obremenitve motorja, ampak cena bi pa morala biti precej nižja. Vseeno ti svetujem priklop na računalnik. Poleg števila ur ti pokaže tudi možne napake in pod kakšnimi obrati je motor obratoval. No razen, če ima servisno knjigo redno poštampljano pri pooblaščenem serviserju, kar pa močno dvomim.

Ta motor ima verigo, zato tudi nisem omenil menjave jermena. Je pa pri teh urah nujno čiščenje hladilnega sistema (ivero cleaning), ter kontrola termostata in notranjih cinkov.
Daki

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a Daki » Pe Dec 08, 2017 22:35

goahead napisal/-a:Ne vem koliko poznate situacijo kako se uporabljajo izvenkrmni motorji v Benetkah in okolici. Ne morem posplošit kar na vse uporabnike pa vendar eno opozorilo ni odveč. Veliko se jih uporablja za "nabiranje" pidočov. Kaj počnejo? Dejansko na plitvinah zarinejo motor v mulj, pesek in zašibajo motor. Tega je po kolegovih zagotovilih izredno veliko. Kolega se ukvarja samo s popravilom navtičnih motojev in izredno dobro pozna situacijo v Italiji. Če se ob tem motor kvari pa presodite sami.


No, jaz še kar dobro poznam to situacijo in ti dam čisto prav. Lepo, da si opozoril na ta problem. Pa tudi ko udarijo z eliso, jo zamenjajo, pogosto pa se ne preveri gredi elise, če ni zvita. Čez čas se ti lahko razleti menjalnik, stroški so pa zelo veliki :(
Je kar na mestu preveriti v kakšnem stanju je peta motorja in če je gor nova elisa, ter zakaj.
Daki

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a Daki » To Dec 19, 2017 09:55

Ko se ravno pogovarjamo o številu ur. Mislim, da imamo novega rekorderja. Brat je šel pred kratkim s kolegom pogledat čoln v Zagreb, gor pa Yamaha F130, 2015 letnik. Števci in komande nove, ko ga je pa priklopil na računalnik pa 4000 ur :shock: Sicer samo 500 ur nad 1000 obratov, se pravi 3500 ur panuliranja v dveh sezonah.
toni8

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a toni8 » To Dec 19, 2017 11:15

Zanimivo, da se pri navtičnih motorjih ne potrudijo zbit ur, tako kot pri avtih. Avti iz Nemčije, Francije, Beneluxa, ki se v SLO prodajajo kot 2-4 leta stari s 150000km jih imajo v resnici od 350000 navzgor. Vem iz prve roke - tisti ki imajo res samo 150000 ostanejo tam, ostalo gre na jug in vzhod. Tudi iz prve roke: ko kilometre naštimajo profiji, noben "uradni" računalnik ni kos odčitat realnih...
Daki

Re: Suzuki DF90 l.2010 s 1000 urami

OdgovorNapisal/-a Daki » To Dec 19, 2017 14:21

Pri izvenkrmnih motorjih ponavadi zamenjajo samo števce, ker je elektronika predraga. So stručnjaki, ki znajo zbiti ure na elektroniki, je pa tudi to kar drago in se malo koristi. Najmanj sitnosti, da obdržiš realne ure in spustiš ceno. Se pravi pošten odnos do kupca.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost