Preveriti olje v peti
Moderatorji: moderator2, moderator
Preveriti olje v peti
Hoj,
Mi lahko prosim kdo svetuje kako je najlazje preveriti olje v peti in kaksne barve more biti ce ima motor 200ur+?
Verjetno malo odviti spodaj vijak ravno toliko da pritece olje in ne sme biti vode ali pa mlecne barve ampak lepo olje in nato privijes vijak nazaj?
Cez vikend grem pogledati en motor na hrvasko zato me zanima? Lepa hvala.
Mi lahko prosim kdo svetuje kako je najlazje preveriti olje v peti in kaksne barve more biti ce ima motor 200ur+?
Verjetno malo odviti spodaj vijak ravno toliko da pritece olje in ne sme biti vode ali pa mlecne barve ampak lepo olje in nato privijes vijak nazaj?
Cez vikend grem pogledati en motor na hrvasko zato me zanima? Lepa hvala.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Preveriti olje v peti
Ce je motor miroval potem v primeru vode sigurno nekaj sumljivega pritece ven. Ce je bil pa v pogonu pa imas homogeno rjavkasto sivo zmes v primeru vode. Ce je pa kristalno lepo olje je pa mojster mogoce menjal da se nebi vidlo da je bla not voda ali pa je bp. Z gotovostjo trdit je tezko po olju na prstu.
Re: Preveriti olje v peti
Marcel_Mastnak napisal/-a:Ce je motor miroval potem v primeru vode sigurno nekaj sumljivega pritece ven. Ce je bil pa v pogonu pa imas homogeno rjavkasto sivo zmes v primeru vode. Ce je pa kristalno lepo olje je pa mojster mogoce menjal da se nebi vidlo da je bla not voda ali pa je bp. Z gotovostjo trdit je tezko po olju na prstu.
Hvala Marcel za odgovor. Ampak vendarle se splaca pogledat an? Ja motor naj bi po koncu sezone se redno servisiro in od takrat naj ne bi biu v morju. Torej pride v upostev samo lepo olje s mogoce mal odtenka sive?
Pri katerem vijaku je boljse preverit spodnjem ali zgornjem?
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Preveriti olje v peti
Sej to je prav da se po sezoni menja olje da nebi slucajno bila voda v peti celo zimo... na spodnjem spustis ven kako kapljo olja. Na vrhu itak ne bo nic priteklo.
Re: Preveriti olje v peti
Marcel_Mastnak napisal/-a:Sej to je prav da se po sezoni menja olje da nebi slucajno bila voda v peti celo zimo... na spodnjem spustis ven kako kapljo olja. Na vrhu itak ne bo nic priteklo.
Okej naredim tako pa da vidimo. Najlepsa hvala marcel!
Re: Preveriti olje v peti
Zodiacfan napisal/-a:Marcel_Mastnak napisal/-a:Sej to je prav da se po sezoni menja olje da nebi slucajno bila voda v peti celo zimo... na spodnjem spustis ven kako kapljo olja. Na vrhu itak ne bo nic priteklo.
Okej naredim tako pa da vidimo. Najlepsa hvala marcel!
Hja, vzemi si veliki izvijač, kateri ima na drugi strani moznost udarit s kladivom. Ta šrauf je velikokrat zarustan in moramo tolči po njem, ne vem ,če bo vlasnik preveč zadovoljen, če vsak šraufa in tolče po motorju....
Re: Preveriti olje v peti
Olje v katerem je voda je svetlorjavo ali belo (če je veliko vode). Temnorjavo olje ne pomeni nujno vode v njem. Če motor dalj časa stoji se voda loči od olja in priteče ven pred oljem. Sivo olje pomeni opilke, nekaj je narobe z ležaji in/ali zobniki.
Re: Preveriti olje v peti
Piki napisal/-a:Olje v katerem je voda je svetlorjavo ali belo (če je veliko vode). Temnorjavo olje ne pomeni nujno vode v njem. Če motor dalj časa stoji se voda loči od olja in priteče ven pred oljem. Sivo olje pomeni opilke, nekaj je narobe z ležaji in/ali zobniki.
Torej sklepam, da je sivo olje najslabse, ker menjalnik ni poceni, ce je pa svetlorjavo ali pa bela so pa verjetno kasna tesnila popustila in lahko tud vpliva na zobnike, ker voda ni glih najboljsi lubrikant ali se motim?
Ampak ce se pred oljem ulije voda, je vseeno kaj straha in za razmislit? Potem sem lahko miren le ce ulije lepa oljnata barva? Kar pa dvomim glede na to da gre za yamaho 50 2t, 2005
Re: Preveriti olje v peti
Pa reskiraj ene 2 deci olja in mal preper menjalnik..
Re: Preveriti olje v peti
polanc napisal/-a:Pa reskiraj ene 2 deci olja in mal preper menjalnik..
Re: Preveriti olje v peti
Nekaj opilkov (finih delcev je zmeraj prisotnih), ponavadi je na koncu vijaka magnetek, ki jih lovi. Magnetek je malo umazan; ne sme pa bit kot neka igličasta skulptura in večjih delcev ne sme bit. Če olje po sezoni ni bilo menjano in ni vode noter bo vedno malo sivo.
lp
lp
Xilinx Vivado HLx trainee
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Preveriti olje v peti
Učasih uporabi kdo grafitno olje ki pa je že novo tem o sive barve. In tam lahko edino po magnetu ugotovis kot je bilo ze napisano.
Re: Preveriti olje v peti
Tle sploh ni debate okol menjave olja..Ma kako preverjanje prjatli,ne se hecat.Zdele smo dobil predračun za eno malo aksico z zobnikom in priležni zobnik za menjalnik.samo 1600 evrov stane.Pol pa še lagerji..ja na 2000 e si plus jeba na barki ko se podira in sestavlja..olje v menjalniku stane pa od 5 do 10 e maksimalno..Ma ne pomislim da bi sploh pogledal kako je olje razen tolko da dorečem al semeringe menjat al je ok.MENJAJTE ..
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Preveriti olje v peti
Polanc mal si zgrešil očitno nekaj teksta ni govora ali menjat ali ne. Govora je kak najbolje ugotovit stanje pete iz olja pri nakupu rabljenega motorja.
Glede menjave se strinjam. Jaz menjam vsako leto pa ni nikoli cez 14 dni na leto v morju. Ze samo zato da se vidi ce je voda prisotna.
Glede menjave se strinjam. Jaz menjam vsako leto pa ni nikoli cez 14 dni na leto v morju. Ze samo zato da se vidi ce je voda prisotna.
Re: Preveriti olje v peti
A možn..sem nekak razumu ,da se sprašuje al zamenat al bi olje morda blo še ok ..Hvala za pojasnilo..
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti