QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

Zbirka razlag tehničnih pojmov, fizike, enačbe, pretvorbe enot

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3945
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Pe Apr 26, 2019 22:48

goahead napisal/-a:Pod vodno gladino še nikoli nisem videl, da bi bile speljane cevi za odtekanje vode, niti drenažne niti kalužne. Mogoče so bili na tem čolnu kdaj montirani grom izpuhi,.....sej je glupa hipoteza, vendar glede na lokacijo mi to sliči ravno na to.


Pri mojem je iztok palubne vode pod gladino. Je pa res, da je to gumenjak in ne čoln.
Xilinx Vivado HLx trainee
m1ha
Kontraadmiral
Prispevkov: 315
Pridružen: Pe Nov 18, 2011 12:40
Kraj: Postojna

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a m1ha » So Apr 27, 2019 07:00

Živijo.
Pri mojem gumenjaku so bili odtoki tudi pod gladino. Pri sedanjem pa 5 cm nad.
Po moje so to odtoki deževnice, ki puščajo v motorni prostor. Dokler ni bilo ploščadi do bili malo nad gladino in je puščala samo sladka voda sedaj ja pa čoln mali nižji in teče slana v kalužo.
Moje mnenje.

Lp Miha
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 2527
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a motorni » So Apr 27, 2019 10:45

Tudi po moji logiki je to za odtok vode, to je deževnice, ali pa če te prelije val, iz kokpita, torej tam, kjer imaš komande. Tako je bilo na kakšnem gumonu, pa tudi kakšna jadrnica, na primer Y33 ima narejeno tako, le da so tu trde cevi, fiksno zlaminirane v konstrukcijo.
Ker ima vsaka cev dva konca, poišči oba in preglej oba spoja in cev vmes, da ni kje preribana. Tudi če ne prideš blizu in moraš kje zvrtati kakšno luknjo za endoskopsko kamero. Ali pa kamero potisneš od zadaj v cev. Ali pa pobezaj od zadaj v cev z malo tršo žico in glej in poslušaj, kje ta pride ven. Še najboljši za ta namen je bovden od zavornih žic, to je tisti gibljivi plašč, po katerem so pri biciklu napeljane zavorne žice. Ker praviš da imaš čoln parkiran, domnevam, da je na suhem in ne bo problem bezati od zadaj v luknje.
__________________
lp
motorni
Lemmis
Desetnik
Prispevkov: 14
Pridružen: To Avg 07, 2012 16:54

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a Lemmis » Ne Apr 28, 2019 11:25

Kofi napisal/-a:
Lemmis napisal/-a:Crpalka deluje avtomatsko, ko ima kontakt. Ko smo zalili motor, smo bili sidrani, ko pa sem motor vklopil, je avtomatsko zacela crpati - mnogo prepozno in prepocasi. Sicer lahko crpalko vklopim manualno. Ali se lahko odtok vode (te, ki pravite, da se naj nebi odvajala preko crpalke) uredi bilokako drugace? Glede na izkusnje bi seveda omenjene luknje rad zamašil. Hvala!


Črpalka mora biti priklopljena direkt na baterijo. Če se vklopi šele ko vklopiš motor, je narobe vezana.


Hvala, bomo preverili!
Lemmis
Desetnik
Prispevkov: 14
Pridružen: To Avg 07, 2012 16:54

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a Lemmis » Ne Apr 28, 2019 11:28

AEgir napisal/-a:Kje pa črpalka meče vodo ven? Skozi tidve luknji zadaj?


Skozi luknji na sliki spodaj.

Slika
Lemmis
Desetnik
Prispevkov: 14
Pridružen: To Avg 07, 2012 16:54

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a Lemmis » Ne Apr 28, 2019 11:31

AEgir napisal/-a:Na brunswick ravno za tvojega ni navodil ali pa jih jaz ne najdem.

Kolkr sm našel slike na netu so gor ene izjemno debele cevi za kalužo ali odtoke za tako mejhn čoln. Možn da ma to kaj za opravit s hlajenjem.

Kakorkoli da bi jih kar zamašil mislim, da je zelo slaba ideja. Najprej moraš razumet čemu to služi pol pa al kontra sifon narest da voda ne more not al pa zatesnit kjer pušča ker po moje če bi bile te luknje kritične nebi bile tako nizko na krmni steni.

Slika


Starši so sedaj na Braču in sem naročil, da papirologijo prinesejo domov. Javim, ko dobim in poiščem, če je kje kaj omenjeno. Tudi sam sem si mislil, da nihče ne bo navdušen nad tem, da se nekaj maši, ker je verjetno tam z razlogom. Problem bo verjetno to, da so cevi napačno vezane, kar bom lahko preveril šele konec meseca maja...
Lemmis
Desetnik
Prispevkov: 14
Pridružen: To Avg 07, 2012 16:54

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a Lemmis » Ne Apr 28, 2019 11:32

goahead napisal/-a:Pod vodno gladino še nikoli nisem videl, da bi bile speljane cevi za odtekanje vode, niti drenažne niti kalužne. Mogoče so bili na tem čolnu kdaj montirani grom izpuhi,.....sej je glupa hipoteza, vendar glede na lokacijo mi to sliči ravno na to.


Nikoli grom izpuhov. Tudi jaz nikjer nisem opazil, vendar sodeč po komentarjih to ni edini čoln s takšno "rešitvijo".
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5964
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a AEgir » Ne Apr 28, 2019 11:37

Se mi je zdelo da so tiste luknje za izmet vode iz kaluže.

Navodila za te čolne so zelo dobra in sigurno piše not kaj je to.

So pa na mojem čolnu, ki je 10cm krajši bistveno tanjše cevi za odtoke iz cockpita.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Lemmis
Desetnik
Prispevkov: 14
Pridružen: To Avg 07, 2012 16:54

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a Lemmis » Ne Apr 28, 2019 11:48

gs nautica napisal/-a:To mora biti odtok deževnice/vode iz kokpitu. Sem 99,9%. Iz teh cevi slana voda ne sme teči v motorni prostor. Nikakor. Morda je kdo narobe nataknil nazaj...


Tudi sam sem brskal po internetu, poklical nekatere poznavalce in kolega, ki je do nedavnega plul z 640 cruiserjem. Med drugimi sem kontaktiral tudi starega serviserja. Rekel je, da je to točno to, kar pravite vi. Sedaj tudi jaz sumim, da je narobe nekje vezano. Po drugi strani mi je sumljivo, da lukenj, skozi katere naj bi verjetno voda odtekala v cev in nato v morje (tako komentar na forumu) ni več. Dodatno smo naredili tudi umetni tik (ne sami, ampak na servisu), ki luknje popolnoma zakrije. Žal nisem pri čolnu, da bi preveril v notranjosti.

Slika

Slika
Lemmis
Desetnik
Prispevkov: 14
Pridružen: To Avg 07, 2012 16:54

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a Lemmis » Ne Apr 28, 2019 11:50

gs nautica napisal/-a:https://www.njuskalo.hr/image-w920x690/motorni-brodovi/2009-2010-quicksilver-610-cruiser-slika-72994373.jpg

Pokrova na levi in desni strani na tleh, tja se odteka voda. Po zelenih ceveh pa naj bi bila speljana v morje. Moja logika.


Mislim, da bi to držalo! problem je, da sedaj zaradi tika, lukenj več ni (vsaj niso vidne). Sumim, da so cevi narobe vezane, če sploh so. Hvala!

Slika
Lemmis
Desetnik
Prispevkov: 14
Pridružen: To Avg 07, 2012 16:54

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a Lemmis » Ne Apr 28, 2019 11:56

m1ha napisal/-a:Živijo.
Pri mojem gumenjaku so bili odtoki tudi pod gladino. Pri sedanjem pa 5 cm nad.
Po moje so to odtoki deževnice, ki puščajo v motorni prostor. Dokler ni bilo ploščadi do bili malo nad gladino in je puščala samo sladka voda sedaj ja pa čoln mali nižji in teče slana v kalužo.
Moje mnenje.

Lp Miha


Očitno naš čoln ni edini s takšno reštivjo, vendar imam v vsakem primeru problem, če prav razumem? Cevi bi morale biti speljane verjetno tako, da morska voda ne prodira v čoln, tudi če slednje ne puščajo nikjer. Prosim popravite, če se motim ter svetujte, kako bi bilo dobro cevi speljati. Hvala!
Lemmis
Desetnik
Prispevkov: 14
Pridružen: To Avg 07, 2012 16:54

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a Lemmis » Ne Apr 28, 2019 11:59

motorni napisal/-a:Tudi po moji logiki je to za odtok vode, to je deževnice, ali pa če te prelije val, iz kokpita, torej tam, kjer imaš komande. Tako je bilo na kakšnem gumonu, pa tudi kakšna jadrnica, na primer Y33 ima narejeno tako, le da so tu trde cevi, fiksno zlaminirane v konstrukcijo.
Ker ima vsaka cev dva konca, poišči oba in preglej oba spoja in cev vmes, da ni kje preribana. Tudi če ne prideš blizu in moraš kje zvrtati kakšno luknjo za endoskopsko kamero. Ali pa kamero potisneš od zadaj v cev. Ali pa pobezaj od zadaj v cev z malo tršo žico in glej in poslušaj, kje ta pride ven. Še najboljši za ta namen je bovden od zavornih žic, to je tisti gibljivi plašč, po katerem so pri biciklu napeljane zavorne žice. Ker praviš da imaš čoln parkiran, domnevam, da je na suhem in ne bo problem bezati od zadaj v luknje.


Hvala! Tako bom storil konec meseca maja, ko bom pri čolnu. Vendar, tudi če je cev nekje preribana, pušča, ali pa je narobe vezana, po moji logiki nikakor ne bi smela priti do prostora motorja. Je mogoče slabo izpeljana? Kako se temu izognem?
nac
Admiral
Prispevkov: 623
Pridružen: Če Jul 02, 2009 22:18

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a nac » Ne Apr 28, 2019 12:49

Mogoče pa ste ali so,ker se je delala tikovina na pokrovih,pozabili na cevi,ki so bile prej pritrjene verjetno na odtok na pokrovih in so mogoče res direkten dotok slane vode-morja.
m1ha
Kontraadmiral
Prispevkov: 315
Pridružen: Pe Nov 18, 2011 12:40
Kraj: Postojna

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a m1ha » Ne Apr 28, 2019 13:12

Lemmis napisal/-a:
m1ha napisal/-a:Živijo.
Pri mojem gumenjaku so bili odtoki tudi pod gladino. Pri sedanjem pa 5 cm nad.
Po moje so to odtoki deževnice, ki puščajo v motorni prostor. Dokler ni bilo ploščadi do bili malo nad gladino in je puščala samo sladka voda sedaj ja pa čoln mali nižji in teče slana v kalužo.
Moje mnenje.

Lp Miha


Očitno naš čoln ni edini s takšno reštivjo, vendar imam v vsakem primeru problem, če prav razumem? Cevi bi morale biti speljane verjetno tako, da morska voda ne prodira v čoln, tudi če slednje ne puščajo nikjer. Prosim popravite, če se motim ter svetujte, kako bi bilo dobro cevi speljati. Hvala!


Cevi so lahko pod mordko gladino to sploh ni problem. Samo puščat ne smejo, ker če so pod gladino je v njih vedno morska voda in če puščajo je posledično voda v motornem prostoru. Treba je videt po vsej verjetnosti je objemka zgnila in pušča. V najslabšem primeru dva kosa cevi, dva končnika, dve objemki in malo lepila. Pa en dan dela.

Lp Miha
Uporabniški avatar
evovii
Admiral
Prispevkov: 2734
Pridružen: Sr Nov 14, 2007 14:30

Re: QUICKSILVER 610 CRUISER - težave z težo in posledice

OdgovorNapisal/-a evovii » Po Apr 29, 2019 07:20

kasaudio napisal/-a:
goahead napisal/-a:Pod vodno gladino še nikoli nisem videl, da bi bile speljane cevi za odtekanje vode, niti drenažne niti kalužne. Mogoče so bili na tem čolnu kdaj montirani grom izpuhi,.....sej je glupa hipoteza, vendar glede na lokacijo mi to sliči ravno na to.


Pri mojem je iztok palubne vode pod gladino. Je pa res, da je to gumenjak in ne čoln.

Na jadrnicah je tudi dostikrat podobna praksa. Vsaj pri meni je odtok vode iz kokpita speljan direktno v morje pod gladino.
Veter v laseh, travarca v zobeh ;)

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov